Heipä hei kaikille!
En tiedä muistaako kukaan enää mua,kirjoittelin palstalle kun vielä odottelimme elokuisiamme. Kylläpä se aika vain vierähtää, 1 1/2v jo häämöttää. Mä olen edelleen hoitovapaalla,tarkoitus olisi olla ihan loppuun asti,elikkä elokuulle 2010. Jotenkin nautin tosi paljon tästä kotona olosta tällä kertaa,edellisten kolmen lapsen kanssa palasin aina nopeasti töihin.
Kävin tänään sterilisaation yrityksessä..Olipa inhottava kokemus,eikä sitten edes onnistunut.Operaatio oli tarkoitus tehdä paikallispuudutuksessa,mun astma on sen verran huonona ja painoakin on kertynyt sen verran ylimääräistä,etteivät nukuta ellei pakko.No,tässä essure menetelmässä monta juttua pitäisi toimenpiteenen kannalta osua juuri oikeaan hetkeen ja näin ei sitten käynyt. Mies tuumasi että ehkä tämä oli sitten merkki siitä että meidän lapsiluku ei vielä ole täynnä. Minusta kyllä tuntuu että nämä neljä riittävät
Rebecca on siis pieni alle 10kg sirpukka tänäipäivänä.Kova juoksemaan ja kiipeilemään.Myös oma tahto on jo kova,pitää ärhäkästi puolensa niin äitille ja isälle kuin sisaruksillensa. Muutamia sanoja tulee,"ite" on varmaan se mieluisin. Hauskin sana mielestäni on "äitin tyttö", jonka neiti sanoo aina samalla äänenpainolla,hieman rääkyen,joku asia ei miellytä.
Pullosta vieroitin vihdoin ja viimein n.kuukausi sitten,yöt olivat ihan järkkyjä,kiljui pulloaan puolen tunnin välein yöt läpi. No,ei Rebecca vieläkään nuku öitä läpi,mutta paremmin kuitenkin jo.Pitäisi lukea nuo kaikki teidän kirjoituksenne läpi ja katsoa mitä muille kuuluu ja miten muilla nukutaan.
Hampaitten tulo on meillä ollut tosi tuskaista ja hidasta. Poskihampaita on odoteltu jo vaikka kuinka kauan puhkeavaksi,ikenet on niin turvoksissa että näyttää siltä kuin ne poksahtaisivat. tänään käytiin jo lääkärillä,kun tyttö vain huutaa ja mun pitäisi kantaa koko ajan ja tehdä kaikki hommat yhdellä kädellä. Lääkärikin totesi että ikenet on epätavallisen pulleat, betadiinea määräsi että penslata sillä.Toivottavasti on jotain apua,särkylääkkeistä ei apua. Onko muilla hampaitten tulo ollut näin vaikeaa?
Nyt iltapesuille,täytyy yrittää alkaan kirjoitteleen taas ja mukavaa keskiviikko illan jatkoa kaikille
Elli ja Rebe 1v5kk