Miuski ja muut, mulla ainakin on kanssa sellainen olo että voi jospa oisin jo silä ja sillä viikolla, ja kun mietin omia viikkoja turhaudun että ai joo, vasta nää, höh..... Lähinnä, kun on tota supistelua ja huoli vauvasta, toivoisi, että olisi jo pitemmällä jotta JOS syntyisi, olisi se turvallisempaa. Toisaalta EN haluaisi että syntyisi vielä lähimaillekaan, kun haluaisin ehtiä ihan "lomalla" nauttia masusta ja potkuista ja kesästä ja ajasta esikoisen kanssa ennen kuin vauva syntyy....Ja toisaalta EN odota innolla sitä yövalvomista ja yösyöttöjä jotka odottaa heti kun vauva on ulkona masusta. Siihen tarvitsen vielä hieman valmistautumisaikaa. Ristiriitaista, niinkuin moni asia raskaudessa! =)
Kiitti myös linkkivinkistä Miuski noihin villamyssyyn ja -tumppuihin, taidan tilata tuolta!
Mintulle tsemppihalit suppareihin, jää ihmeessä lepäämään jos ei asetu! :hug:
Hikkaa on täälläkin sillon tällön vauvalla, se on aika hauskaa....
Olikos jollakin täällä ollut
suonenvetoa? Mulla on ollut lievempänä aiemminkin, ja eilen tuli sellainen MEGAKRAMPPI, että oksat pois. Vasen pohje kramppas yhtäkkiä aivan hulluna eikä meinannut asettua millään, kipu oli sietämätön, itkin ja huusin ja oikeesti melkein toivoin että joku leikkais mun jalan irti, en voinut suoristaa enkä koukistaa enkä istua enkä seistä, sitä kesti varmaan 5 min ennenkuin helpotti, tuntui ikuisuudelta....Edelleenkin on toi pohje arka. Magnesiumia jo syön eikä taida oikein muuta keinoa siihen olla:kieh:
Ihanat masut
Millukka ja
Majj!
Punkkirokotteesta, nehän on punkin kantamaa puutiaisaivokuumetta vastaan, joka siis on viruksen aiheuttama tauti, borrelioosia vastaanhan ei ole olemassa rokotetta. Esim Ticovacista tosiaan pitää ottaa 3 annosta.
Perhevalmennusta ei täällä liene ollenkaan. Esikoisesta oli yksi käynti synnärillä, nykyään ei sitäkään. Toisaalta, en oikeastaan uudelleensynnyttäjänä sitä kaipaiskaan.
Tottis, Tsemppihali :hug: Mennyt multa ohi, sorry, mutta miksi sulla se äippäpolikäynti onkaan?
(.) Mä todennäköisesti saankin aikaistettua omaa äippälomaa jäämällä kesälomalle jo kaksi viikkoa ennen äippäloman alkua, joten enää muutama vko töitä, JIPPII!!
Kirppiina ja masumuru 29+2