Galluppia...eli
kohdunsuuntilanne: viikkojen 12 sisätutkimus jäi siis väliin koska kävin varhaisultrassa yksityisellä, mutta tilanne viikoilla 25+0 oli: kiinteä ja kiinni sekä pituus 3cm.
Närästystä on täälläkkin varsinkin jos syö rasvaisia ja maustettuja ruokia :|
Kesälomareissusta...jaa,a enpä usko että pitkälle lähdetään enää niin viime metreillä. Siskon perheen kera lähdetään huvipuistoon yhdeksi päiväksi sekä jotain pieniä reissuja varmasti sitten ilmaantuu myös
Meillä mökki, joten siellä varmasti tulee vietettyä suurin osa kesästä
Kestoliivinsuojien puolesta puhun minäkin :heart: Maito nousee rintoihin noin 10min välein, joten suojien täytyy olla pitävät. Kertakäyttöiset jää rintoihin ikävästi kiinni ja päästävän maidon turhankin äkkiä läpi...ei oo mun juttu :ashamed:
Tämän viikon neuvola kuulumiset ihan hyvät: verenpaine hiukan koholla (mulla kyllä ollu alusta asti) painoa tullut nyt alusta 3kg, pissa puhdas, hemppaa ei mitattu mutta viimeksi 127 eli hyvä. Vauveli makoilee raivotarjonnassa ja Sf mitta niinkin huikeat kun 30cm
Blanco mukava että olet päässyt "kotihoitoon" :flower: ja ei oo kyl kiva juttu ollenkaan noi sun sokerit :| Mä jouduin mittailemaan sen 6 päivää kolmesti päivässä ja sillon jo tuntu et sormet ei kestä ja ne on täys reikiä :| ...mulla ilmeisesti sokrut sillai aisoissa etten tarvinnut jatkotutkimuksia tai seurantaa polilla vaan saan jatkaa ateriaseurannalla kotona ja sillon tällöisellä mittauksella...huh huh onneksi
Mulla ei heittoja sokereissa ollutkaan muuta kun muutamana aamuna paastossa...päivän aikana sain syödä melki mitä vain eikä sokerit noussu lähellekkään rajoja.
Huikkis hienoa että vauvalla kaikki hyvin eikä oo supparit pehmentäny paikkoja :heart:
(.) Masu siis TODELLAKIN kasvaa ihan kiitettävää vauhtia...tässä tämän päiväinen kuva:
Vauva liikkuu tosi aktiivisesti pitkin päivää ja liikkeet on voimakkaita. Kovinkaan akrobaattisiin suorituksiin ei enää kykene
ja hengästyn tosi helposti nykyään...ei siis tarvi paljon mitään tehdä kun tuntuu että on puurtanut niska limassa
Ruoka menee alas ihan hyvällä tahdilla joskin pieniä määriä ja usein. Makeatkin alkais nyt maistumaan mut täytyy vaan pitää ittensä kurissa noiden sokereiden takia...joskin helppoo se ei oo :ashamed:
Mut nyt toivottelen kaikille oikein Aurinkoiset ja Lämpimät viikonloput :heart: