Iltaa kaikille! :wave:
Ja tervetuloa uusille!! Kyllähän tänne mukaan mahtuu!!!
Oon ollu tosi laiskana, enkä oo palio taas jaksanu kirjotella.. :ashamed:
Juhannus meni ihan kivasti kotona ollessa, veljen perhe oli täällä meillä sen päivän/illan, mut nukkumaan mentiin jo joskus kymmenen aikaan.. eka kertaa kyllä juhannuksena oltiin niin aikasi sängyssä.. sitä se perhe-elämä on...
Tänään käytiin sellasessa pienessä puuha-ja eläinpuistossa, käytettiin siis tuota meiän 1v5kk ikäistä poikaa siellä ja oli kyllä mukava päivä! Poika oli ihan innoissaan ku näki heppoja, poneja, aaseja, vasikoita, kaloja yms. muita eläimiä!
Puuha-puoli oli vähän isommille tarkoitettu, joten siitä ei hirveästi ollut iloa. Sitte siellä puistossa oli sellanen kalastuskylä, missä sai onkia ja mies saiki sieltä reilu kiloisen lohen, mikä sitten savustettiin siellä.. oli herkkua..
Mut tosi kivaa vaihtelua oli kyllä käydä siellä..
Herkuista ja ruokahalusta oli ollu puhetta... Mulle maistuu ruoka ja herkut vähän liianki hyvin.. pelottaa että miten tuo paino on noussu.. :ashamed: Tuntuu että varsinki kaikki hese-ruuat ja pizzat yms vetää puoleensa...
Noh, onneksi ei kuitenkaa "pääse" sellasiin paikkoihin kovin usein syömään... äskenki ku teki hirveesti jtn mieli, ni söin puolikkaan tuorekurkun.. :kieh:
Muuten..
montako kertaa teillä on ollut lääkärineuvola? Täällä kunnassa säästetään, ja alkuraskaudessa tehtiin lääkärintarkistus, mut se keski-raskauden tarkistus on jätetty välistä pois. Noh, nyt ku täällä on koko tk ja neuvola kiinni ens kuun ajan, ni mulle ei tehä ees sitä loppuraskauden lääkäritarkistusta!!! :headwall: Se tehdään toisella terveysasemalla kuulemma vain ensisynnyttäjille!!! Ihme hommaa ku tuollasissa säästetään.. |O Vaikken niistä lääkärinneuvoloista muuten tykkääkkään, ni ois ihan kiva tietää että mikä tilanne tuolla alapäässä on, ku ei oo tosiaan tarkistettu koko aikana...
No, ei auta ku toivoa että kaikki on ok...
Hemuli, minä oon kans menossa synnyttään tuonne K-SKS:ssään, uuraisilla kun asutaan! :wave:
Mut nyt meen nukkuun, alakaa väsy painamaan silmiä...
Annilia & Nuppu 33+0 :heart:
Muoks.. laitanpas minäki masukuvani tänne, jos vaan onnistun...