Jestas, kun ei meinaa mahtua tähän tietokonepöydän ääreen enää kirjoittelemaan :headwall: Maha alkaa olla sen verran valtava ja tietokonetuoli ottaa sohvaan kiinni. Huono puoli on se, että sohvaa ei voi enää siirtää yhtään enempää taaksepäin eikä tietokonepöytä mahdu täs kämpäs muuallekaan :kieh:
Joillakin täällä on tullut jo ns. maitoa tisseistä. Mulla ei ole kenenkään odotusaikana sitä tullut eikä tule nytkään! Suotta olen puristellutkaan, joten ehtiihän tuo maito suihkuamaan synnytyksenkin jälkeen ja moneen kertaan
Emeelia: Meillä 5-v tyttö ei niin innoissaan odota tulevaa vauvaa. Ei yhtään tykännyt silloinkaan, kun edellinen lapsi syntyi. 6-v poika taas on innoissaan ja kovaa odottaa vauvan syntymää, että sais sitä hoitaa! 2-v tyttö nyt jotenkin kai ymmärtää, että äitin masussa köllii pieni vauva ja se syntyy sieltä joskus. Kovasti masua silittelee, antaa pusuja ja koittaa, kun vauva potkii. Jännä nähdä sitten elokuussa, että miten kukakin lapsi loppujen lopuksi suhtautuu tähän uuteen tulokkaaseen. Jännityksellä jäädään sitä odottelemaan =)
Kiia08: Sullakin alkaa kivankokoinen masu olla jo! Mittasin justiin oman mahanympärysmittani ja se oli tällä hetkellä hurjat 111 cm
Ennen raskaaksi tuloa olin ihan normikokoinen: 158,5 cm ja 56 kg. Tuohon painoon onkin tullut lisää jo hurjat 18 kg :ashamed:
Niin, ja
uusille elokuisille: Oikein paljon tervetuloa mukavaan joukkoomme :flower:
didd: Mulla on myös laskettu aika 7.8., mutta tähtään sinne 8.8.
Meille tulossa neljäs lapsi ja kaikki olleet todella tarkkoja syntyessään: esikoinen meni 2 päivää yli lasketun, keskimmäinen syntyi tasan laskettuna ja kolmas syntyi yöllä vain 15 min yli lasketun ajan!! Mulla synnytyssairaala on Seinäjoki.
Hemuli: Kävitkös näytillä siitä runsaasta vuodosta? Toivottavasti sulla on kaikki hyvin eikä ole mitään hätää :heart:
Triinu: Mulla taas on päinvastoin, eli ruokahalut on pienentyneet. Melkein väkisin saa yrittää syödä sen 4 kertaa päivässä jotain. Ainut herkku joka mulla on, niin on Daim, nami nami!! Mut sitäkin tulee onneksi aika harvoin syötyä.
Juhannus oli ja meni. Me oltiin vain kotona ja mun miespuolinen serkkuni (nuorempi kuin mä) oli meillä yötä. Ihan mukavaa oli. Eilen sitten anoppi ja appiukko oli meillä ja grillattiin. Eipä mitään erikoisempaa tapahtunut.
Itellä vointi on ollut suht hyvä ja supistukset on toistaiseksi jääneet unholaan, huoh. Torstaina oliskin sitten neuvola ja viimeksi olin sielä viikko sitten. Alkaa ilmeisesti nyt olemaan sit kerran viikossa, ihan mukavaa.
Aatelkaa, enää muutama päivä, niin on jo heinäkuu ja siitä muutama viikko, niin ensimmäiset meistä alkaa saamaan vauvoja!!! Niin se aika menee eteenpäin. Justiinhan vasta oli marraskuu ja sain plussan ja nyt jo pian synnytetään :heart: Meikäläisen laskettuun on jotain seitsemisen viikkoa vielä, jännää.
Tatjana80 ja tyttö 33+3