Olin viikon päiväleirillä töissä, mut ei vaan jaksanut enää illalla avata konetta kotona. Olo on ollut ok ja päivät tuntuu vilistävän silmissä, ni ei oo sit ollut tarvetta tulla tännekään kommentoimaan joka päivä.
Jiihaa, tässä eilen vai toissapäivänä löydettiin netistä firma, mistä saa varaosia meidän vaunuihin!!! Niistä on kuomun nivelet rikki, muuten ihan ehjät vaunut ja olleet mielettömän hyvät käytössä. Varaosamyyjiä ei vaan oo löytynyt mistään, mut näköjään vaunujen nimi on muuttunut tässä vuosien varrella ja kun oon väärällä nimellä googlettanut, ei oo mitään löytynyt... onneks mies oli fiksumpi
. Nuo uudet osat + postikulut on vaan 17?, aika suuri säästö, kun mietin jo, et joudutaanko ostaa uudet vaunut... rattaina noi menee hyvin rikkinäisellä kuomullakin, mut pitää vauva saada kunnolla suojaan sateelta ja viimalta sit syksyllä.
Oon ollut koko viikon flunssassa, nyt alkaa onneks olla ohi. Jiihaa! Keljua sairastaa, kun ei voi lääkkeitä ottaa ja kun sitä teetäkään ei sais ihan mielettömiä määriä litkiä...
Tuossa to-iltana lorahti housuihin jotain, ja paljon! Multa kastui myös päälihousut ja sohvalle jäi märkä läntti... kuitenkin kun läntti kuivui, ei jäänyt yhtään valkoista näkyviin ja mietin sitten, et joko se vois olla lapsivettä, mitä lorahtelee? On mulla ollut välillä hyvin runsasta valkovuotoa ja suht vetistä, mut ei NÄIN vetistä ja runsasta... ja siitä on sit yleensä jäänyt jälki housuihin...
Oon saanut melkein kaikki vauvan vaatteet pestyä. Paljon meillä näyttää olevan 60/62cm vaatteita ja sitä isompia, mut 50-56cm tosi-tosi-tosi vähän. Niitä taidan shoppailla vähän lisää, esim. housuja löysin vain yhdet(!) ja muutaman potkupuvun kokoa 56, bodeja on sit enemmän.
Juhannus meillä on mennyt kotosalla. Asutaan tosi rauhallisella alueella keskellä luontoa, järveen on joku 5-10min matka. Nyt kun vielä naapurit on olleet kaikki mökeillään/pois, ollaan kyllä saatu olla rauhassa! Eilen grillailtiin pihalla, tänään käytiin videoita vuokraa, poika jaksoi hyvin pyöräillä matkan, jotain 5-6km yhteensä, vaikka sai pyörän vasta pari viikkoa sitten. Yllättävän paljon oli ihmisiä liikkeellä, ehkä nää city-juhannukset yleistyy muidenkin keskuudessa, ite ollaan oltu melkein joka jussi kaupungissa...
Nyt ruokkii esikoista, joka tuol rupes itekseen laittaa iltapalaa... great!
Hemuli 31+0