Mullakin nykyään on melko oireetonta ollut, paitsi vatsakipuja on edelleen silloin tällöin, sekä päänsärkyä. Kaiken kaikkiaan ihan hyvä olo, ollaan ulkoiltu pojan kanssa erityisen paljon, alettu myös käydä puistossa(kun poika on nyt 8kk ja osaa jo keinua&leikkiä maassa).
Vaunuista kyseltiin; meillä on Emmaljungat kovalla kopalla, tosin nyt siis jo ratasosa käytössä. Lisäksi on kahdet pienemmät rattaat, toisia käytettiin ihan vauvasta asti pehmeän kopan kanssa ja toiset on nyt vasta ostettu, kasvot menosuuntaan, matkarattaat. Huomio muuten
Jos joku haluaa vanhat, mutta hyvät Emmaljungat niin meiltä saa halvalla! Haluan niistä eroon kun pääsääntöisesti nykyään kuljetaan pienemmillä rattailla. Ostetaan sitten ulkoiluun sopivat tuplarattaat kesällä. Meillä on siis vaunuvarastossa kolmet rattaat, mutta muita ratasikäisiä ei meidän talossa olekaan, ja varasto on täynnä pulkkia ja leluja, joten ei huonoa omaatuntoa kannata potea. Joskus kyllä vähän kummastuttaa että miksei ihmiset voi laittaa niitä leluja vähän siistimmin, lojuvat pitkin varastoa ja kyseessä on kuiteskin VAUNUvarasto... jos olisi useampia pieniä, ei sinne mahtuisi edes kaikkien vaunut kun leluja on ympäri ämpäri... noh, anteeksi valitus, tuli vaan mieleen ja piti purkaa ärsytystä...
Mä näin viime yönä ihan kamalia unia; yhdessä poika putosi rappuset alas ja sai päähän kamalia haavoja! Toisessa unessa vaihdoin pojalle vaipan ja siellä oli kaksi meksikolaista ampiasta! Olenkohan ollut liian kauan pojan kanssa, pitäisiköhän mun ottaa vähän "omaa" aikaa
Mä en vaan oikein osaa kun mulle tulee ikävä silloinkin kun poika nukkuu! Ja kun herää niin olen ihan innoissani ja lirkuttelen että voi kulta kun äitillä oli ikävä!
Mies välillä vähän ihmettelee kyllä...