äiti lpr: mulla kans tuosta pissankarkailusta meinas jo tulla ongelma..
teen jatkuvasti lantionpohjalihaksia, mutta kun on tämä kova yskä, niin ei kerkee aina jännittää kaikkia tärkeitä lihaksia :/ , niin tulin siihen tulokseen että hipsin kauppaan ja ostaa pöräytin tena ladyja
, niitä uusia pikkuhousunsuojia..
nyt ei tarvi hävetä joka paikassa yskimisen tuottamaa tulosta..
ku eihän nuo tavalliset pikkuhousun suojat sellaisia pidättele.. :|
nyt on kuivaa
Upp: mie kans mietin että ostaisin sen pinnasängyn päälle laitettavan hoitotason. täällä ainakin citymarket myy niitä. en o hokannu kattoo myykö prisma.mieskin oli sellaisen kannalla
kyllä oli taas vaikia yö, poika siis vaihteeksi nyt siinä kuumeessa. tyttö parani ni poika aloitti, tuli meidän keskeen yöllä, ja painautu mua vasten, ja koko ajan suu kävi, milloin piti saada peittoa, milloin peitto pois, janottaa,äiti lähemmäksi, äiti kauemmaksi, sattuu ja piti hieroa. ymmärtäähän sen kun toinen on melkein 39 asteen kuumeessa, mutta aina kun itse oli nukahtamaisillaan ni aina uus juttu, väsyttää |O !
ja sitten aamupalapöydässä alkoi oksentaminen...
, toivottavasti ei mulle tule oketauti, just ku on päässy pahoinvoinnista eroon, ni sitte yrjötauti.
mie en pystyny siivoon sitä ja soitin miehelle että tuu auttaa mua niin miun ihana tyttö (7v) oli siivonnu sen oken sen mun puhelun aikana. :heart:
kovasti hoitaa pikkuveljeä...ihana :heart:
Mutta nyt kun poika tuolla nukkuu niin pitää itekkin mennä pötkölleen.
Tällaisin terkuin AE ja säde 12+0