"Hyvä tietää, että
Herkku1 ja Pauzi ovat myös mietiskelleet noita liikkeitä. Äsken tuli mullekin 30 pientä liikettä puolessa tunnissa, mut ei mitään kunnon sarjoja. Ok kai silti. Hyvä tietää Herkku1, etten oo ainut, kenen Babylla on alhaiset sykkeet. Meilläkin neuvolassa viimeeks vaan vähän reilu 120, vaikka ennen on ollut enemmän . :/ [/quote]"
miksei tuo lainaus toimi mulla??
Eilen illalla liikkeitä tuli 15 tunnissa ja hiukan laimeina,tänään taas myllännyt päivällä ihan kipurajaan asti tuolla alhaalla..En tiedä pitäiskö nyt sitten olla huolissaan vai ei?
Itsellä täällä paineen tunne alapäässä lähinnä takapuolessa lisääntyy,ihan kuin olis hätä koko ajan
Toivottavasti ennakoi jotain,menkkamainen olo alavatsalla lisääntynyt muttei supistuksia kipeitä vieläkään
Olen tässä ihmetellyt kun teillä muilla on tietoa kohdunkaulasta yms.minua ei ole loppuraskaudessa lääkäri eikä terveydenhoitaja tutkinut,onko tämä jotenkin paikkakunta kohtaista?
Kun perätilan kääntö tehtiin pari viikkoa sitten polilla,lääkäri sanoi ettei ole tarvista tutkia enää näillä viikoilla,tulee kun tulee...olishan se kuiten kiva tietää oma tilanteensa.
Tietääkö kukaan onko sairaalassa hiustenkuivaimia???Vai otanko kassiin oman mukaan?En muista edellisestä kerrasta miten oli kun hiukset sai näppärästi kiinni,nyt malli sellainen että jos ei pesun jälkeen tule puhallusta olen aika järkyn näköinen peikko(ai vähän turhamainen) :saint:
Onnittelut vauvautuneille :flower: