Mulla kanavaa jäljellä 1,5cm mut suu ainakin viimeks oli kiinni, joten kysyn tyhmänä että miten mulla on tunnettu vauvan pää?:ashamed: Ei vissiin sit vaikuta onko paikat auki, lääkäri tuntee kuitenkin?Pyysin terkkaa tekemään sisätutkimuksen koska hän on myös kätilö, ja yllätys oli iloinen kun kohdun suu on jo 2cm auki, ja kanavaa vajaa 1cm jäljellä!! Terveydenhoitaja sanoi tunteneensa jo vauvan pään :heart:
Viimeks kun tehtiin sisätutkimus (kaks viikkoa sitten) ni sano että ihan selvästi pää täällä tulee jo vastaan.
Mulla alkaa iskemään epätoivo.. Viikot nyt 36+4, hyvällä tuurilla kärvistelen tässä viel 3-5vko vauva puoliks ulkona roikkuen Mulla meinaa tullu takas tosi ikävä vaiva mikä oli ihan odotuksen alussa. Jos joudun parikin ylimäärästä sekuntia/minuuttia pidättää pissahätää ni tuun tosi kipeeks. Tulee tosi kova kipu vasemmalle alavatsaan, ja jos satun makaamaan/nukkumaan ni unta vaan että ite pääsen sängystä ylös kun tekee niin kipeetä..
Odotan jännityksellä ens viikkoa kun on se neuvolalääkäri että onko paikat auki yhtään, sillon viikot sitten 37+3. Että ei haittaa vaikka paikat jo pikkuhiljaa alkaa avautumaan.
Tänään taas tullut pari kipeetä supistusta mutta ei mitään sen enempää..
Aiotteko/oletteko muuten pakannu sairaalakassiin jotain evästä?