zamppa
Tuli muuten mieleen että eikös joku sanonut aiemmin viikolla keksineensä hyvän keinon vauhdittaa supistuksia ja synnytystä.... olis kiva tietää mikä keino oli, jos on tepsinyt.
Niin, ehkä se olisi mahdollista noinkin päin. Tänään tuli Vauva-lehti ja siinä oli artikkeli 17-vuotiaasta tytöstä, joka sai 13 h ennen vauvan syntymää tietää olevansa raskaana. Vauvan liikkeistä siinä luki muistaakseni, että tyttö luuli että on ilmaa mahassa. Melkoiset ilmavaivat. Kyllä mä JoannaH silti luulen, että sä olet raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:Oon vaan yhtäkkiä lihonu kakskyt kiloa ja mulla on ihan kamalia suolistovaivoja, ja luulen niitä vauvan potkuiksi. Ultrassa ovat erehtyneet ja raskaustesti oli viallinen.
Toivon todella että oot oikeassa. :|Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:Niin, ehkä se olisi mahdollista noinkin päin. Tänään tuli Vauva-lehti ja siinä oli artikkeli 17-vuotiaasta tytöstä, joka sai 13 h ennen vauvan syntymää tietää olevansa raskaana. Vauvan liikkeistä siinä luki muistaakseni, että tyttö luuli että on ilmaa mahassa. Melkoiset ilmavaivat. Kyllä mä JoannaH silti luulen, että sä olet raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:Oon vaan yhtäkkiä lihonu kakskyt kiloa ja mulla on ihan kamalia suolistovaivoja, ja luulen niitä vauvan potkuiksi. Ultrassa ovat erehtyneet ja raskaustesti oli viallinen.
Kyllä mulle kätilö äitiyspolilla sanoi että nykypäivänä kenenkään ei ole pakko synnyttää alakautta joten sekin sai mieleni hieman kohenemaan kun ei alkanut käännyttää alakautta. Sanoi että en ala sun päätä kääntää jos sektio tuntuu minusta parhaimmalle ja että päätös on lopullisesti aina äidillä. Toki lääkäri voi myöntää sektion eikä kätilö, mutta ilmoitin siitä tosiaan keskiviikkona ekan kerran että en halua alakautta synnyttää niin se tehosi... ei tarvinnu montaa kertaa valittaa, toki myös sanoin että tiedän kaikki mahdolliset riskit ja että mitä leikkauksen jälkeen on ja sekin varmasti auttoi asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Violet:muoks. :attn: Vielä kyselisin, että tietääkö joku voinko vaatia sektiota, jos painoarvio huitelee sellaisissa lukemissa että alkaa hirvittää ja käynnistystä ei luvata jostain syystä? Viikko sitten arvioivat vauvan painoksi 3600g.