+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Kiitos tervetulotoivotuksista =)

Niin ja mulle voi lisäillä tuonne että nyt siis menossa yk 1.

Malttamattomana mäkin odottelen että pääsis testailemaan kuten Marikakin :D

Pahoittelut negoista NoBloodille ja dyynille mutta tosiaan välttämättä vielä dpo 10 ei testi mitään näytäkkään ja dyynilläkin tsäänssit on vielä hyvät kun tujummasta pissasta pääset testailemaan! =)

Huomasin että dyynilläkin on yk 1 ja kp:t menny normikierron yli mutta oletko lopettanut hiljattain hormonaalisen ehkäisyn tai onko ovis ollut myöhemmin tms joka kiertoon voisi vaikuttaa?

Mutta nyt taas mentävä :wave:
 
Heipsan, täällä odottelevat fiilikset :) Ei näy eikä kuulu menkkoja, kp 35/28-31 menossa, eilen tein testin hätäisesti ;) Hätäisesti siksi että edellisestä vessareissusta oli vain 1,5 tuntia. Testina apteekin oma ja ehkä hailakka viiva siihen tuli, en oo ihan varma. Koska saattoi tulla myös sen 5 min jälkeen vasta.

Mutta oireet on kyllä vahvistuneet ja lisääntyneet. Tissit on ollut kipeät perjantaista asti. Tänään on kuvotus meinannut iskeä vähän joka välissä jos ei ole kerennyt napostella jotain pienin väliajoin. Ja palelee koko ajan, vaikka muut ympärillä valittaa kuumuutta.

Huomenna pitäis kopsahtaa postilaatikkoon testejä, joten niitä odotellessa!

Plussatuulia kaikille!!
 
Täällä kans nega testattu eilen Dpo10,joten tuskin enää plussaksi muutuu... :ashamed: tänään en sitte testannutkaan,jospa huomenna vielä tekis sen negan niin pääsis odottelemaan menkkoja. Terolutit näköjään tuo tuonne mahaan kaikenlaisia tuntemuksia...olisihan se pitänyt muistaa kun kerran aiemmin niitä olen kokeillut. Miten saraji joko olet testannut??? saa nähdä meneekö mun tummennuksen päin peetä... :LOL: Mutta juu tälläista omaa napaa täällä...
 
4. kuumeilevista pomppaisin tähänkin pinoon, kun tämä on melkoisen paljon aktiivisempi =) Kierto voi olla mitä tahansa 31 ja 120 päivän väliltä :/ Reseptit teroihin ja clomeihin odottaa kaapissa ja aloitan ne jos ei nyt yllätykseksi tärpää luomusti tällä kertaa. Kp nyt 27 ja Raskauskeijusta tilatut testit matkalla postilaatikkoon! Kp 20 paikkeilla oli aikamoiset alamasutuntemukset ym eli voisi vaikka toivoa olleen ovis :xmas: Viikko varovaista toivoa edessä! Terot aloitan muuten sitten kp 60 ja clomit seuraavassa kierrossa. Plussatuulia!!!!
Niin, ja ehkäisy jätetty pois jo keväällä.
 
Huomenta leidit =)

Dyyni, voihan toki imetys sekoittaa kiertoa mutta hyvät mahdollisuudet sulla plussaan vielä on jos viimeksikin noin myöhään testiin oot saanu viivan =) Ja mäkin imetän vielä meidän nuorimmaista.

Adora taitaa olla seuraava plussaaja, apteekin oma ei turhia viivoja taida näytellä joten viivanvahvistumista sinne :D Tulehan kertomaan meille mitä testit tänään näyttää!

Bluebaby, sullakin vielä täydet mahkut plussaan sillä dpo 10 ei todellakaan välttämättä näy vielä mitään. Mulla kolmatta odottaes testi dpo 10 nega ja dpo 11 sain haamun eli toivoa on ;)

Mimmimami, tervetuloa minun puolesta vaikka itsekkin olen uusi täällä =) Mäkin tilasin raskauskeijulta testejä, oli nopea toimitus ja huokeat hinnat. Verkkoapteekin sivuilla on myös edullisia testejä. Milloin testailet? Toivottavasti sun ei tarvisi teroja ja clomeja aloitella ollenkaan ;)

Minä malttamattomana odottelen edelleen testailua ja mietisn että jos olisin viisas niin testailisin vasta sunnuntaina mutta taida olla niin hätäinen että kokeilen jo lauantaina :ashamed: Mitään kummempia oireita ei ole, eilen oli menkkajuilintaa joka voi enteillä kumpaakin. Viime raskaudessa se oli ainoa oire plussasta. Välillä tulee sellainen fiilis että olen lähes varma että olen raskautunut mutta en usko että se näin helposti kuitenkaan tapahtuisi. Ja sinällään on ihana tilanne että ei stressiä eikä kiirettä asian suhteen, elämässä menossa niin paljon ja tulossakin vielä uusia tuulia että oli tämän kierron tulos mikä tahansa niin ei harmita =)
 
Onnea plussanneet :flower: :flower: Kiirettä pitelee... Käyn lueskelemassa kuulumisia vaikken juuri itse kirjoittelekaan. Niin ne koulut taas alkoi ja jäätiin kahden juniorin kanssa kotiin. On leikkikavereita eli noita sisaruksia ikävä... Ovisaika yritettii hyödyntää mahdollisuukien mukaan, loppukuusta selviää miten tässä kierrossa käy :$
 
Lyytia Samaa malttamattomuutta täälläkin..mulla lauantain testaus ei (onneksi) ole mahdollista kun olllaan menossa yökyläilemään mutta sunnuntaina varmaan jo näin malttamaton joutuu testaamaan. Onhan sillon jo dpo 10 :D Mulla on kanssa jotenkin sellanen olo että tästä kierrosta vois jotain tulla..vatsalla on ollu jotain outoja tuntemuksia päivittäin ja vessassa on joutunut ravailemaan suht usein parina päivänä. Lämmöt ei kuitenkaan oo mitenkään ihmeen koholla. Jännää :whistle: Mutta iso järkytys ei olis uusikaan kierto, sillon päästään alottelemaan tutkimuksia näiden hullun pitkien kiertojen syystä. Molempi parempi siis :)
 
Blubabylle pahoittelut negasta mutta vieläkin ehtii hyvin plussaksi muuttua joten älähän heitä kirvestä kaivoon =)

Marika, lämpöjä mäkään en ole mittaillut aamuisin mutta eilen illalla huvikseni kokeilin ja näytti 37,1 mikä on mulle tosi korkea. Muistan ennemmin että ennen plussaa parissakin raskaudessa on iltalämmöt huidellu 37. päällä joten toiveitahan tuo nostatti :whistle: Aikaisemmin olen mittaillut aamulämpöjäkin ja tiedän kyllä että muuna aikana mitatut ei oo luotettavia mutta onhan tämä toisaalta kivakin vaihe kun saa pohdiskella että ollakko vai eikö olla :D

Dyynille toivon plussaa jompaan kumpaan testiin =)
 
Heippa! Mä olen urheasti testaillu jo eilen ja tänään vaikka tänään vasta dpo9 :ashamed: Ja negaa näyttää ja tiedän kyllä että voi olla aivan liian aikasta testata mutta silti alkaa toivo hiipumaan. Vaikka oireita saattas ollakkin. Alaselkä ja maha kumman tuntoset,tosin sitä en uskalla ihan sata varmana oireeksi luokitella ku joka kierrossa on tainnu vähän nippailla. Mutta sitten tämä armoton väsymys,ei puhettakaan että ois peittoja jaksanu heilutella iltasin ku oon niin sippi että simahan heti ku pää kallistuu tyynylle. ja sitten vielä tiuskin mies rievulle ihan turhasta :ashamed:

Eilen nielasin vahingossa kielikorusta pallon ja siinä illemmalla ääneen ihmettelin että vähän närästävä olo ku sen pallonpään nielasin. Mies siihen tuumi että ettei johtuin hänen nuijapäistä tuo olo :LOL: Lämpöä ollu eilisestä asti 37.1 ja vähän viluinen olo,toki voi olla ihan reilua flunssaa pukkaamassa,ken tietää. Niin ja valkkaria välillä holahtelee,mutta eikös ne yleensäki näillä kp:llä ala lorahtelemaan ku menkat lähestyy :whistle:

ja tervetuloa uusille! :heart: :heart: :heart: <tehään kaikkien aikojen plussaennätyskk!
 
kp16 ja ovisplussa hyödynnetty :D Testaan viel illal ja mahdollisuuksien mukaan viel illallaki hyödynnetään :p Nyt tuntuu juilimista ja aamulla oli nenä sillei tukkosen kuulonen tai siis ääni kuulosti, kun ois ollu nenä tukossa. :snotty: Hitto, että mua jännittääääääää :x oliskos nyt sitte dpo 0 vai mitenseoli? :LOL:
 
Diipelin oirelistaus kuulostaa hyvältä! Luultavasti vaan hieman hätäseen tullut testattua ;) Mulla testit tipahti laatikoon tänään ja edellisiltana vasta tilasin :eek: Arvatkaapa kiusaako ne nyt tuolla?! Kp 28/? meneillään. Eilen ja tänään väsyttänyt ihan tajuttomasti, töissä meinas itku päästä, ku ei vaan ehdi pysähtymään ja eilen illasta olin ihan sippi jo ysiltä! Tänään nippas oikealta puolen alamahaa yhden kerran ihan kunnolla, hetihän sitä pohti kiinnittymistä :LOL: Ovis mahdollisesti viime perjantaina, niin olisko ajallisesti edes oikea hetki kiinnittymiskivulle?? Pitäisköhän oikein mittarikin laittaa kainaloon :whistle:
 
Hei kaikille! :wave: Hienoa, että olette olleet taas niin aktiivisia. :) Itse en ole juurikaan kotona ja koneella ollut, joten en ole ehtinyt edes päivittämään. Tähän kellon aikaan siirrän sen homman huomiselle ja lapsen nukahdettua palaan kommentoimaan. Luin äsken muitten kuulumiset, mutta varmaan kertaus on ihan paikallan ennen kommentointia. :LOL: On särkenyt päätä tänään, joten pää ei toimi ihan täydellä kapasiteetilla.

Itselleni ei kuulu ihmeellisiä. Haluja on alkanut tuntua ja mieskin kotiutui viikonlopuksi, joten ehkä tässä pääsisi peittojakin heiluttelemaan. Ovis ei ole vielä tuloillaan, mutta hyvähän se on harjoitella. :D Seuraavaksi lapsen iltapesut ja sitten hieman rentoutumista. Mukavaa iltaa kaikille! =)
 
No niin. Lapsi nukkuu tyytyväisenä ja minä olen saanut hieman omaa aikaa. Mies rentoutuu elokuvaa katsomalla, joten mulla on hyvää aikaa istua koneella. :D Koitan nyt sitten kommentoida ennen kuin pää simahtaa ja nukkumaan menon aika koittaa.

NoBlood > Ei välttämättä näy edes haamua vielä dpo10, joten toivoa on vielä. :) Koita odotella rauhassa muutama päivä ja testaa sitten uudestaan. Toivotaan, että täti pysyy poissa ja testiin piirtyy toinenkin viiva. bd

adora > Testailehan uudestaan aamupissasta, kun on ollut rakossa vähintään n. 4 tuntia. Plussaonnea! bd

Lyytia > Lisään yk:n huomenna listaa päivittäessäni. :)

dyyni > Minäkään en aikaisemmin viitsinyt keittää kahvia vain itselleni, mutta sitten totuin saamaan aamukahvini. En enää saa itseäni kunnolla hereille, jos en paria mukillista ehdi juoda. Kiireisenä aamuna riittää yksikin, mutta ennen puolta päivää täytyy saada toinen mukillinen ja ehkä toinenkin. Päänsärkykin usein tulee, jos tavasta luistan. :( Niin sitä tulee riippuvaiseksi siitäkin aineesta. Pikakahvi on ihan toimiva ratkaisu, jos ei malta keittää. Isäni käyttää pikakahvia usein, koska juo vain yhden pienen kupin kerrallaan. Sellaista määrää ei oikein voi edes keittää. Mukillisen onneksi voi.

Mimmimami > Tervetuloa! =) Lisään sinut listalle huomenna. Onko sulla pco vai miksi nuita reseptejä raskautumisen avuksi? Mulla on pco, mutta esikoisen onnistuin saamaan ekasta kierrosta luomuna ja silloin olikin kierto kunnossa. Nyt on tilanne toinen ja ilmeisesti joudun lääkkeisiin turvautumaan. Kerään rohkeutta soittaa neuvolaan apua pyytääkseni, sillä tällä hetkellä tuntuu ettei pää enää kestä. Edellisessä kierrossa luteaalivaihe jäi lyhyeksi vaikka normaalisti se on ollut tavallista pitempi. :( Plussaonnea! Kiinnittymisen aika sulla on, joten tarrasukkia myös! :)

bluebaby > Saattaa sullakin se nega vielä plussaksi muuttua. Älä luovu toivosta, jos täti ei saavu paikalle. Plussaonnea! bd

Diipeli > Vaikuttaa lupaavalta. Plussaonnea sullekin! bd

tatskattu > Milloin sulla tuli se ovisplussa? Jos eilen (keskiviikkona), niin sitten tänään on dpo0 ja huomenna perjantaina dpo1. Ovishan tapahtuu 1-2 vuorokautta plussasta, mutta itse lasken sen yhden vuorokauden mukaan. Jos muista oireista voi päätellä oviksen tapahtuneen vasta toisena päivänä, niin sitten siitä. :)
 
Eilen päivällä oli tummat viivat ja pupuiltiin, sitten illalla oli jo toinen haaleampi, ja eilen oli tuntemuksia, joita luulen oviskivuiks, niitä kun en ole aiemmin seuraillut. Eli tänään on dpo 0 . Ja kun meillä ei ole seksielämää niin yhden kasan simppoja vaan sain... :snotty: Että odotukset ei ole korkeella :(
 
eikäkun siis ovisplussa oli eilen ... kp16 päivällä plussa. Ja tänään on kp17. Eli eilen sain yhen simppalastin... se tuskin riittää, mut jos se oliski tänään se ovis nii viel vois ehkä ehtiä? Eli tänään olis siis ääk, en mä ymmärrä. Dpo 0 siis kuitenkin, kun ovisplussa oli eilen...
 
dpo 12 ja nega edelleen. No nyt se on sitten hoitojen aloitus sovittu maanantaille joten jospa se siitä. Se vaan tuolla julkisella on niin hidasta, että menee vielä varmaan toiset 5 vuotta ennen kuin on mitään mahdollisuutta saada omaa nyyttiä. Onneks tuli alotettua nuorena, muuten sitä olis niin vanha jo ettei enää kehtais edes alottaa koko hoitoja.
 
Diipeli, täällä toinen malttamaton joka testaili myös jo tänään dpo 8 ja mitäpä muuta kuin negaa. Tai jotain siinä olin näkevinäni mutta enpä usko sen olevan viivanpaikkaa kummempi :ashamed: Ja nyt päätin että testaan seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Saapa nyt nähdä mikä huomisaamuna on fiilis :whistle: Muuten sulla vaikuttaa hyviltä oireilta joten plussa on hyvinkin mahdollinen muutaman päivän sisään ;)

NoBloodille harmitukset negasta ja toivottavasti teillä asiat etenee vauhdilla kun hoitoihin menette :hug:
 
Täältäkini onnittelut teille kaikille jotka olette päässeet plussaamaan :flower: ja teille uusille kuumeilijoille tervetuloa :) Itsekin täällä melkoisen uusi kuumeilija olen.

Joka päivä täällä olen käynyt lukemassa näitä teidän kirjoituksia mutta kommentoinnit on jäänyt kun ollut koko ajan niin kiirettä lomalla ollessa. =) Nyt tässä viimeistä lomapäivää viettelen ja maanantaina sitten taas arki alkaa.
Omaan napaan ei nyt mitään suurempia. Tuossa viikko sitten alavatsaa vihloi molemmin puolin ja rinnat olivat tosi kipeenä. Ja halutkin oli melkoiset, että peittoja heiluteltiin täällä tosi ahkeraan. Miehellä jo nauratti, olin kuulemma ihan mahdoton... :LOL: Nyt vain sitten ihmetyttää, että eilen illalla alkoi sitten taas uudelleen samantapaiset tuntemukset alamahassa, vihlonta ja nipistely mutta rinnoissa ei nyt ole mitään kipua. Mitähä lie sitten tämä nyt onkaan... :eek:

Kaikille teille oikein paljon plussatuulia!!! :whistle:
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

perjantai 13.8.2010



KUUMEILEVAT
marika 83...............kp50/35-45.............................1. lapsi.....yk6
miimi10..................kp42/33....................................1. lapsi....yk2
Liina87...................kp41/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
adora.....................kp37/28-31
BloodyEnd..............kp36/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
dyyni......................kp34/28....................................3.lapsi.....yk1
Mimmimami............kp29/31-120..............................4. lapsi
Minnäi....................kp28/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp28/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
bluebaby...............kp28/28....................................1. lapsi
Lyytia....................kp27/28-32................................5. lapsi.....yk1
Manzu....................kp26/34-37...............................3.lapsi......yk8
wilkat.....................kp26/35...................................3. lapsi......yk9
Diipeli.....................kp26/29...................................2. lapsi......yk1
NoBlood.................kp26/25-28...............................1. lapsi
valtsukka...............kp25/38~
Vuokko84...............kp23/30....................................2.lapsi......yk1
TUUtikiks................kp22/28.........................29v.....2. lapsi......yk3
NeliApina................kp20/27.........................32v......4. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp19/27-29...............................................yk2
Viulu.......................kp18/28-30................................4.lapsi.....yk2
Auneli....................kp18/28-30.....................27v.....2. lapsi......yk1
tatskattu................kp16/29-31.....................24v.....2.lapsi......yk2
MyrskyMaija...........kp16/27-32................................3.lapsi......yk1
MyDream................kp15/28.....................................1.lapsi......yk8
äiti x4.....................kp13/24-27....................32v.......5.lapsi.....yk2
macy gray..............kp8/19-47(32-34)...........30v....2. lapsi.......yk10
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
HelinäKeiju10
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
saraji...............dpo14
bluebaby..........dpo13
NoBlood...........dpo12
Minnäi..............dpo11
Diipeli...............dpo10
marika 83.........dpo8
Lyytia...............dpo8
NeliApina..........dpo7
TUUtikiks..........dpo7
tatskattu..........dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3.lapsi.......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3.lapsi......yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2.lapsi......yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ........kp27/30..................2.lapsi......yk1



HAAMUILIJAT


 
Hiipu1 > Ehkä sinä ovuloit toisen kerran. :D Siitä sitten vaan hyödyntämään fiiliksiä ja peitot pöllyämään. Jos ei edellisella kerralla napannut, niin ehkä nyt nappaa. Plussausonnea! bd

tatskattu > Jos sulla eilen oli oviskipujen tuntuisia tuntemuksia, niin olet voinut jo ovuloida. Tänään siis olisi dpo1. Lisäsin sinut piinailijoihin. Voin muuttaa lukua tarvittaessa. :)

Tänne kuuluu vain väsymystä. Mies olisi halunnut peuhailla yöllä, mutta en innostunut päänsärkyisenä ja väsyneenä. Tänään vaikuttaa mulla olevan prempi päivä, mutta mies on ihan poikki. Täytyy koittaa piristää, että tulisi harrastettua vähän parisuhdejuttuja tänäkin viikonloppuna. Eihän sitä tiedä minkä pituinen kierto tällä kertaa tulee ja tuleeko ovista edes, jos pitempään on passiivista. Pahoin pelkään, että terveyskeskuksessa patistetaan yrittämään ilman apuja vielä toinenkin vuosi miehen reissutyön takia. Siksi olenkin päättänyt olla yhteydessä lääkärin sijasta neuvolaan, jos siellä oltaisiin ymmärtäväisempiä.
 
:'( mies ajo tylysti pois mut ja sano, että hän nukkuu nyt, vaikka tietää et nyt ois SE hetki :'( Ensin se itte kinuu ja sitte ei tee asian hyväks mitään, mua vituttaa nii rankasti, et taidan lopettaa yrittämisen ja tikuttelun ja kaiken ja jos ei harrasta seksiä niin ei tuu vauvaa :'( :'( Mut plussatuulia muille :hug:

että kerran pupuiltiin joo... mut tänäänki tikussa vahvat viivat...
 
voi tatskattu :hug: miehet on kyllä välillä tosi rasittavia! Ootteko puhunu vauvaprojektista ihan tosissaan ja kuinka kovasti mies haluaa vauvaa? Mulla oli edellinen parisuhde ihan perseestä ku mulla oli kauhea vauvakuume mutta toinen halus koko ajan vaan odotella ja odotella,ikinä ei ollu hyvä hetki. Jonku aikaa siinä kattelin ja sitten muutin erilleen,hyvä niin! Sillä nyt on maailman ihanin mies joka ajattelee asioista samalla tavalla kuin minä ja lapset on lähellä sydäntä :heart: Puhumalla asiat varmasti ratkeaa =)

).( tänään taas nega,tai no yöllä testasin ku kävin vessassa ja pissatti niin paljon ni oli pakko tehä ja korkeintaan joku hyvällä mielikuvituksella nähty viivanpaikka :headwall: Tää mun vatsan toiminta on jotain aivan ihmeellistä! Mä oon tosiaan juossu maha kuralla jo neljättä yötä vessassa! Siis mun pitää käydä isolla hädällä keskellä yötä! :eek: :x ja aamupäivästä uudestaan |O

Kohta lähdetään mökille ja mä koitan unohtaa koko vauvakuumeen pariksi päivää,sunnuntaina testaan ja jos negaa näyttää ni huussi kaatuu kumoon :kieh:

NoBlood plussatuulia sullekkin oikein paljon, PUUUUUUUUH! Toivotaan että pari viivaa pärähtää menkkojen sijasta =)
 
mulla tänään kp 17 :wave:

Puhuttu ollaan, mieshän tän projektin alotti jo vuosia sitten... nyt mä oon vasta mukana ihan onnessani ja nyt on yk2 , mutta miehelle on tärkeämpää nukkuminen kuin saada lapsi... |O vaikka se tätä eka halus. Jos kysyn, että eikö se olekkaan enää tärkeetä niin se ajattelee, et no tulee se vielä... mut täytyy varmaan sanoo sille, että ei sitä haikara ainakaan tuo. Ja että oikea ajankohta sen ratkaisee :headwall: vaikka oon asiasta sanonutkin...
 

Yhteistyössä