+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Sunnuntai 1.8.2010



KUUMEILEVAT
wilkat.....................kp48/35...................................3. lapsi.....yk8
marika 83...............kp38/35-45.............................1. lapsi......yk6
iloksi......................kp31/?...........................27v.....1. lapsi.....4v+
macy gray..............kp30/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp29/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
Mariel85.................kp28/?......................................2. lapsi....yk3
nereida..................kp27/29-30..............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp24/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
äizikkä...................kp21/28.........................23v.....3.lapsi......yk4
Minnäi....................kp16/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp16/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp14/34-37...............................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp14/25-28...............................1. lapsi.....yk
valtsukka...............kp13/38~
Vuokko84...............kp11/30....................................2.lapsi...... yk1
TUUtikiks................kp10/28..........................29v.....2. lapsi.....yk3
NeliApina................kp8/27....................................4. lapsi......yk4
Hiipu1.....................kp7/27-29...............................................yk2
Viulu......................kp6/28-30................................4.lapsi.......yk2
Auneli....................kp6/28-30.....................27v.....2. lapsi.......yk1
tatskattu................kp5/29-31.....................24v.....2.lapsi......yk2
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
äiti x4......................................................................5.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
miimi10
HelinäKeiju10



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki



PIINAILIJAT
nereida............dpo12
iloksi.................dpo11
äizikkä..............dpo6
macy gray........dpo5?
Mariel85...........dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07.....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07......kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
Jinda.....................12.07......kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
tombatar...............12.07.....kp25/25.................................yk10
Plink......................14.07.....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
An-nie.................................................................1. lapsi......yk3



HAAMUILIJAT
Allie81..................30.7. .....kp38/35-38................3.lapsi.......yk3
 
uus kuu, uudet kujeet.. :D nyt vaan ootellaan perjantain testausta.. on se verran korkeella toiveet (ja luulo oireet), et tulee kyllä pudottuu todella korkeelta.. :( mut jos testi ei sano mitään perjantaina täytynee taas ryömiä koloonsa haavoja nuolemaan, ja sit vaan ootetaan uutta ovista.. :/
 
Macy Grey: Kiitoa, pinosta! Niinkun sanoit, elokuu ois oikein hyvä kuu plussata. :)

).( Ovis lähestyy ja mieskin kotiutuu reissuiltaan. =) Fiilis on positiivinen ja odottava. Mitenhän sitä pysyy nahoissaan loppu kierrolle asti?
 
Kiitos uudesta pinosta!

Täällei mitää kummosta..koitetaan vain asennoitua alkavaan arkeen. Huomenna siis työt kutsuu, onneksi lapset saa vielä jatkaa lomailua iskän kanssa.

Puoliväli kierrossa paukuttaa, eikä pahemmin tuntemuksia, yleensä ovistelut näillä päivillä mutta viime kierto olikin sitten vain sen 28pvä, joten tiä sitten taaskaa missä mennään. Mulla ollu tosi pitkään säännöllinen kierto, joten toivon että toi "lyhyt" kierto jää ainoaksi ja ettei kierto lähe heitteleen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
ai mun pino ei kelvannu :(

*muoks* oiskai sen listan voinu laittaa tokaksikin... mut miten vaan... tehköön se kuka osaa
Selkeyden vuoksi listan on hyvä olla pinon ekana. Listaa päivittäessä menee joskus paljonkin aikaa ja sillä välillä kirjoituksia olisi saattanut ehtiä tulemaan useita. Olisin tietysti voinut jonkin merkin jättää toiseksi viestiksi (jos olisin tämän hoksannut ajoissa) ja muokata sitten siihen, mutta oli helpompi tehdä näin. Omassa teksti-ikkunassa lista on helpompi hahmottaa. En tarkoittanut pahoittaa mieltäsi. :hug:

Innostuinpas taas kuvien kanssa. :D Ensin tuli valittua liian isoja, joten etsin sitten pienemmät tilalle. Ihania kuvia olisi ollut paljon, mutta suurin osa vie liikaa tilaa ja listan hahmottaminen vaikeutuu. Toivottavasti pidätte. :)
 
Moikkamoi ja kiitos macy gray uudesta pinosta :)

(.)Minulla taitaa tämä elokuu alkaa numerolla 1. Näistä menkkakivuista päättelisin sen verran, että meneillään olisi dpo 13 ja se dpo 0 olikin maanantai eikä keskiviikko.
Viimeistään huomenna muuttuu kp 1, mutta niin kovat kivut on jo päällä, että vuoto melko varmasti alkaa iltapäivällä tai illalla.

Maanantaina saakin sitten soitella sinne KYS:siin ja kertoa uudesta kierrosta. Tästä kierrosta saatetaan hyvällä tuurilla päästä sinne inssiin. Olisi kyllä voinut muutaman päivän vielä venyä, kun saattaa ovis sitten tulla liian aikaisin. :/
Jos sitä pääsisi sitten inssii syyskuussa 28-vuotissynttäreiden kunniaksi.

Uusi kuukausi- uusi kierto - uusi mahdollisuus. Näin se on nähtävä.

Kovasti plussatuulia kaikille.
Niin ja viimekuun plussaajille suuret onnittelut ! :flower: =)
 
Eipä tainnut tärpätä yk 1:llä. Menkat ilmeisesti tänään alkamassa, pientä kipua havaittavissa ja pyyhkiessä tuhrua. No on ainakin helppo laskia ku menkat alkais nyt eka päivä :) Ei kai se auta ku alkaa uuteen yritykseen menkkojen loputtua, mutta ihan positiivisella mielellä. Nyt ku on paljo hommaa ni ei ehdi aina raskautta ajattelee ja koululaisten lomakin loppuu kahden viikon päästä ni se aika menee taas kuin siivillä, toivottavasti =) Elikkäs mulle saa lisätä listaa yk2, se vois sitten loppu kuusta plussa pärähtää, toivottavasti :) Sinänsä aika ihme että en tullut tällä kierrolla raskaaksi, aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet eka kerrasta, mutta ennen niitä raskauksia ei ole ollut ehkäisynä mitään. Nyt on ollut se hormoonikierukka joka on kierronki sotkenut jokin verran ja ovis sen takia vähän hakusessa. Nyt tuntuis nuo menkat taas tulevan ajallaan, että jospa se on alkanu tasoittuu ja helpottais tärppiä. Kuiten pientä harmitusta alkavista menkoista havaittavissa :'( :)
Plussatuulia kovasti vaan kaikille :flower:
Nii ja listaan voi iäksi pistää 32v, jokohan se vois iästä johtua tuo ettei heti tärppää :/
Ja onnittelut myös täältä kaikille viimekuussa plussanneille :heart: :flower:
 
Minnäi ovis tuli hyödynnettyä liiankin hyvin ukko jo tossa valitteli kun haluan koko ajan... :ashamed: :LOL:
äitix4 Mä olen kanssa miettinyt tota ikä juttua ja sitä että olisiko ollut parempi tehdä lapset pienellä ikäerolla putkeen nyt meillä on kakosiin väli 7.vuotta jos tämämn vuoden puolella tärppää???
Oottekos muuten tietoisia buranan vaikutuksista raskautumiseen, olen oviskipuihin nappaillu buranaa mutta enmpäs nappaile enään...

Särkylääke voi estää raskauden
7.8.2007 10:41

Ilman reseptiä myytävät tulehduskipulääkkeet voivat vaikeuttaa raskaaksi tulemista tai estää sen kokonaan.

Raskaaksi mielivän kannattaa välttää särkylääkkeitä ovulaation aikaan. (JARNO JUUTI)

Tämä on ollut pitkään lääkäreiden tiedossa, mutta monelle naiselle tieto tulee yhä yllätyksenä, kertoo tämän päivän Turun Sanomat.

Särkylääke haittaa raskaaksi tulemista, jos sitä syö ovulaation aikaan. Suurin vaikutus raskaaksi tuloon on ibuprofeiinilla, joka on muun muassa Buranan ja Ibusalin vaikuttava aine.

Raskautta vaikeuttava vaikutus ilmenee vain silloin, kun lääkettä on elimistössä. Haittavaikutukset eivät ole pysyviä.

IL

Googlella löytyy lisää ko.asiasta.


Meidän perhe lähtee lomailemaan saan jotain muuta ajateltavaa vauvakuumeen tilalle...plussapuhureita kaikille! :whistle:



 
saraji Ihan hyvä muistutus tuo särkylääkkeistä. Itse oon vaihtanut oviksen aikoihin syötävät lääkkeet panadoliin. Mutta menkkakipuihin otan kyllä buranaa tai ihan mitä tahansa, joka vaan vaikuttaa. Menkkojen aikaan käytän muutenkin kipulääkkeitä runsaasti, kun muuten en pysty olemaan.
 
Kiitoksia onnitteluista! Olen kyllä vieläkin aika hämmentynyt lauantaiaamun haaleasta plussasta. Vatsa on jälleen kipeä, joten en uskalla kauheasti riemuita tulevasta. Tosin mulla oli ekassa raskaudessa vuotoa alussa, joten ihan uutta tämä ei ole. Toisen lapsen raskaudessa vuotoa sen sijaan ei ollut. Rauhallisin mielin mennään - katsotaan mitä luonto on päättänyt.

Suussa olevat aftat olivat kuin olivatkin merkki raskaudesta, samoin kuumat aallot, joita en edes tainnut mainita. Niin ja kova vatsakipu. Olen niin varovainen oireiden kuulostelun kanssa, koska tiedän miten helposti mieli tekee tepposia.

Toivon teille kaikille plussia - ja itselleni kanssaodottajia! :)

Btw voin oikein hyvin olla haamuilijoissa, koska en itse vielä oikein usko plussatulosta. Teen varmistustestin tiistaina.
 
Kiitokset onnitteluista edellisessä ketjussa :)

mg kyselit heinäkuun ketjussa: Plussasin siis 30.7 ja kp oli silloin 39/30-35. :) Tiedossa tuolloin oli että kierto tulisi olemaan lähempänä tuota 35pvä (oviksesta päätellen) joten venytin siksi testaamista noin pitkälle.

Piti ostaa vielä varmistukseksi testi huomisaamulle. Jotenkin vaikea uskoa todeksi vieläkin. :ashamed:

Allie81 Onnea plussasta! :)
 
Oikeestaan mullekkin voisi laittaa jossain vaiheessa iän eli 32v ois täälläkin kuten äitix4:llä. Mulla toi edellinen joka on jo eskarilainen sai alkunsa tokasta kierrosta ja nyt on "jo" neljäs yk...Mieskin on sama :D joten kai se alkaa olla tää ikä tai sit laastarit joita käytin tätä ennen. Olen kyllä alusta asti ollu sillä mielellä et jos ei tärppää niin sit ei. Aina ei voi olla varma... Mut toivon kuitenki et vielä se viimeinen tulis perheeseen.
 
Ottaapas tämä nyt koville, vaikka "tiesin" tuloksen ja olevinaan valmistauduin menkkoihin. Silti aallonpohjalla mennään :(
Mietin tuossa autossa itkiessäni, että taidan poistua taustailemaan tuskieni kanssa. Jotenkin aina saan toivoa toisten plussista, joka sitten taas pahentaa tätä omaa pettymystä.

Toivotan oikein paljon onnea plussanneille ja onnellista odotusaikaa :heart:

Ja kuumeilijoille plussatuulia
:heart:

Kiitos teille kannustuksesta ja juttujeni "kuuntelemisesta". Niin ja lämmintä loppukesää :)
Jos sattuu, että pääsemme hoitoihin, niin voihan olla että palailen joukkoon jännittämään. Mutta siihen asti heippa kaikille

:wave: :flower:
 
Neliapina: epäilen kuitenkin tuota ehkäisyä enemmän tuon tärpin kans ku ikää :) Luulisin ettei vielä pitäis olla ikää nii paljon mittarissa että vaikuttais vielä raskautumiseen. Mulla on tosiaa ollut tuo hormoonikierukka jonka takia epäilen että kierto on mennyt sekaisin ja sen takia ei varmaan ovis tule joinakin kuukausina laisinkaan. Kauanko lie menee ennenku tehot noista hormoonivalmisteista loppuu, vaikka neuvolassa sanottiin että vaikutus loppuu heti mutta on pieni epäilys että voi mennä pidempään ennenku raskautuu. No mutta uuteen yritykseen sitten ku menkat on loppuneet ja toivottavasti sitten tärppää. :flower:
 
Täällä taas piipahtamassa. Harmillista huomata, että muutamat jäävät myös taustailemaan eikä ole onni vielä osunut kohdalle.

Ja toivotaan kaikille sitä plussatuulta, itse vieläkin pattitilanteessa.. Eli omaa napaa; kiertopäivät huitelee jossain 70 paikkeilla eikä vieläkään tietoa tädin kyläilystä. MIksi oi miksi niitäkin pitää näin kauan joutua odottelemaan..
 
Iloksi Ymmärrän ratkaisusi ja tunteesi. :hug: Toivon valtavasti, että teillä tärppää pian, ja uskon, että niin käykin viimeistään silloin, kun pääsette hoitoihin. Kiitos Sinulle kaikista tsemppaavista sanoista täällä - olet aina niin kannustava, vaikka on varmasti tosi vaikeaa välillä iloita toisten puolesta. Kyllä kaikki vielä Iloksi muuttuu, usko pois! :heart:
 
Ja sitten omaa napaa: en ole vielläkään tehnyt raskaustestiä, niistä kummallisista ovisplussista huolimatta. En vain uskalla, siis minulla ei todellakaan ole kanttia tehdä testiä. Teen vasta jos menkat myöhästyy. Säästyy sitten raskaustestit johonkin toiseen kertaan :ashamed:

Tiistaina pitäisi menkat alkaa normi kierron mukaan. Mutta eihän se ole varmaa alkaako silloin, kun vasta 2kk sitten jätin laastarin, ja kierrot voipi toki sen takia heitellä, tai muustakin syystä. Yleensä olen ollut kellon tarkka, mutta nyt on jotenki ei-luottavainen olo. Tuntuu että menkat alkamassa... :|
 
Vosin liittyä tänne! :) jos päästetään..

Elikkäs toine olisi haaveissa.. yrityskerta olisi ensimmäinen. Esikoista yritettiin 3 vuotta joten tuskin tähän riittää tuo yksi kerta :)
Kp 20/30 tällähetkellä ja aika matelee.. Pääsis äkkiä testailemaan.

:wave:
 
Iloksi: Toivottavasti tuleet pian takaisin! :heart: :hug:

Yaden: Tervetuloa! :wave: Oliko teillä jokin "syy" miksi viimeksi meni 3 vuotta?

Nereida: Onko muita oireita ku tuo ovisplussa? Ootko tehny lisää ovisplussia?? :D

Shiny: Onhan niitä olemassa valmisteita jotka käynnistää menkat.. Niinku terolut. Pääsisit uuteen kiertoon. :hug:

Ja kiitokset uudesta pinosta! :flower: Hienot kuvat taas macy gray!

).( Nyt pitäis alkaa olee viikko oviksesta ja nippailut on poissa! :/ Viime viikolla oviksen jälkeen jatkui lupaavasti nippailut munasarjoissa loppu viikon, mut nyt on ollu hiljasta.. Lauantai aamuna oli viimeksi sellanen kiva repasykipu ku yhtäkkiä käänsin kylkeä sängyssä. Mies on taas ihan vakuuttunut et olen raskaana ja mä yritän pitää sen maan tasalla, et höpö höpö kultaseni.. :LOL:

Mukavaa alkanutta viikkoa! =) Tiistaita odotellessa! Josko sillon saadaan varmistus plussat Allielta ja nereidalta..
 

Yhteistyössä