>> elokuussa entisestään kutistuvat <<

  • Viestiketjun aloittaja Toss Foo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Huoh, tänään söin nuudeleita päivälliseksi. Ja lounas jäi kokonaan väliin, tai no, join kiireessä mukillisen mehukeittoa.
Miusta tuntuu silti, että miun reidet on kaventuneet. Tänään mittasin, ja ellen ihan väärin muista edellistä mittaustulosta niin niistä ois lähtenut pari senttiä!:O Voikohan olla, en kuitenkaan oo muuten laihtunut enkä hirmusti tehnyt mitään voimisteluja..välillä aina muutamia, useamman kerran päivässä, silleen ohimennen.
 
Tönt
oon kirjoittanyt ylös joka viikko vaakalumat. nyt sitten katoin kun aloin miettiä että oonko saanut mitään aiakseks tänä kesänä. niin melkein 10kg lähtenyt kesäkuun alusta. :O on tää painonlasku hidastunut jonkin verran. pitäisi vetää tiukkaa linjaa että löytyisi se palava into taas. taidan tällä hetkellä olla vähän liian tyytyväinen olooni. :ashamed: no, ei tässä muu auta ku eteenpäin vaan. tuleva viikko taas menkkaviikko joten en odota mitään muuta ku vaakaplussaa.
 
Hirveä sotanorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24501832:
oon kirjoittanyt ylös joka viikko vaakalumat. nyt sitten katoin kun aloin miettiä että oonko saanut mitään aiakseks tänä kesänä. niin melkein 10kg lähtenyt kesäkuun alusta. :O
Hienoa :) Ja onnittelut kaikille muillekin pudottajille! Kaikkihan tietenkin haluaisi olla nyt ja heti siinä ihannepainossa ja saada huikeita -5 kiloa viikossa lukemia kunnes sinne pääsee, mutta musta kannattaa ajatella pitempiaikaisesti eikä stressata siitä ettei joka viikko tipu montaa kiloa.

Itse tykkään rennosta laihduttelusta, mikään paitsi mässäily ei ole kiellettyä :D Olen opettelemassa parempia valintoja: suklaapatukka suklaalevyn sijaan, Hesessä syön pienet ranskikset puoliksi jonkun kanssa sen sijaan että ostaisin itselleni isot ranskikset, en osta limsaa joka päivä, en edes sitä lightia, vaan ehkä kerran viikossa tai parissa. Leivän päälle tomaattia ja muita kasviksia eikä kauheaa kasaa juustoa.

Uskon että näin vältyn niiltä hetkiltä kaupoissa, jolloin kasaan kärryn täyteen sipsejä, suklaata ja keksejä (näitä tapahtui aiempien kuurien aikana, jolloin noudatin jotain tiettyä ruokavaliota ja söin aterioilla vain määrättyjä juttuja määrätyn verran) ja ahmin koko illan. Ja toistaiseksi olen välttynytkin.
 
Hola! :wave:
Nyt uskaltauduin samalle vaa'alle, jota käytin ensimmäiset kuukaudet.. ja eilen se näytti grammalleen samaa painoa ku 2kk sitten (69,0kg) ja tänään 200 grammaa vähemmän. Tavotteena tälle kuulle mulla tais olla painon pitäminen samassa, eli ihan siihen en yltäny ku viime kuussa (?) pudotin yhen kilon, mutta helketin hyvin tämä silti on, jos ottaa huomioon minkä verran rasvaa, ihraa, laardia ja sokeria olen syöny viimesen kahden kuukauen aikana! Ja kuinka vähän liikkunu.

Nyt olen siis takas täällä laihdutuskaupungissa, poissa lihapatojen ääriltä ja virittelen ruokavaliota uudelleen kasvisruokavalioksi.. vielä ku pääsis eroon vehnästä, hiivasta ja sokerista niinku viimeksi! Suunta näyttää hyvältä. :)

Huomasin muuten eilen, että ei mulla ole ollenkaan laihempi olo enää verrattuna vaikka 10 kiloa painavampaan minään - olo ei ole enää pienempi, vaikka keho selkeästi vieläki on. Harmittaa paljon, että en ottanu mitään kaikenkattavaa kokovartalokuvaa alottaessani! :headwall: Onko teillä samaa fiilistä? Inhottaa vaan esim. sohvalla telkkaria katellessa omat reidet ja kaikki, hyi hitto. :ashamed:
Ehkä pitäis viritellä taas lenkkeilyinto käyntiin. Täällä vaan ei oo mitään kivaa mettää missä juoksennella. Eikä täällä kaupungissa ees välttis uskalla. :snotty:
 
Tönt
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24514092:
Huomasin muuten eilen, että ei mulla ole ollenkaan laihempi olo enää verrattuna vaikka 10 kiloa painavampaan minään - olo ei ole enää pienempi, vaikka keho selkeästi vieläki on. Harmittaa paljon, että en ottanu mitään kaikenkattavaa kokovartalokuvaa alottaessani! :headwall: Onko teillä samaa fiilistä? Inhottaa vaan esim. sohvalla telkkaria katellessa omat reidet ja kaikki, hyi hitto. :ashamed:
Ehkä pitäis viritellä taas lenkkeilyinto käyntiin. Täällä vaan ei oo mitään kivaa mettää missä juoksennella. Eikä täällä kaupungissa ees välttis uskalla. :snotty:
samoja fiiliksiä täällä. olo on turvonnut ja paisunut vaikka suunta on alaspäin. hämmentävää. tiedän kuitenkin syyn. oon alkanut olemaan tottunut tähän kroppaan ja olen alkanut syömään enemmän hiilareita (täysjyvää ja silloin tällöin perunaa). ei näköjään sovi mulle toi peruna ainakaan. tällä viikolla vedän tiukkalinja jos vaikka lähtisi taas rullaamaan.

en ole minäkään ottanut kuvia itestäni tammikuussa kun aloitin. harmi nyt kun ajattelee asiaa. sillon en olisi suostunu kuiin edes rahasta. äidillä saatttaisi olla joku kuva viime kesästä. pitääpä kysyä. :D oonhan mä sentään 26kg kevyempi nykyään niin ei ehkä ahista niin paljon. peilikuva on aina valehdellut minulle. isompana näytti pienempää ja nyt pienempänä näyttää isompaa. :snotty:

lapset roudas himaan flunssaa koulusta. tuntuu kuin pukkaisi tännekin mutta ei se ainakaan vielä ole kunnolla iskenyt. eikä oo tänä vuonna vielä ollut että jee! *kopkop* :rolleyes:

loistavaa laihempaa viikkoa kaikille!! :heart:
 
Joo, täällä ihan samaa kuin Kaunishäntäisellä oravalla ja Töntillä. Hetki sitten tuntui tuo 5 kilon pudotus hyvältä, pienemmät housut meni päälle ja oli hyvä fiilis. Nyt sitten iski sellainen, että hitto eipä tuo missään näy eikä tunnu tippuvan painokaan. Taisi jäädä minun elokuuni kahteen kiloon. Katsotaan nyt vielä mitä se vaaka tässä sanoo parin päivän päästä, mutta luulenpa että näin kävi. Mielestäni en syö hirveän paljoa, enkä ihmeemmin mitään herkuttelekaan, mutta ehkä se on kuitenkin ollut sen verran, että kunnon pudotusta ei ole päässyt tulemaan.

Koulumatkat menee keveästi, nyt ajattelin tällä viikolla mennä mukaan opiskelijoille tarjottuihin jumpparyhmiin. Voisi koittaa pari kertaa viikossa käydä jos vaan mitenkään jaksaa. Hyvin noita aikoja on ainakin tarjolla. Jotenkin sitä ei itsekseen niin saa aikaiseksi kuin toisten ohjaamana. Lisääntynyt liikuntahan kyllä lisää sitä ruokahaluakin, mutta tärkeämpää opintojen kannalta on saada kunto ylös eikä paino alas. Toivottavasti vaan onnistuu molemmat.
 
Tönt
pitäisi ihan suosiolla jättää tän (menkka)viikon punnitus väliin mutta ihan sama...näyttääpä ens viikolla parempaa toivottavasti. :D eli plussaa tuli +800g. :headwall:

ajattelin tänään aloittaa 2-4 vkon kestävän detox-kuurin. :p ollu jo pitkään sellainen olo ettei saa itestään mitään irti, paino jojoilee ja olo on rasvainen ja ällö. jospa tästä saisi taas innon. :D

tavoite ens kuuhun...jaa...herkkulakko, liikuntaa ja -2.6kg. :D
 
"Karkki"
Hienosti monella keventynyt! :) Oon samalla linjalla kuin nimimerkki Hirveä sotanorsu ja yritän tehdä niitä kestäviä elämäntapamuutoksia valitsemalla fiksummin kaupassa ym. Jos pitää herkutella en vedä enää 300g karkki/sipsipussia vaan muutama namu/perunalastu on riittävästi. Kotiruoka on suht samaa mutta kermakastikkeiden sijaan suosin tomaattikastikkeita. Vettä litkin pitkin päivää. Liikunta pyrin harrastamaan aina tilaisuuden tullen, lasten kanssa käydään vaunulenkeillä joka päivä.

Tällä tavoin ollaan nyt päästy normaalipainon puolelle!!!! :D JESH!!
Eilen aamuna aamupaino oli sen verran että BMI tasan 25. BMI on muuttunut 33,3 --->25 ja kiloja lähtenyt 18,1. Tavoite on tiputtaa vielä 3-8kg.
 
Tönt
[QUOTE="Karkki";24521663]Hienosti monella keventynyt! :) Oon samalla linjalla kuin nimimerkki Hirveä sotanorsu ja yritän tehdä niitä kestäviä elämäntapamuutoksia valitsemalla fiksummin kaupassa ym. Jos pitää herkutella en vedä enää 300g karkki/sipsipussia vaan muutama namu/perunalastu on riittävästi. Kotiruoka on suht samaa mutta kermakastikkeiden sijaan suosin tomaattikastikkeita. Vettä litkin pitkin päivää. Liikunta pyrin harrastamaan aina tilaisuuden tullen, lasten kanssa käydään vaunulenkeillä joka päivä.

Tällä tavoin ollaan nyt päästy normaalipainon puolelle!!!! :D JESH!!
Eilen aamuna aamupaino oli sen verran että BMI tasan 25. BMI on muuttunut 33,3 --->25 ja kiloja lähtenyt 18,1. Tavoite on tiputtaa vielä 3-8kg.[/QUOTE]

hienoa!!!! toi on just se järkevin ja pysyvin tapa "laihduttaa". ottaa se elämäntavaksi. hattua nostan, perässä tullaan (normaalipainoon)! :flower:
 
Kurjenkello harmaana
Onpa unohtunut tää... elokuussa painoa lähtenyt 2,7 kg, mä en enää jaksa mitään tavoitteita laittaa, kunhan vähitellen paino tippuu. Maaliskuun lopulta lähtenyt 10,5 kg, ihan tyytyväinen olen, varsinkin kun BMI on nyt noin 22! :)
Mullakaan ei ole mitään ennen kuvaa, mutta vanhoja housuja kylläkin tallella. Niitä on kiva kokeilla, tippuu nilkkoihin, jos ei pidä kiinni, ainakin melkein! ;)
 
Tönt
intoa kyllä sai vaikka mun detox kuuri kesti vajaa yhen päivän. :LOL:
ei oo tällä hetkellä mun juttu. oisko helpompaa sitten ens keväänä-kesäänä kun saa tuoreita mansikoita, vadelmia, vihanneksia ja hedelmiä. kotimaisia ja torilta. yritin sinnitellä mutta helvetti ku en saanut syöty tarpeeks, silmissä alkoi näkyä tähtiä. ehkä olisi mennyt ohi mutta vatsakrampit oli se viimeinen niitti. keventää voin reilusti ja syödä linssejä ja kvinoaa jos on pakko terveyden takia. mutta ei ei...mua masentaa jo valmiiks syksyllä ja energiantaso on pohjalla. 2-4vkoa ilman kalaa ja lämmintä ruokaa...ei mitään mahiksii. |O :kieh:

se ois muuten syyskuu huomenna!! =) jälleen uus kk ja jälleen mennyt 1 kk tätä uutta elämää. nyt vedetään täysillä tää tuleva kk. tavoite on 3kg. ja piiskaa tai tukkapöllyy saa tulla antaa jos epäonnistun!!! se on lupaus! :D
 
No voi #%#%?#%&?½! !!! Vaaka näyttää tänään 1,1 kg ennemmän kuin viisi päivää sitten. :O Menkkoja syytän täysin, ne alkoi tuossa neljä päivää sitten. Tai sitten on joku suolistojumitus meneillään. En mä nyt ole oikeasti lihonut. :( Huomenna tsekkailen tilanteen taas, vielähän tässä ehtii tämän päivän laihdutella elokuussa.

Mä jatkan mukana vielä syys- ja lokakuun, sitten olen toivon mukaan tavoitteessa. :)
 
Tönt
No voi #%#%?#%&?½! !!! Vaaka näyttää tänään 1,1 kg ennemmän kuin viisi päivää sitten. :O Menkkoja syytän täysin, ne alkoi tuossa neljä päivää sitten. Tai sitten on joku suolistojumitus meneillään. En mä nyt ole oikeasti lihonut. :( Huomenna tsekkailen tilanteen taas, vielähän tässä ehtii tämän päivän laihdutella elokuussa.

Mä jatkan mukana vielä syys- ja lokakuun, sitten olen toivon mukaan tavoitteessa. :)
täällä kans naistenvaivat pukkaa päälle. pitäisi suosiolla jättää se viikko punnimatta kun alkaa aina ärsyttää vaikka tietää että se lähtee seuraavalla viikolla. :kieh:

tuuthan aina silloin tällöin moikkaa kuitenkin sitten kun oot pääsyt tavoitteeseen..? potkii meitä muita ja tsemppaamaan fiilistelemällä kuinka mahtava olo on!! :p mulla olis tavoitteseen vielä reilu 15kg. piiitkä matka...ihanaa olisi saavuttaa se tavoite ennen tammikuun loppua. taitaa olla nipo joulu edessä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24529029:
täällä kans naistenvaivat pukkaa päälle. pitäisi suosiolla jättää se viikko punnimatta kun alkaa aina ärsyttää vaikka tietää että se lähtee seuraavalla viikolla. :kieh:

tuuthan aina silloin tällöin moikkaa kuitenkin sitten kun oot pääsyt tavoitteeseen..? potkii meitä muita ja tsemppaamaan fiilistelemällä kuinka mahtava olo on!! :p mulla olis tavoitteseen vielä reilu 15kg. piiitkä matka...ihanaa olisi saavuttaa se tavoite ennen tammikuun loppua. taitaa olla nipo joulu edessä. :D
Kyllä varmastikin kurkin ketjuja jatkossakin, ja voinhan mä aina silloin tällöin hehkuttaa oloani. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24529059:
hyvähyvä! saakin hehkuttaa! loistavan työn oot kyllä nyt jo tehnyt!! :heart: :flower:
millä meinaat palkita ittees kun oot saavuttanut tavoitteesi?
Sinähän se vasta työn olet tehnyt! :) Mutta jos mä nyt sen 20kg onnistun tiputtamaan, niin onhan se kuitenkin melkein 27% entisestä painosta. En ihan yllä Biggest Loser lukemiin, mutta hyvä se on tuokin. :D Palkintoa ei ole odottamassa, vielä...
 
Muumiomamma
Se olis elokuun viimeinen päivä. En nyt ihan päässyt siihen 3 kilon pudotukseen mitä tavoittelin, mutta 2 kg kuitenkin lähti. :) Elikkäs syyskuussa vielä roikutaan mukana. Vielä 5 kiloa niin olen lähtötavoitteessani. Mutta kun tuo lukema lähenee niin tavoitteetkin kovenee, elikkäs vielä jos sen 10 kiloa sais yhteensä pudotettua.

Onnea kaikille jo painoaan pudottaneille ja tsemppiä tulevaan syyskuun pudotukseen! :)
 

Yhteistyössä