hyvinhän sulla tippuu!! :flower:paino tänään 57.6eli 8.8 oli sen 60.1,pikkuhiljaa hyvä tulee
kyllä! onnistuminen on paras motivaatio!!Jee, sen jälkeen ku kävin tänne kurkkimassa niin painoa tippunut -300g, nyt on 75.7kg ja olen vain jättänyt santsiannokset pois. Oi, tässähän innostuu, olen kyllä nyt niin mukana tästä hetkestä lähtien!!!
Hienoa Ja onnittelut kaikille muillekin pudottajille! Kaikkihan tietenkin haluaisi olla nyt ja heti siinä ihannepainossa ja saada huikeita -5 kiloa viikossa lukemia kunnes sinne pääsee, mutta musta kannattaa ajatella pitempiaikaisesti eikä stressata siitä ettei joka viikko tipu montaa kiloa.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24501832:oon kirjoittanyt ylös joka viikko vaakalumat. nyt sitten katoin kun aloin miettiä että oonko saanut mitään aiakseks tänä kesänä. niin melkein 10kg lähtenyt kesäkuun alusta. :O
samoja fiiliksiä täällä. olo on turvonnut ja paisunut vaikka suunta on alaspäin. hämmentävää. tiedän kuitenkin syyn. oon alkanut olemaan tottunut tähän kroppaan ja olen alkanut syömään enemmän hiilareita (täysjyvää ja silloin tällöin perunaa). ei näköjään sovi mulle toi peruna ainakaan. tällä viikolla vedän tiukkalinja jos vaikka lähtisi taas rullaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;24514092:Huomasin muuten eilen, että ei mulla ole ollenkaan laihempi olo enää verrattuna vaikka 10 kiloa painavampaan minään - olo ei ole enää pienempi, vaikka keho selkeästi vieläki on. Harmittaa paljon, että en ottanu mitään kaikenkattavaa kokovartalokuvaa alottaessani! :headwall: Onko teillä samaa fiilistä? Inhottaa vaan esim. sohvalla telkkaria katellessa omat reidet ja kaikki, hyi hitto. :ashamed:
Ehkä pitäis viritellä taas lenkkeilyinto käyntiin. Täällä vaan ei oo mitään kivaa mettää missä juoksennella. Eikä täällä kaupungissa ees välttis uskalla. :snotty:
tsemppiä sinnekin! itsekurilla lähtee!Mulla on kans kutistumisprosessi aluillaan ja jotain jo tapahtunut. 85 oli lähtötilanne ja pari kiloa jo on pudonnut 2 viikossa. 72 olis tavoite, painoin sen verran 20 vuotta sitten.
kiitoksia kannustuksesta, koetan sinnitellä ja välttää kaikkia herkkujaAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;24521816:tsemppiä sinnekin! itsekurilla lähtee!
täällä kans naistenvaivat pukkaa päälle. pitäisi suosiolla jättää se viikko punnimatta kun alkaa aina ärsyttää vaikka tietää että se lähtee seuraavalla viikolla. :kieh:No voi #%#%?#%&?½! !!! Vaaka näyttää tänään 1,1 kg ennemmän kuin viisi päivää sitten. :O Menkkoja syytän täysin, ne alkoi tuossa neljä päivää sitten. Tai sitten on joku suolistojumitus meneillään. En mä nyt ole oikeasti lihonut. Huomenna tsekkailen tilanteen taas, vielähän tässä ehtii tämän päivän laihdutella elokuussa.
Mä jatkan mukana vielä syys- ja lokakuun, sitten olen toivon mukaan tavoitteessa.
Kyllä varmastikin kurkin ketjuja jatkossakin, ja voinhan mä aina silloin tällöin hehkuttaa oloani.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24529029:täällä kans naistenvaivat pukkaa päälle. pitäisi suosiolla jättää se viikko punnimatta kun alkaa aina ärsyttää vaikka tietää että se lähtee seuraavalla viikolla. :kieh:
tuuthan aina silloin tällöin moikkaa kuitenkin sitten kun oot pääsyt tavoitteeseen..? potkii meitä muita ja tsemppaamaan fiilistelemällä kuinka mahtava olo on!! mulla olis tavoitteseen vielä reilu 15kg. piiitkä matka...ihanaa olisi saavuttaa se tavoite ennen tammikuun loppua. taitaa olla nipo joulu edessä.
hyvähyvä! saakin hehkuttaa! loistavan työn oot kyllä nyt jo tehnyt!! :heart: :flower:Kyllä varmastikin kurkin ketjuja jatkossakin, ja voinhan mä aina silloin tällöin hehkuttaa oloani.
Sinähän se vasta työn olet tehnyt! Mutta jos mä nyt sen 20kg onnistun tiputtamaan, niin onhan se kuitenkin melkein 27% entisestä painosta. En ihan yllä Biggest Loser lukemiin, mutta hyvä se on tuokin. Palkintoa ei ole odottamassa, vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24529059:hyvähyvä! saakin hehkuttaa! loistavan työn oot kyllä nyt jo tehnyt!! :heart: :flower:
millä meinaat palkita ittees kun oot saavuttanut tavoitteesi?