Esposa ei noista painoarvioista ja sf-mitoista voi koskaan tietää, menkööt melkein miten menee
Jos jotain kauheen radikaalia juttua, niin ehkä sitte kannattaa alkaa enemmänki miettimään.
Mun yhellä kaverilla painoarvio heitti yli kilon! Ihan käsittämätöntä, et tollee pystyy heittämää! Ja arvaa, että onko mulla sama lääkäri kans arvioinnu tän siroks vauvaks, niinkun senkin oman.. joo'o, saas nähä onko siro
Voi
Sartsa :hug: Koita nyt sit vaan levätä, jos sun kehos vaikka tolla tavalla valmistautuu synnytykseen. Varmistaa tollasella ololla, että sä varmasti lepäät, että jaksat sitten ahertaa kun aika on
tuikku älä muuta sano! Ja tossa enkelissä ei voi todellakaan mikään arvokkuus ym. kiinnostaa, koska se on vaan jonku viitisen senttiä korkea, ja makso varmaan pari euroa, en nyt muista mut kuitenkin tosi vähän. Siinä on vaan se tunnearvo itelle niin kova. Kun ne oli niinku tyttöjen enkelit :heart: Yritettiin sit ettiikin sitä, jos joku olis vaikka heittäny vaan johonki pusikkoon, mut ei löytyny :/
No sullahan on vire päällä
Vai ootkos muuten kova näpertämään käsilläs?
Sit vauvalla kelpaa köllötellä lämpimän peiton alla! :heart: Noi omatekemät jutu on ehkä kaikken ihaninta
Pitäisköhän itekkin alkaa vaikka villasukkia tekemään? Toisaalta ne vauvojen sukat on mulle niin hankalia, kun niitä silmukoita on niin vähän, puikot tippuu ja sit menee hermot!
No ei kestäis joo enää ollenkaa näitä helteitä! Onneks tänään on viileempi päivä,
vaan 25 näyttää mittari. TULIS JO SYKSY JA SATEET!!!
marakatti tosi kiva kun tuut kertomaan sun kuulumisia tänne!
Kiva kuulla miten teillä menee pojun kanssa. Onneks oot alkanu toipumaan sektiosta noin hyvin! Oottekos muuten jaksanu vielä suunnitella ristiäisiä tai muuta tollasta? Ja ramppaako teillä porukkaa jo kyllästymiseen asti?
vauvahaaveita anteeks kun kysyn, oon vähän tyhmä tälläsissä :ashamed: Eli siis mitä toi silleen meinaa? Eiks tossa vaiheessa sit voi käynnistää jo synnytystä jos istukka ei enää kunnolla pelaa?
Hyvä kuitenkin, että vauva näyttäis voivan hyvin, ja että perjantaina jo pääset uudestaan tutkittavaksi, sitte varmaan taas viisaampana :heart: Tsemppiä sulle kuitenkin sinne! :hug: