Galluppiin: Meillä poika ollut isänsä hoivissa jo useampaan otteeseen jonkun tunnin. Meillä kun ei tuo imetys ottanut onnistuakseen kun alku meni täysin pullosta/nenämahaletkusta niin tissi ei sitten enää tuntunut herralle kelpaavan. Eli meillä syöminen tapahtuu täysin pullosta, vielä ajattelin kyllä tissiäkin koittaa josko siihen vielä oppisi. Maidot pumppaan osittain mutta täysin ei mun oma maito riitä joten korvikettakin menee. Harmi sinänsä kun toivoin, että imetys olisi onnistunut tai, että ainakin oma maito olisi riittänyt. Mutta minkäs teet Alkuun oli tosi paska fiilis itellä ja tuntu, että olen huono äiti kun en imetä, nyt asian rupeaa pikkuhiljaa hyväksymään. Ja positiivista on se, että nyt isäkin pääsee osallistumaan syöttöihin enemmän, mikä on llut ainakin meillä miehelle tärkeää. Ja yösyötöt on voitu jakaa puoliksi niin kumpikin saa hieman itempiä unia. Lähti hieman rönsyilemään tää mun vastaus...
(.) Tänään käyty neuvolassa ja herran paino oli jo hurjat 2840g! :heart: Ja pituutta ketynyt 50 cm. Ja pari viime päivää on mennyt mahankin kanssa paremmin kun vaihdoin d-tipat niihin gefiluspohjaisiin, nyt toivotaan, että pienen maha kestää
Piianappula + MiniMies 3 vko + 1 vrk :heart:
(.) Tänään käyty neuvolassa ja herran paino oli jo hurjat 2840g! :heart: Ja pituutta ketynyt 50 cm. Ja pari viime päivää on mennyt mahankin kanssa paremmin kun vaihdoin d-tipat niihin gefiluspohjaisiin, nyt toivotaan, että pienen maha kestää
Piianappula + MiniMies 3 vko + 1 vrk :heart: