Neuvolassa jälleen käyty ja mieltä piristävä uutinen oli se, että vauva on laskeutunut lähtökuoppiinsa. Muuten olo on kehno, on ollut jo pari päivää eikä siihen mitään syytä tunnu olevan. Pää tuntuu raskaalta ja silmissä tanssahtelee välillä jotain, koko ajan on sellanen etova olo. Vähän niin kuin ois migreeni tulossa, mutta ei kuitenkaan ihan sitäkään... :x Mitään ei oikein jaksais tehdä, eikä nyt ole edes niin kuuma että siitä johtuis tää olotila. RR on ok 130/75, olen kotonakin mittaillut sitä ja hivenen matalampia lukemia saanut. Pissa puhdas ja painoa +700g/vko; kokonaisuudessaan 16,2 kg. SF oli vielä noussut sentillä ad. 35, vaikka vauva olikin laskeutunut. Sykkeet 130-140, rt ja liikkeet ++. Oiskohan tää mun olo jotain ennakointia synnytyksen käynnistymisestä?? Vaikka ei taida ihan tyypillistä tämmöinen olla
Ja just muistin, että unohdin taas kysyä tuosta streptokokista... Ei ne vissiin täällä päin sitä sitten kontrolloi rutiinisti, kun ei oo mitään puhetta ollut.
Mulla onneksi ei ole tarvinnut kertaakaan käydä eri terveydenhoitajalla! Hyvää tuuria kai mulla, kun lueskelee täältä teitä, jotka olette joutuneet ravaamaan vaikka kuinka monella! Mun terkka kun oli lomalla tossa kesällä, me pidettiin kolmen viikon tauko mun käynneissä. Mutta hän ei vissiin pitänytkään nyt koko lomaa kerralla vaan aikoi kai syksymmällä jatkaa tai jotain... Hyvä näin
Onnea taas vauvautuneille, en enää muista ketkä kaikki on vauvansa saaneet syliteltäväksi
Kateeksi käy...
Josko ottais itseään niskasta kiinni ja silittelis vähän vauvan lakanoita ja vaatteita valmiiksi. Odottelen edelleen lipastoa vauvan huoneeseen ja siks en oo saanut aikaiseksi muuta kuin pestä noi vaatteet, kun ei oo mihin laittaa. Mutta ehkä ois syytä nyt kuitenkin kattoa ett on jossain näkösällä vauvalle kotiutumisvaatteet, isäntä ei taida niitä osata etsiä jos tästä nyt lähtö tulis... Epäilen kyllä, mennään varmaan yliajalle niin että paukkuu tällä menolla!
Pahoinvoiva Tuulia ja papu 38+0