Moiks.
Hirmuisesti taas tekstiä tullut!
Tervetuloa kaikille uusille :wave:
Aivan ihania
masukuvia monet taas laittaneet!! :heart: Pitäs itekkin reipastua ja laittaa, yhden kuvan oon saanu napattua puhelimeen mutta en vielä saanu aikaseks, että koneelle olisin siirtäny.. :headwall: ja
elokuunvaavilla ihana 4D-kuva, meillä poitsu oli niin nurinkurin ultas, että ei kunnon 4D-kuvaa saatu, täällä siis katotaan jonki verran myös tuolla 4D:llä normi ultrassa.
Totinen torvensoittaja - todella inhottavasti tehty esimieheltä. : / Tsempit sinne sulle :hug:
Neuvolakin oli tuossa viime viikolla, kaikki oli ok, hemppa lähteny hiukka laskuun ja aloitin syömään multi-vitaa, missä mukana myös jonki verran rautaa, neuvolassa meinasivat, että riittää. Paino noussut
JO 8 KG alusta. Ei kuulemma kuitenkaan vielä huolestuttavaa, kun paino mulla muuten ok. Aika hurjalta kyllä tuntuu
( . ) Meilä saatu remontti vihdoin suurinpiirtein valmiiksi
Ja nyt voi kyllä kyllä olla tyytyväinen, koska meillä on ehkä maaliman ihanin keittiö ja kylppäri :heart: On niin ihanan uutta :heart: Onnistu kyl kaikki tosi hyvin, vaikka tuo ukko ei ikinä ennen ole esim. laatottanut, monilahjakkuus, sitä oon aina sanonu
Tekas viime vuonna jopa meidän häihin pöytäkoristeet, kukista.
Ihana se on :heart: Muutenkin ollu jo hiukka pirteempi mieli niin töissä kuin kotonakin, ja nyt jotenkin pystyy jo paremmin nauttimaan tuosta auringonpaisteestakin, ilman, että vain rupias vain ahdistaan.
Tää viiikko menee kyl täysin noita ukon siskon polttariruokia tehdessä, tänään leipastu 4 piirakkaa ja viel pitäs läjä lihapullia tehdä. Nooh, kivaa puuhailu nyt kun on kunnon uuni ja muutenkin "uusi" keittiö.
Mammavaatteita pitäisi itsekkin rueta metsästämään nyt tuo maha jo sen verran iso, että ei mee enään ku oikeestaan lököhousut päälle. Parit hyvät legginssit ostin aikoinaan vero modasta ja niitä oon myös pitäny erilaisten pitkien paitojen yms kanssa. Mutta olis kyllä kiva saada farkutkin jalkaan pitkästä aikaa, tosin pian on kesä niin sitten voi pitää vaan hamosia
Pikku ukolle oon kans ostellu muutamia, ihania pienen pieniä vaatteita :heart: Ja vaaleansinistä tietenkin.
Jahas jos sitä viel muutamat piirakat paistais ja järkkäis vie keittiön kaappeja hetken sitten koiran kanssa aurinkoon ulos ja illalla lihapullasavottaan..
Ihanan aurinkoiset päivänjatkot kaikille!!
Piianappula + Pikku Ukko 22+5 :heart: