Hip!
Tervetuloa
Summersun!
:hug: Voimahali
Myyden,
Zalea ja
Birdye + kaikille muillekin kummallisessa suhteessa tai suhteettomuudessa eläville (ja muillekin mammoille toki!). Onhan täällä uusperheellisiäkin
Kävin kurkkimassa Birdyen blogia. Mä mietin myös aborttia, mutten olisi siihen pystynyt. Tai siis, olisin pystynytkin ehkä tekemään sen järkisyillä, mutta jos en olisikaan ikinä saanut haluamaani toista lasta niin... ahdistaa ajatuskin. Lapsi siis pidetään. Mä oon sen kanssa yksin, tai sitten meidän uusperhekuvio etenee. Tiedä nyt kuinka tässä käy, missä ja millä kokoonpanolla mä syksyllä elelen. Mut kai tää tästä selkenee... ehkä... toivoa sopii... Argh, mä hajoon tähän epäselvyyteen mihin mun elämä on menossa.
Perhekuviosta uusille tiedoksi että masuasukki on ylläri, joka sai alkunsa heti suhteen ensimetreillä. Meillä molemmilla on n. eskari-ikäinen lapsi ennestään.
Mulla on ainakin
tunteet pinnassa 24/7. Ei tarvita mitään erityistä syytä niin kyyneleet valuu. Ja ne valuu ihan tän mun sekavan tilanteenkin takia, työstressi, uusperhemietinnät, lapsen ongelmat päiväkodissa, jne jne jne. Liikaa ajateltavaa yhdelle ihmiselle :'(
Vähän tuntuu masussa jotain kummaa. En tiedä onko tuo
liikkeitä vai supistuksia vai mahan möyrinää, mutta tuolla vasemmalla puolella enemmän tuntuu jotain. Ekalla kierroksella liikkeet tuntuivat vasta puolessa välissä raskautta, vai menikö ylikin. Silloinkin istukka oli edessä, sen takia olenkin epäluuloinen voiko nämä olla jo liikkeitä kun nytkin istukka on pehmentämässä tuntemuksia. Hih, hauskaa jos ne alkavat nyt jo tuntumaan
Liikunta on mulla jäänyt täysin. Olin lokakuussa pari viikkoa kuumeessa ja keuhkoputkentulehdus vaivasi toden teolla. Toka antibioottikuuri vei kuumeen, mutta yskä jäi. Lääkäri antoi ehdottoman urheilukiellon, ja sille tielle olen näköjään jämähtänyt... Mun piti olla rantakunnossa kesällä, mutta niin vaan vanheni tanssikortti ja jumppakorttikin siinä "sairastellessa" (ei ollut siis lääkärintodistusta kun olin kuitenkin työkykyinen). Ja kaiken kukkuraksi luonto päätti toisin, musta tuleekin rannalle ajautunut VALAS
Pitäis ottaa ohjelmaan edes kävelylenkki pari kertaa viikossa, kun päivät (ja illatkin) tulee istuttua tietokoneella. Nyt on ihanan valosaa illallakin. Huh, onneks meillä ei ole vaakaa
Rattaista. Taidan päätyä tälläkin kertaa
Gessleinin rattaisiin, ne kun mahtuvat Clion (heh, mä ja mun perheauto) takaluukkuun renkaineen päivineen ja ovat kevyet työntää ja kääntää.
Teutonia on toinen vaihtoehto. Pitäis käydä vähän mittailemassa. Emmaljungat sun muut on niin raskaita mun makuun. Ehkä Saksasta tilaan, tai sitten ostan käytetyt jos löytyy kivat. En haluaisi kokomustia enkä mitään ankean harmaata, vaan vaikka puna-musta-valkoiset, vihreät, tms raikas väri.
Siirryin minäkin
äitiyshousuihin. Ihme että viime raskauden mammahousut sopivat vielä...
Exän kanssa (joka otti raskaasti vauvauutisen) juteltiin yksi ilta puhelimessa kolme tuntia ja se puhdisti ilmaa. Me ollaan hyvissä väleissä oltu muuten, mutta uutinen oli tullut täytenä yllätyksenä (ylläri, niin mullekin).
Sammeli 15+4