Täällä myös vatsakipuja/menkkakramppeja päivittäin, ollut oletetusta kiinnittymisestä lähtien. Ne, ja tissien turvotus ovatkin melkein ainoat oireet joten toivon että ne kertois tuolla alakerrassa kaiken olevan niinkuin pitää..
Muuten ollut vähän tota suklaaällötystä eikä muutenkaan oikein makea maistu..hedelmät poislukien. Niitä koetan syyä et sais pidettyä vatsan sopivan täynnä.*
Mulla on nyt parina yönä kiusannut keskenmeno -aiheiset unet ;( lähinnä se on vain että unessa meen vessaan ja menkat alkaaki ja sit tajuu että kesken on mennyt. Mitään vauvaunia en ole aikoihin nähnyt.
Alkoholi ja tupakka keskusteluun sanon vain sen, että join lasillisen viiniä samana päivänä kun olin plussannut meidän vuosipäivää juhlistaessa, mutta muuten juominen on jäänyt vain maisteluun. (etten jäisi kiinni jouluruokapöydässä). Näillä viikoilla kun alkio ei vielä ota ravinteita napanuoran kautta, en ole katsonut sitä haitalliseksi. Tupakkaa en ole koskaan edes maistanut joten pitänee vain lopetella se passiivinen tupakointi. (ei ole näillä pakkasilla hankalaa)
Liikkumisesta.. Itse harrastan koiran kanssa tokoa ja agilityä tavoitteellisesti ja tarkoitus olisi oman jaksamisen rajoissa jatkaa normaalisti molempia. Tottelevaisuusjutut nyt ei muutenkaan mitään tempomista ole ja agilityä on tullut harrastettua vasta nii *vähä *aikaa että vauhti ei mikään mahdoton ole..ja siinä lajissa tapaturmariski on koiralla paljon suurempi kuin ohjaajalla. Sensijaan salibandy on varmaan jätettävä nyt kokonaan.. Nyt on ollut paljon ongelmia nivelten kanssa ja kohta se pitäisi muutenkin laittaa tauolle niin sama lopetella nyt toistaiseksi. Näytti kuitenkin olevan niitä lajeja joita ei raskauden aikana suositella ja alimmissa sarjoissa peli on melko rajua osalla porukkaa, joten ei viitsi riskeerata.*
Ja todellakin koiran kanssa treenaamista on tarkoitus jatkaa myös vauvan kanssa. Otetaan mukaan jos mies ei ehdi vahtimaan ;D olisihan se ihana jos pystyisi aloittamaan jonku joogan tai uinnin kunhan vatsa alkaa haitata muuta liikkumista
*
Mulla tosiaan tietää pari kaveria ja äiti. Miehen äidille ei kuulemma kerrota ennekuin on pakko, ja olen tässä miehen kanssa samaa mieltä. Voi sitä hössötyksen määrää mitä pari vuotta sitten mummoutuminen aiheutti. Raijasi vauvakamoja talon täyteen puoli vuotta enne lapsen syntymää. Se hössötys kun tietää myös neuvoja vaikka ei kysytä ja hirveetä puuttumista kaikkeen mitä tehdään. Etenkin kun on jo tullut huomattua että kaikki mikä anopin mielestä kuuluu tehdä tietyllä tavalla ei vastaa omaa käsitystäni asiasta.. Esimerkkinä vaikkapa se että hänen mielestä lapsi kuuluu kastaa ja liittää kirkkoon, kun itse haluaisin jättää sen lapsen oman harkinnan varaan niinkuin minäkin olen saanut itse päättää asiasta. Ja koska en ole kirkon jäsen jne. Olenkin hänen mielestään väärin kasvatettu! draamaa luvassa! Oma äitini ei hössötä, siksi sai jo tietää
Miten muuten näitä viikkoja lasketaan? Puhelimen sovellus sanoo et nyt olis 5+7, ja huominen olis 6+1, nii onko se suomalaisittain 6+0 vai miten?*
Tänään olis kuitenkin 5+7 / 6+0!