Vihdoin olen päässyt ketjun loppuun, kun tämä on niin vauhdilla kasvanut, ja kerkeän kirjoittamaankin.
Eli nyt kun on useita testejä tehty ja clear bluen digissäkin kehitystä tapahtunut, niin ilmeisesti se pitää alkaa uskomaan
eli
Milija/1. lapsi/LA 10.8./ ensimmäinen neuvola 2.1./
Oireita on aika vähän. Tissien arkuus on lieventynyt kovasti, väsymys on vaihtelevaa ja kun syö pikkuisen vähän väliä niin ei tule huono olokaan. Välillä tuntuu että keksinköhän vaan näitä oireita, mutta kai se on vaan uskottava että on oikeasti syy niihin
Me osallistutaan varmaan kaikkiin tutkimuksiin, paitsi se lapsivesi tutkimus varmaan skipataan ku ei haluta mitään riskiä että menis kesken.
Opiskeluista/työtilanteesta sen verran että alan vaihto kiinnostaa, mutta nyt se jäää sitten hamaan tulevaisuuteen. Tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa.
Tilan tarpeesta: Ollaan juuri ostamassa taloa, joka on suuri meille kahdelle ja sitä vähän panikoinkin tuossa ennen kuin oli mitään tietoa tulevasta. Toivossa oli, mutta koskaanhan ei voi tietää miten käy. Eli tilaa kyllä pitäisi olla riittävästi meille ja kahdelle karvakorvalle
Ja tosiaan koiria on kaksi 21kg ja 10kg. Isompi on kyllä niin tottelevainen ja pehmeä että en usko sen kanssa ongelmia tulevan. Pienempi taas on hyvin innokas joten sitä on seurattava tarkemmin. Ja toki seurataan isompaakin
Täytyy vaan miettiä, jos sinne asti päästään että nyytin kanssa laitokseta kotiin tullaan, niin miten tapahtuu esittely koirille.
Mitään vauvan tarvikkeita ei olla hankittu ja mahdollisimman paljon pyritään käyttämään vanhoja/kierrätttyjä. Minun vanha pinnasänkykin on tallella
Mutta hankintoja tehdään sitten vähän kesemmällä.
Isovanhemmille kerrottiin perjantaina kun tuleva isä oli niin malttamaton että kärtti kokoajan josko voitaisiin jo kertoa
Alunperin oli tarkoitus kertoa vasta jouluna, mutta silloin kerrotaan sitten tuleville täteille ja enolle. Isovanhemmat sai vähän etumatkaa. Muutamalle ystävälle, jotka ovat tietoisia meidän vaikeuksista ajattelin kertoa kun seuraavan kerran nähdään. Mukavampi kertoa kasvotusten kun minkään välineen kautta jos vaan mahdollista. Avoimesti kerrotaan kaikille kun keskenmenon riski pienenee ja ultrassa on todettu että siellä kyytiläinen on
Minulla ei varmaan ihan heti näy vatsa kun alkuperäinenkin on sellainen pömpän mallinen että jos se kasvaa niin ajattelevat vaan että olen lihonnut. Pyrkimyksenä olisi saada mahd vähän lisää painoa, siis ylimääräistä. Eli normaalit ruokailut ja herkut tarkassa syynissä...ainakin heti joulun jälkeen
Oletteko muuten muut uskaltaneet jatkaa urheilua ihan normaalisti? Harrastin kahvakuulailua ennen plussaa, mutta sen jälkeen tuntui että vain kävely ja jooga ovat tarpeeksi rauhallisia
Toki joogaa en ole koskaan harrastanut mutta mielikuva siittä on rauhallisen seesteinen
Ja mies on vielä enemmän peloissaan että tämä tippuu kyydistä joten hän varmaan antaisi minun tehdä vain mielikuvaharjoittelua
Täytyy ainakin siellä neuvolassa keskustella asiasta, mutta eikö se Eva Wahlströmkin reenannu aika pitkälle?
En nyt muista onko muita aiheita ollut, mutta pyrin kirjoittamaan useammin niin ei tule näin pitkää sepostusta
Niin joo Kaikille plussanneille ja ultrassa käyneille :flower: hyvistä uutisista. Tsemppiä vuodoista kärsiville ja kärsivällisyyttä ultraa ja neuvolaa odottaville