Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Ilmoittaudun mukaan! Olen kolmen lapsen äiti ja tää neljäs tulee vähän sellasena ekstrana lapsikatraaseen.
Oltiin oikeestaan jo päätetty että kolme saa riittää mutta sitten kuitenkin päädyttiin kokeilemaan josko kuopukselle siunaantuisi kaveri =)
Tärppäs heti eka yrittämällä ja nyt oonki vähän ihmeissäni että mites tässä nyt näin pian tultiin raskaaksi.
Laskettua aikaa en niin varmaksi vielä tiedä kun on kierto niin epäsäännöllinen mutta korjailen ultran jälkeen.

Tässä tietoni: lalaloopsy/30/la8.8/neljäs lapsi/khk-s
 
  • Tykkää
Reactions: Siskomasu
musta tuntuu jotenkin turhalta mennä sinne neuvolaan näin aikasin, tai että ihmetteleeköhän se neuvolatäti miksi näin aikasin sinne menen tai silleen :D ko en neuvolaan soittaessa muistanut viimisten menkkojen alkamisaikaa, ja sanoin sitten että varmaan lokakuun viiminen tai toisiksviiminen viikko viimeksi tullut menkat. Sitten selvitin että menkat alkoi 30.10, joten antoivatkohan ne sitten periaatteessa väärien tietojen takia mulle näin aikasen ajan ja sitten motkottavat mulle siellä.

jännittää =)
 
Piparminttu no on kyllä ihmeen aikasin! Mä joudun oottaan vielä vajaa pari viikkoa, mut onneks saa vähä helpotusta stressiin (toivottavasti) kun ultra on tasan viikon päästä:)

Ja eikä, ennen mä rakastin ceasar salaattia, tein sitä kotona ainakin kerran viikossa ja söin sitä isot kasat vaikkei ollu edes nälkä. Eilen tein sitten taas kyseistä salaattia ja jouduin väkipakolla nieleen sitä kun maistu niin pahalle, ei oo kivaa kun tulee ruokaällötys lempiruokaa kohtaan!! :cry: Toivottavasti ei kestä pitkään :ROFLMAO:
 
Me mentiin esikoisen aikaan jo jollain 5+ jotain viikoilla ekaan neuvolaa, mutta se johtui hyvin epäsäännöllisistä kuukautisista. Nyt en oo jaksanut vielä edes soittaa neuvolaan :D No esikoisella on 2v neuvola 14 pv, niin ajattelin kysästä meidän terkkarilta samalla, josko päästäis tämänkin vauvan kanssa hänelle :) Täällä ei vieläkään muuta oireita, kuin "menkka kipumaisia" tuntemuksia, samoin kun oli esikoisesta. Mitäs mieltä ootte, että pärjääkö 2,5v seisomalaudalla vaan? En jaksaisi tuplia vähäksi aikaa alkaa ostamaan, kun uudet yhdistelmät nököttää tytön huoneessa jo valmiina :p
 
Deleted member 134720
Mulla on eka neuvola vasta 7.1 :eek: ja viikkoja on sillon öööö en ees ole laskenu :D suosittelen lataaman semmosen sovelluksen kuin vau.fi näkee helposti missä mennää :)
 
Mäkään en ole vielä ees varannut neuvolaa :D
Me muutetaan toiselle paikkakunnalle samalla viikolla kun mulla on se ultra. Varaan varmaankin vasta kun oon käynyt ultrassa ja on saatu muutto hoidettua, eli siinä viikolla 9+.. :):love:
Huomaan että tässä iässä ja nyt kolmannen kohdalla sitä jotenkin on paljon maltillisempi... :)
 
Täällä ilmoittautuu yksi (pelokas) odottaja. Tänä vuonna takana kaksi varhaisraskauden keskenmenoa sekä yksi kemiallinen raskaus. Tähän vuoteen mahtuu paljon pettymyksiä, joten on vaikea iloita tästä hetkestä täydestä sydämestä.

Tänään 5+1 ja odotan kovasti pääseväni varhaisultraan. En ole vielä päässyt kertaakaan kuulemaan oman pienokaisen sydämen ääniä :(

Neuvolaa en varaa ennen kuin varhaisultrassa nähty sydämen äänet. Ensimmäisessä raskaudessa siellä kävin, ja turhaan. Viikko siitä, niin varhaisultrassa ei löydetty sykettä.

Ikää 32, ei lapsia, laskettuaika 3.8.
 
Moikka kaikki uudet!
Nunnu83, toivottavasti siellä on elämää :love: Pääsetkö neuvolan kautta varhaisultraan vai käytkö yksityisellä? Joko tiedät milloin?

Uusi oire. Just eilen lueskelin mun viime odotuksen aikaista päiväkirjaa ja totesin että näihin aikoihin oon tehnyt oirelistaa ja ainakaan nenäverenvuotoa ei vielä oo ollut. No, tänä aamuna alkoi sitten sekin. Limakalvot vissiin niin herkillä että aukee heti kun vähän niistää.
 
Mä selvisin esikoisen aikaan apteekin Nutridrinkeillä, kun oli niin huono olo ettei lystännyt syödä mitään ja vielä huonompi olo tuli kun oli nälkä :sick: Toivon että tällä kertaa ei tuu niin huono olo että joutuu olemaan pois töistä! Jäis kaikki kivat ideat toteuttamatta :D
 
Hei!
Hämmentyneen onnellisin tuntein liittyisin mukaanne. Tein eilen positiivisen testin. Omien laskujen mukaan nyt olisi menossa rv 4+3. :)
Minut voisi lisätä listaan Infinity / 36 / 9.8 / ensimmäinen lapsi.
Taidan sulatella asiaa viikonlopun yli ja sitten vasta ottaa yhteyttä neuvolaan.
 
Mulla kävi eilen niin että lähdettiin joulu ostoksille ja en sitten syönyt ennen lähtöä. Tuli niin heikko olo, että sanoin miehelle nyt on pakko päästä syömään. Kädet vaan tärisi ja taju meinas lähtee. Mun käsityksen mukaan vasta 7 raskausviikon jälkeen näkee sykkeen, joten itse en sitä ennen menisi. Toki näkyy aikaisemmin ettei ole viallinen munasolu, mutta itse alkion sykkeet näkyy vasta tuolloin. Mä kanssa harkitsen että menisin juuri ennen joulua. Sais sitten jouluna kertoa perheelle, jos kaikki ok. Yhellä yksityisellä olisi jopa lääkäri tekemässä, joka saattoi meidän esikoisen leikkauksella maailmaan.

Huomasin muuten että ootte edellisessä ketjussa kertoneet vähän enempi itsestänne. Mäpä kerron nyt sitten tähän :D Me ollaan oltu miehen kanssa 15 kesäsistä yhdessä, vähän päälle vuosi naimisissa. Esikoinen syntyi tosiaan joulukuussa -13. Asutaan 51 neliöisessä paritalo kaksiossa, eikä olla kyllä muuttamassa mihinkään :) Hyvin mahtuu 2 lasta yhteen huoneeseen ja me olohuoneeseen. Mukana tepastelee myös amstaffi/pitti mixi, meidän tytön paras kaveri. Itse olen LH ja mies ajelee isompia autoja työkseen. Lapset hyvin toivottuja meille. <3
 

Yhteistyössä