Jenny90: Meilläkin ois muutto ennen vauvan syntymää, niin itekki mietin että missä vaiheessa raskautta ne noteeraa sen todistuksen. Meillä on kuitenkin muutto reilun 300km päähän täältä eikä asuntoa tiedossa sieltä. Tuo mihin haettas on suosittu alue ja käsitin et raskaustodistuksella ois painoa sen verran, että pääsee jonon ohi ainakin tilanteessa, ettei ole mitään asuntoa tiedossa.
Luckygirl: Mullakin välillä nousee pelko esille, että jos pikkuisella ei ookkaan
kaikki hyvin. Jännittää hulluna maanantai. Pelottaa jos sieltä kuuleekin huonoja
uutisia.
Sokerirasitusta ei ole ainakaan itsellä eessä, kait(?). Ei ainakaan neuvollassa
puhuttu mitään, mutta mulla ei ekalla kerralla ollutkaan se oikea neuvolatäti. Mutta
kyllä se kyseli nuo diabetekset ja laski bmi:n jne. Ikää kuitenki se alle 25 ja bmi
on 19.
Minea_: Jospa tuo on tulevan mummon ylihuolehtivaisuutta. Mulla on äidille
kertominen vielä edessä ja en yhtään ihmettelis jos se rupeais huolehtimaan pärjäämisestä jne, koska vasta oon alottanut opiskelut jne. Kyllä se ääni kellossa muuttuu ennemmin tai myöhemmin, viimestään sillon ko tulokas hurmaa kaikkien sydämet.
Kahvi menee alas nykyään, muttei sitä oikein tee mieli. Tullut tammikuun aikana muutama kuppi juotua.
Takiainen: Muakin jännittää kertoa äidille ja sisaruksille tulokkaasta. Tiiän ettei
ne oota mun tekevän lapsia vielä vähään aikaan, joten voin vaan kuvitella ne reaktiot. Onneksi isä otti asian mitä parhaimmalla tavalla, että yllätyin itekki. Isän suhtautuminen tulevaan vauvaan olikin tärkein, kun se on kaikista läheisin ja sille oon tottunut huolet purkamaan.
Jännittää ja samalla pelottaa maanantai, kun se ultra on sillon. Jos kaikki on hyvin
niin tarkoitus ois kertoa perheille tulevasta vauvasta. Tuntuu nykyään olevan enemmän energiaa, mutta en saa sitä purettua olenaiseen. Ei ole yhtään motivaatiota ton koulun suhteen tällä hetkellä. Alitajunta tekee kepposen, kun tietää että tulee pitempi tauko opiskelusta, niin tekis mieli mennä töihin aikasemmin, että sais parempaa äitiysrahaa.
Ollaan kateltu ja keskusteltu noista hankinnoista miehen kanssa. Mitä enemmän asioista lukee ja pöyrittelee sitä enemmän on sekasin. Ollaan ens viikolla ultran jälkeen menossa liikkeisiin kiertelee, jos vauvalla kaikki hyvin. Jospa sit tulis vähä selvyyttä, kun pääsee mm. koittelee erilaisia vaunuja jne.
Jaanel ja pikkunen 12+0
Poks