emppuli: Kiitos kun vastasit ! En ihan varma tuosta asiasta ollut niin piti täältä fiksummilta tarkistaa. Mullahan laskettiin esikoisen äp-raha 6kkden ajalta, koska siihen saatiin lomarahat sitten mukaan. Eli siis on ihan työtuloa. Sulla meneekin sitten vähän eri tavalla tuo laskenta ! pelästyin ettei kela vaan laske v2010 verotuksen mukaan, jolloin olin tosiaan esikon kanssa kotona, etuuksien varassa.
tervetuloa uudet !
täälä viikonlopun sukujuhlat senkuin lähenee, odotan kuumeisesti kanssa H&Mn vaatepakettia, missä uudet housut pitäsi olla, joihin kärvistelemättä mahtuisi. Ehtisi vain ennen viikonloppua niin kaikki hyvin ! Turvottaa täällä kanssa niin kamalasti. Saa miehen suku luulla että olen vaan lihonut, en tahtoisi ennen np-ultraa julkistaa mitään.
hyvät keskiviikot kaikille !
tervetuloa uudet !
täälä viikonlopun sukujuhlat senkuin lähenee, odotan kuumeisesti kanssa H&Mn vaatepakettia, missä uudet housut pitäsi olla, joihin kärvistelemättä mahtuisi. Ehtisi vain ennen viikonloppua niin kaikki hyvin ! Turvottaa täällä kanssa niin kamalasti. Saa miehen suku luulla että olen vaan lihonut, en tahtoisi ennen np-ultraa julkistaa mitään.
hyvät keskiviikot kaikille !