Mulla jääny vähän tää kirjotteleminen kun muutaman päivän ollu tosi hektistä mutta täällä ollaan taas!
Onnea vauvaantuneille!! :flower: Ihana lukea kertomuksia!
emilien Onpas miehes heittäytynyt hankalaksi
Ota ilman muuta äitisi tueksi synnytykseen, en minäkään uskaltaisi ottaa sinne tuollaista miestä joka saattais sitten ollakin humalassa kun h-hetki koittaa. Toivottavasti äitisi pystyy tukemaan sinua paremmin. Voimia ikävään tilanteeseen, keskity nyt omaan ja lasten hyvinvointiin ja jätä miehen vointi taka-alalle. :hug:
(.) Meillä miehellä oli viikonloppuna synttärit ja eilen oltiin yhdessä käymässä eräässä autotapahtumassa. Ensin tapeltiin koko päivä, kun hän olis niin kovasti ollut lähdössä baariin illalla. Sanoin että varmana et lähde, minä voin ajaa ja siinä autossa voit juoda mutta baariin ei ole asiaa. Ensinnäkin siksi että lähtö voi tulla koska vaan (vaikka lääkärissä todettiin ettei ehkä kuitenkaan ihan nyt heti
) ja sitten toiseksi siksi, että meille tuli tänään vieraita, ni siinähän olis sitten isäntä ollut krapulassa.. Ja vieraat olivat siis miehen ja mun vanhemmat, jotka ei olleet vielä toisiaan ennen tavanneet
Järjestin sitten tapaamisen miehen synttäreiden varjolla, tein kakkua ja kutsuin kahville, jotta eivät sitten synnärillä isovanhemmat vasta toisiaan tapaisi
Ollaan siis oltu yli 8v yhdessä mutta ei vanhemmat ei olleet toisiaan nähneet
Kaikki meni sitten hyvin, mies ei eilen lähtenyt baariin, tyytyi juomaan apukuskin paikalla ja oli tyytyväinen kun lähdin mukaan pällistelemään autoja.. Enkä edes valittanut kertaakaan että jalat olivat tulessa, lonkkia särki ja väsytti. Ajattelin että jos sillä saan sen tyytyväisenä pidettyä että meen mukaan sinne ja se saa muutaman juoda, ni voin ehkä turvallisin mielin olla tässä sitten loppuajan, että ei humalainen ukko tuu synnärille
Kyllä se sitten taas sen tajusi itekin, kun sille ratakiskosta väänsin että miksi tälläinen järjestely. En pyydä kun muutamaa holitonta viikonloppua, ja sitäpaitsi ei vauvan synnyttyäkään voi juosta ympäri kyliä kaikkea vapaa-aikaa.
Mietin muuten sitäkin, että jos se lääkärin painoarvio 3100g pitää paikkansa, niin pitää ottaa asia tiistaina neuvolassa puheeksi, josko se sais järkättyä käynnin polille tarkempaan arvioon, että mahtuuko ja jos on tosiaan niin iso niin voisko ehkä harkita käynnistystä jo aiemmin.. Mua vaan niin hirvittää se leikkauksen mahdollisuus, en siis mistään hinnasta halua sektioon, ellei ole elämän ja kuoleman kysymys.
Ainiin, tässä siis kuva 36+3, voiko olla mukamas 3100g :O
katso liitettä 16689
Tulihan taas tekstiä, ja puolet jäi kommentoimatta.. Nyt tää mursu lyllertää sänkyä kohti, alkaa tosiaan jalat olla aika soosia viikonlopun hillumisen jälkeen |O
inieh ja vieläkin nimetön tyyppi 37+0 ihan viiden minuutin päästä JEE POKS!!