Heippa mammat:wave:
Nyt vihdoin varmistui, että kyllä meille se jo 15 viikolta povattu tyttö taitaa tulossa olla. Maanantaina oltiin pelkopolilla, jossa veikkas tyttöä ja tiistaina sit 4d, jossa näkyi sitten selvemmin. Tämä mamma pääsee nyt hypistelemään taas vaaleanpunaisia ihanuuksia ja kaikkia muita hempeitä sävyjä:heart: Ja todella mukava yllätys paljastui pelkopolilla..oltiin siis menossa juttelemaan sektiosta..niin meidän kaveri olikin päättänyt kääntyä oikeinpäin. Meillehän rakenneultras sanottiin kun pikkuinen oli perätilassa, että mun kohdun yksisarvisuuden takia vauvalla ei olis enää tilaa kääntyillä ja olisi todella epätodennäköistä, että toinen enää kääntyisi. No..yllätys oli todella suuri kun vauva olikin oikein päin. Siihen jäi sektiosta puhuminen ja kai sitä täytyy alkaa valmistautumaan myös normaaliin tapaan
Tietysti jännittää hirveesti miten vanha arpi kestää, mutta ainakin lääkärit ovat sitä mieltä, että vaikka on vain vuosi synnytysten välillä niin hyvin kestää. Hassua kun on ollut koko aika päivä jo vähän niinku selvillä millon sitä lähdetään pientä synnyttämään..nyt "joutuu" jännäämään paljon enemmän...mitenköhän tän mamman pää kestää
Mites Annukka jakselee sairaalassa vai oletko päässyt jo kotiin? Itse ihmettelin yks päivä kun ei ole mitään kevät kenkiä tai takkia, että mitä sitä oikeen viime keväänä käytti, niin tajusin, että tosiaan..viime kevät tuli vietettyä sairaalan terassilla sängyssä makoillen..ei paljoa kenkiä tarvinnu. No nyt toivottavasti sairaalan osasto ottaa vastaan vasta kun synnyttmänään lähdetään.
Täällä miehen kanssa päätettiin, että
vauvan tavarat haetaan vasta kesäkuun alussa tänne kotiin. Tulee oleen sen verta raskas prosessi vaikka niihinkin ihania muistoja liittyy, mutta ihan hirveen innolla ei sitä hetkeä odoteta, vaikka onhan se ihanaa, että näin pian saadaan tavarat hakea pois säilöstä.
Äitiysrahan otin minä pakkauksen sijasta ja se tuli tilille eilen..puoltoistviikkoo siinä meni, että ihmeen nopeesti. Sillä rahalla ajattelin ostaa Manducan ja jonkun kantoliinan ja hieman arvokkaammat kotioutumisvaatteet, jotka jää sit muistoks pikkuselle.
Sisustusvimma on täällä myös päällä. Olohuoneessa on nyt uusi maalipinta, uudet verhot, tyynyt ja ihme kyllä, vaalenapunavalkoinen värimaailma. Onneks mieskin tykkää
Seuraavaksi vuoron saa terassi, johon tehdään pieni laajennus ja pihalle uusia kasveja..
Neuvolakäynneistä: En ole edes laskenut..jos viikon 12 jälkeen on käynyt noin kaks kertaa viikko niin siitä taitaa tulla aika monta
Lääkärissa oon käynyt 5 kertaa..neuvolalääkärilla 2 ja äitipolilla 3.
Ihania vappusuunnitelmia teillä varsinkin luckygirl..voi kun jaksais leipoa tai edes osais
Täällä avataan tänään terassi ja nautitaan sen antimista sitten vappuna naapureiden kesken.
Kohta miljoonanteen neuvolaan lähtevä Annubella ja reipas ja liikkuva onni-Ilona 26+0 POKS POKS:heart: