Moi! Olen ollut täällä hiljaa taka-alalla, kun ollut niin paljon tekemistä viime viikoilla...
Olen silti kyllä tiiviisti seurannut kuulumisianne! Ihania ultrakuulumisia, mutta valitettavasti myös ihan liian paljon surullisia uutisia...halaus kaikille surun kohdanneille...
Pahoinvoinnista Täällä ainakin edelleen oksennellaan aamuisin, ja koko päivän etominen jatkuu... olin työmatkalla juuri saksassa, ja tietysti piti sitten siellä olla tavallista heikommassa kunnossa aamuisin..uff. Toivottavasti pian helpottaa, nyt koitan mennä pahoinvointilääkkeiden avulla päivästä toiseen.
Tänään kävin NT-ultrassa, ja ihanaa kun kaikki oli kunnossa! Laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan, vaikka ultran mukaan olisin jo huomenna 14 vk täynnä (nyt siis 13+1). On kuulemma erittäin vilkas tapaus, ei meinannut kuvia saadakaan, kun koko aika pyöri ympäri ja ees taas
Yhden hyvän pyllistyskuvan sain mukaan, sille on täällä naureskeltu, katsotaan jos osaisin jossain vaiheessa laittaa vaikka ketjuun mukaan! Ja sitten kyllä sain noottia
painonnoususta... mulla oli tullut 3 kiloa, ja ei kuulemma olisi vielä saanut nousta paino yhtään?? Eikä mulla ees housut kiristä ym, päinvastoin, viimeiaikanen liikkuminen on saanut reidet kaventumaan ja housuihin on tullut löysää... hmm. ainoastaan maha on alkanut silleen söpösti pikkusen pullottaa. kysyin varovasti, paljonko Espanjassa paino yleensä nousee, ja lääkäri sanoi että max 13 kg. no huhhu!
Miten nuo lukemat on Suomessa? Omalla pikkuruisella äidilläni ainakin tuli melkein 20 kg, samoin ystävälleni, ja kyllä kaikki katosi imetyksen aikana. Lääkäri kehoitti vahtimaan ruokavaliota, mikä sekin hiukan harmitti, kun se on ihan kunnossa (olen ollut aikoinaan melkoinen terveysintoilija). No kai tää turvotuksen piikkiin menee...
Miten teillä muilla on paino noussut?