Tervehdys!
Vauvan sukupuolen toivomisesta: Mä ymmärrän tosi hyvin teitä, jotka toivoo tiettyä sukupuolta. Kun odotin meidän kakkosta, en tiennyt yritetäänkö me koskaan enempää lapsia saada. Esikoinen on poika, joten toivoin kovasti tyttöä. Lohduttauduin kuitenkin sillain, että, jos on poika, on veljeksistä paljon seuraa toisilleen. Nyt jos olis kaksi poikaa niin aivan varmasti toivoisin ihan hirmusesti sitä tyttöä. Vaikka ihan varmasti olisin rakastanut kahta tai kolmea poikaa ihan yhtä paljon, kun näitiä lapsiani. Nyt, kun on yksi molempia, mulle on ihan sama kumpi sieltä tulee.
Sukupuolen kysymisestä ultrassa: Me meinataan kysyä. Molemmilla aikasemmilla kerroillakin on kysytty, mutta ekaa oottaessa sitä ei meille suostuttu kertomaan. Oli käytäntö eri vielä silloin. Nyt halutaan tietää, kun yhtä iso yllätyshän se on nyt, kun sitten synnytyksen jälkeenkin niin kuin joku muukin täällä totesi. Ja mä haluan ostella muitakin, kun unisex-vaatteita vauvalle ja haluan myös ostaa joko poika- tai tyttövaunut. Nyt, kun viimeistä kertaa saan työnnellä vauvaa vaunuissa haluan, että ne on täydelliset juuri sille vauvalle. Viimeinen vauva kun on niin ei tarvitse säästää seuraavalle, joka saattais olla eri sukupuolta. Ja muutenkaan en malta odottaa synnytykseen saakka, että saan tietää. :ashamed: Olihan se esikoisesta toki ihan hauska jännittää loppuun saakka, mutta sitten kaikki pikkuvauvan vaatteet oli valkosia.
Kauheeta, kun toiset täällä on jo 18. viikolla. Pianhan täällä juhlitaan puolenvälin saavuttamista.
ON: Mulla oli keskiviikkona lääkärineuvola. Siellä sitten selviskin, että ei mulla olis kuulunutkaan olla alkuraskauden lääkäriä. Neuvolantäti vaan ei ollut ollut varma laittaako se mulle sen vai ei, kun kävin ekassa neuvolassa vuoden vaihteessa ja just silloin vaihtui käytäntö. Nykysin siis meillä uudelleensynnyttäjät määrätään alkuraskauden lääkäriin, jos on aikasemmin ollut jotain ongelmia. Mulla olis kuulunut olla vaan keski- ja loppuraskauden lääkäri. No, eipä se haitannut. Tulipahan kuunneltuia sydänäänet (syke 150). Paikat oli just niin, kun tässä vaiheessa pitääkin ja painoa tullut ihan liikaa mun mielestä. Neuvolantäti ei sanonut painosta mitään.
Kysymys: Menisittekö te raskaana suunnilleen rv 24 paikkeilla työporukan kanssa risteilylle? Meillä olis risteily ja sitä suunniteltiin jo ennen, kun aloin odottaa. Risteily valittiin just sen perusteella, että siellä on sellanen artisti, jota olin toivonut. Muutkin tosin meillä töissä tykkää siitä, joten ei pelkästään mua varten ole. Mä kyllä pystyn pitämään hauskaa ilman alkoholiakin ja varmasti olis ihan kivaa, jos jaksaa vaan valvoa. Mitähän muut ihmiset ajattelee, että oon siellä bailaamassa maha pystyssä? Menisittekö te?
Nyt täytyy mennä syömään ja kattomaan, mitä pahojaan noi lapset on keksinyt. Vietän lasten kanssa kolmea vapaa päivää. Ihanaa! :heart:
Pujaja rv 13+6 (huomenna poksuu!!!)