KorpiKuusenKasvattaja, Kiitos tosta palautteestasi koskien Doppleria...minähän siitä hieman huolissani olin kun neuvolassa varoiteltiin kuuntelemasta enempää kuin kerran viikossa :| Mutta oon kyllä kanssasi samaa mieltä etten ihan usko tohon kuulo häiriö juttuun ja oonkin kyllä kuunnellut ääniä aina kun siltä on tuntunut :heart: ....Niin ja tervetuloa sinulle muuten tänne elokuisiin massuihin :heart:
...Tervetuloa myös muille uusille (en ny nimimerkkejä muista ) tänne meidän joukkoon :heart:
Miuski, en nyt muista että kommentoinko jo tätä asiaa ( kun en jaksa millään kelata näitä juttuja sivu tolkulla taaksepäin...täällä on niin aktiivista kirjoittelua ) mutta siis tosi mahtava juttu että sulla ja vaavilla on kaikki kunnossa...
IHANAA
jeeni,
Onnea hyvistä ultra kuulumisista :flower:
töissä kertomisesta, en ole minäkään vielä ilmoitellut töihin etten palaakkaan hoito vapaalta todennäköisesti sorvin ääreen. Mun olis määrä palata töihin Heinäkuussa ja ainakin omien laskujen mukaan äitiysloma alkais jo tossa toukokuun lopussa...mä ajattelin sitten ilmoitella työmaalla kun saan neuvolasta sen raskaustodistuksen...vaikka saattaahan sielläkin jo olla huhut liikkeellä
Istukan paikasta mulla on nyt ekaa kertaa istukka takana ja ylhäällä, kaikista muista kolmesta odotuksesta istukka on ollut edessä ja on siis vaimentanut sekä sydänäänten kuulumisen ja pitkittänyt liikkeiden tuntemista...aikaisemmissa raskauksissa oon siis tuntenut liikkeet vasta tossa viikolla 19+ mut nyt oon tuntenut jo nykäyksiä ainakin reilun viikon verran ja sydän äänet kuulu tosi selkeesti jo viikolla 9 neuvolassa.
Tuplista...hmm...mä oon vähän solmussa noiden tupla rattaiden kassa kun meidän autoon taitaa olla turha yrittää saada sopimaan mitään Brion tai Emmaljungan isoja tuplia...melkein tarttis olla sellaiset matkarattaiden tyyliset tuplat jne että saa kuljetettua mukana...ja kun toi noi neiti kuitenkin liki 3 vauvan syntyessä niin mitään pilipali rattaita en halua ostaa että kestää siis myös tuon neidin painon
...eli en siis tosiaan tiedä nyt et mitkä rattaat kannattais ostaa :O
Vauvan vaatteista, mä oon ostanut yhdet unisex Barbapapa aiheiset kietaisu bodyn ja pökät H&M:n alennusmyynnistä...niin ihgut kun olla ja voi...ja kokoa noilla oli 50cm :heart:
Sitten kun ultassa käyty ja saatu sukupuoli toivon mukaan selville niin sitten ajattelin hommata vasta vauvan vaatteet.
Viola-85, voi itku sitä sun ihottumaa...mulle kans nousi eilen naamaan vasemmalle puolelle poskea niin kipee ihottuma siis aivan kirkkaan punainen suuri läiskä ja rasvan laittaminen on yhtä tuskaa...niin kamalasti kirvelee
Toivottavasti ei leviä muualle kroppaan :|
Saitko hoitoa siihen ihottumaan?? ja jos sait jotain rasvaa, niin mitä??
Totinen torvensoittaja, oon kans sitä mieltä että on hyvin yksilöllistä että kuka jaksaa ja mitenkin noissa ns.raskaissa töissä...eli jos yhtään tuntuu ettet kykene enää niin miksi rääkkäät suotta itseäsi ja vauvaa ja yritä saada järjestettyä yö vuorot pois. Mä olin esikoisen odotus ajan vuode osastolla töissä ja vähän ennen puolta väliä keskustelin osaston johtajan kanssa ja sain itselleni vain aamuvuorot äitiysloman alkuun asti. Siten ei tarvinnut tehdä töitä puolella tarmolla eikä selitellä kenellekkään miksi en kykene painavia nostoja sun muita tekemään...eikä tarvinnut kenellekkään sysätä omia hommia. Ei kysyvä tieltä eksy ja aina kannattaa mennä puhumaan asioista ja yrittää sopia jne ja jos se ei auta on sairaslomat tietty keksitty ( jos ei muuta voi )
Eveliinallakin on jo niin nätti vauva masu :heart:
Sukupuoli halutaan ehdottomasti tietää hankintojenkin vuoksi jos vaan mahdollista ja 4D ultrassa ois kiva käydä vauvaa kurkistamassa...täällä ei siis mahdollisuutta tohon 4D ultraan kuin yksityisen kautta ja ainakin kun viime raskaudessa kävin vuonna 2008 niin ultraus maksoin hieman alle 200e...aika tyyristä siis :|
...Mutta jokohan tässä tekstiä taas tarpeeksi...eihän tälläistä romaania kukaan ees malta lukea
Taitaa meikäläisellä taas viikot poksua eli: