ELOKUUN CLOMIEN POPSIJAT

Nyt on näemmä itkuherkkä kausi menossa.. Monella muulla Clomit aiheuttaneet mielenheilahduksia? Tai onko ollut iho-ongelmia?

Ihan järkyttävää.. lueskelin noita lumikon ym. plussaviestejä ja tuli itku :ashamed: Pitäisi varmaan jättää nämä foorumit vähäksi aikaa niin mielikin lepäisi..

No joo.. Huomenna pientä poikaa vahtaamaan päiväksi :( Ei siis helpota IRL-elämässäkään.
 
Mulle clomit tuo aina tullessaan tosi vahvat sivuoireet. Kuumía aaltoja, mielenailahduksia pahemmasta päästä ja iho menee kauttaaltaan sellasen punakan "ihottuman" peittoon.. tosin lievenee kierto kierrolta noi oireet pikkasen, onneksi. elimistö kait tottuu siihen jotenkin. En tiiä, mut luojan kiitos ei oo sellaset enää kun ekassa kierrossa. Maanantai-päivän iloja kaikille :heart:
 
riksu82
Itse olen huomannut clomien sivuoireina PÄÄNSÄRYN!! Päänsärky jatkui monta päivää.. auts! Lisäksi mukavia kuumia aaltoja, hikoilua...
Mutta kyllä me tytöt ne kestetään!! Mitäpä sitä ei ois valmis tekemään, jotta oman vauvan sais =)
 
s-mama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.
 
Rouvahuldahuoleton
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:10 s-mama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.
Joo, niitä ehdotti lääkäri jo clomien sijaan mutta mies ei suostunut niihin..... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:55 Ilona kirjoitti:
Mulle clomit tuo aina tullessaan tosi vahvat sivuoireet. Kuumía aaltoja, mielenailahduksia pahemmasta päästä ja iho menee kauttaaltaan sellasen punakan "ihottuman" peittoon.. tosin lievenee kierto kierrolta noi oireet pikkasen, onneksi. elimistö kait tottuu siihen jotenkin. En tiiä, mut luojan kiitos ei oo sellaset enää kun ekassa kierrossa. Maanantai-päivän iloja kaikille :heart:
Minulla leukaperiin teki ihottumaa.. luulin ensin, että diforminit, mutta yhdistin nyt ihan puhtaasti clomeihin. Parilla kierrolla tehnyt. Nyt on aivan järkyttävät mielen heilahdukset ja tämä voliseminen alkaa jo ottaa ihteäänkin aivoon :/
 
Himmelille paljon onnea :flower: !! Kyllä haamu yleensä plussaa tarkoittaa :hug: ...
- Itsellänikin "haamuviiva" tuhisee viereisessä huoneessa, on jo 3-vuotias ;)

Itse en ole havainnut clomeista muita sivuoireita, kuin että yhen päivän olin kuin raivotar ja puolet kierrosta on haluttanut KOKO AJAN, JOKA PÄIVÄ! No, mies oli mielissään ;)
 
lumikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 20:43 riksu82 kirjoitti:
ONNEA lumiukolle!! Toivottavasti kaikki menee hyvin! =) Kerroppa vielä että millä clomi annostuksella teillä tärppäsi?
Kiitos! yhdellä tabletilla päivässä ja kolmas kierto toden sanoi. minulla ainakin ovulaatio näytti tässä kolmannessa kierrossa jo kp 14 kahta viivaa, kun taas kahdessa edellisessä kierrossa kp 17. lääkäri sanoikin, että ne näyttävät alkavan tehoamaan minuun vasta nyt. ja niillähän on sellainen pieni taipumus kertyä elimistöön.
 
kiitos onnen toivotuksista.varovaisilla linjoilla meen,koska niitä varhaisia keskenmenoja on ollut.
mä otin 2clomia kp 3-7.niin ja seuranta ultrassa oli kaksi follikkelia.toinen 18ml ja toinen 20ml.jospa jompikumpi ois nyt hedelmöittynyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 22:14 pietu- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:55 Ilona kirjoitti:
Mulle clomit tuo aina tullessaan tosi vahvat sivuoireet. Kuumía aaltoja, mielenailahduksia pahemmasta päästä ja iho menee kauttaaltaan sellasen punakan "ihottuman" peittoon.. tosin lievenee kierto kierrolta noi oireet pikkasen, onneksi. elimistö kait tottuu siihen jotenkin. En tiiä, mut luojan kiitos ei oo sellaset enää kun ekassa kierrossa. Maanantai-päivän iloja kaikille :heart:
Minulla leukaperiin teki ihottumaa.. luulin ensin, että diforminit, mutta yhdistin nyt ihan puhtaasti clomeihin. Parilla kierrolla tehnyt. Nyt on aivan järkyttävät mielen heilahdukset ja tämä voliseminen alkaa jo ottaa ihteäänkin aivoon :/

Mulla myös leuassa jopa ajoittain aknen näköistä ihottumaa.. ollut siitä asti kun clomit aloitin, joten niistä se varmasti johtuu.

Onko muita jotka syö clomeja kp5-10... tuntuu että kaikilla on ohjeet syödä kp3-7. En tiedä mitä merkitystä on kummionpäin syö, olis vaan kiva tietää jos jollain hajua, miksi niin??
 
s-mama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:17 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:10 s-mama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:
Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.
Joo, niitä ehdotti lääkäri jo clomien sijaan mutta mies ei suostunut niihin..... :headwall:
Kertoiko syytä?

Meillä mies kans oli ensin vastahankaan, kun sitä inhotti ajatus, että joudun pistämään itseäni. Sovittiin sitten, että pistän "huomaamatta" esim. vessassa enkä puhu miehelle mitään. Silleen se sit onnistu, ja kun olin 3 pv piikitelly niin mies jotenki relas ja sain pistää vaikka keittiös.

Onhan se toki kalliimpaa... Mut monesti jo toinen hoitokiekka menee lääkekattoon asti ja loppuvuosi on halpaa.
 
Huomenna sitten kai selviää lopullinen tuomio jatkon osalta. Miehen uusinta-analyysin tulos saadaan selville. Tänään jo sen verran sanottiin, että inseminaatio kai se on sitten seuraava etappi.

Jotenkin vain on vähän #&%?$!* fiilis. Suoraan jos sanon. Itkettää koko ajan ja kuitenkin tuntuu, että nyt se vasta alkaa.. Pirun clomit, jos nämä mielenherkkyydet on aiheuttaneet :(
 
Riksu82
Hups! Vallan kakkos sivulle oltiin tiputtu. No kohtahan jo kuukausikin vaihtuu. Täällä kp 11 ja ovistesti negatiivinen... :'( Täytyypi jatkaa metsästystä. Olen kyllä varma etteivät clomit kuitenkaan toimi.
 
Pietu, miten miehes sai normaalit tulokset ja millainen oli "tuomio" siis ennen tota uutta tulosta? Kiinnostais kovasti, kun meilläkin miehessä vikaa et kuinka simpat saa normaaliksi? =)
Olin jostain lukevinani et miehes söi vitamiineja, meilläkin syödään joitaki, mut et jos jokin "tietty" on auttanut niin vinkit kehiin.

ja PALJON Onnea himmelille plussasta!!


 
Joo.. miehellä ensimmäisen analyysin tulos oli 0% normaalisti liikkuvia, 25% hitaita.. taisi olla jotain 5% hyvämuotoisia. Hedelmöityskyky heikko.

Nyt sitten olikin normaali. Muuta ei vielä hoitaja sanonut. Huomenna selviää tarkemmin ja samalla sekin, että jatketaanko Clomeilla vai siirrytäänkö järeimpiin "aseisiin" :)

Mielenkiinnolla odotan lääkärin kommentteja. Itse uskon kyllä sinkin ja vitamiinien voimaan :D Tai sitten ensimmäisen näytteen kohdalla on ollut kuljetuksessa/näytteen annon ja tutkimisen välillä liian pitkä aika/tai jotain muuta häikkää...

Ihme juttu. En muuta osaa sanoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 21:58 pietu- kirjoitti:
Joo.. miehellä ensimmäisen analyysin tulos oli 0% normaalisti liikkuvia, 25% hitaita.. taisi olla jotain 5% hyvämuotoisia. Hedelmöityskyky heikko.

Nyt sitten olikin normaali. Muuta ei vielä hoitaja sanonut. Huomenna selviää tarkemmin ja samalla sekin, että jatketaanko Clomeilla vai siirrytäänkö järeimpiin "aseisiin" :)

Mielenkiinnolla odotan lääkärin kommentteja. Itse uskon kyllä sinkin ja vitamiinien voimaan :D Tai sitten ensimmäisen näytteen kohdalla on ollut kuljetuksessa/näytteen annon ja tutkimisen välillä liian pitkä aika/tai jotain muuta häikkää...

Ihme juttu. En muuta osaa sanoa.
Hienoja uutisia pietu-!!!

:hug: <br><br>
 
HIENO parannus teillä noissa luvuissa, Pietu!
Meilläkin popsitaan (on jo noin kk verta popsinut) sinkkiä ja seleeniä ja multitabsia. Ja tulokset on meilläkin toi 0% eteenpäinliikkuvia, hitaita oli sit enemmän kyl, ja meillä toi normaalimuotosten määrä oli vaan 3%. Kukaan vaan ei ole uusintakokeeseen vielä passittanut miestä, joten ei yhtään tietoa et auttaako nuo vitamiinit, vaikka tulosta kyl ei synny myöskään kun joka kuu saa pettyä :'( . En sit teidä tutkitaanko aina kaksi kertaa.. se selvinnee vielä..
Olispa mahtavaa jos noi vitamiinit sais aikaan noin upeita muutoksia meilläkin :) .
 
Mulla menkat ei ole vieläkään tullut, vaikka tänään kp33. Mutta testiä en vielä tee, kun menkkakierto on mulla luonnostaan pitkä. Mitään raskausoireita ei ole. Ainoastaan normaalit tuntemiset ennen menkkoja: selkä ja tissit kipuilee.. Ylihuomenna lähdetään muutenkin lomareissulle etelään, joten ei tässä testiä tehdä vielä yli viikkoon (ellei menkat ala ennen sitä...).
 

Yhteistyössä