riksu82
ONNEA lumiukolle!! Toivottavasti kaikki menee hyvin! =) Kerroppa vielä että millä clomi annostuksella teillä tärppäsi?
Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Joo, niitä ehdotti lääkäri jo clomien sijaan mutta mies ei suostunut niihin..... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:10 s-mama kirjoitti:\Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Minulla leukaperiin teki ihottumaa.. luulin ensin, että diforminit, mutta yhdistin nyt ihan puhtaasti clomeihin. Parilla kierrolla tehnyt. Nyt on aivan järkyttävät mielen heilahdukset ja tämä voliseminen alkaa jo ottaa ihteäänkin aivoon :/Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:55 Ilona kirjoitti:Mulle clomit tuo aina tullessaan tosi vahvat sivuoireet. Kuumía aaltoja, mielenailahduksia pahemmasta päästä ja iho menee kauttaaltaan sellasen punakan "ihottuman" peittoon.. tosin lievenee kierto kierrolta noi oireet pikkasen, onneksi. elimistö kait tottuu siihen jotenkin. En tiiä, mut luojan kiitos ei oo sellaset enää kun ekassa kierrossa. Maanantai-päivän iloja kaikille :heart:
Kiitos! yhdellä tabletilla päivässä ja kolmas kierto toden sanoi. minulla ainakin ovulaatio näytti tässä kolmannessa kierrossa jo kp 14 kahta viivaa, kun taas kahdessa edellisessä kierrossa kp 17. lääkäri sanoikin, että ne näyttävät alkavan tehoamaan minuun vasta nyt. ja niillähän on sellainen pieni taipumus kertyä elimistöön.Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 20:43 riksu82 kirjoitti:ONNEA lumiukolle!! Toivottavasti kaikki menee hyvin! =) Kerroppa vielä että millä clomi annostuksella teillä tärppäsi?
Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 08:28 himmeli kirjoitti:tein vahvan haamuplussan :heart: huomenna lekurilta saan sit luget.en uskalla kauheesti iloita,jos onkin kemiallinen jutska.mut kolmas clomi kierto mullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 22:14 pietu- kirjoitti:\Minulla leukaperiin teki ihottumaa.. luulin ensin, että diforminit, mutta yhdistin nyt ihan puhtaasti clomeihin. Parilla kierrolla tehnyt. Nyt on aivan järkyttävät mielen heilahdukset ja tämä voliseminen alkaa jo ottaa ihteäänkin aivoon :/Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:55 Ilona kirjoitti:Mulle clomit tuo aina tullessaan tosi vahvat sivuoireet. Kuumía aaltoja, mielenailahduksia pahemmasta päästä ja iho menee kauttaaltaan sellasen punakan "ihottuman" peittoon.. tosin lievenee kierto kierrolta noi oireet pikkasen, onneksi. elimistö kait tottuu siihen jotenkin. En tiiä, mut luojan kiitos ei oo sellaset enää kun ekassa kierrossa. Maanantai-päivän iloja kaikille :heart:
Kertoiko syytä?Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:17 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:\Joo, niitä ehdotti lääkäri jo clomien sijaan mutta mies ei suostunut niihin..... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 12:10 s-mama kirjoitti:\Onko sulle ehdotettu FSH-pistoksia? Mulla oli clomiresistenssi, mut noi pistokset toi heti tuloksen. Ilman ikäviä sivuoireita! Varmasti nekin antaa oireita, jos on tarkotus saada monta munasolua kypsymään, mut jos 1-2 kasvatetaan niin tila on aika luonnollinen.Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:58 Rouvahuldahuoleton kirjoitti:Mulla 4tbl/pv ei tuonut mitään selkeitä sivuoireita, mutta ei apuakaan :/
Hienoja uutisia pietu-!!!Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 21:58 pietu- kirjoitti:Joo.. miehellä ensimmäisen analyysin tulos oli 0% normaalisti liikkuvia, 25% hitaita.. taisi olla jotain 5% hyvämuotoisia. Hedelmöityskyky heikko.
Nyt sitten olikin normaali. Muuta ei vielä hoitaja sanonut. Huomenna selviää tarkemmin ja samalla sekin, että jatketaanko Clomeilla vai siirrytäänkö järeimpiin "aseisiin"
Mielenkiinnolla odotan lääkärin kommentteja. Itse uskon kyllä sinkin ja vitamiinien voimaan Tai sitten ensimmäisen näytteen kohdalla on ollut kuljetuksessa/näytteen annon ja tutkimisen välillä liian pitkä aika/tai jotain muuta häikkää...
Ihme juttu. En muuta osaa sanoa.