ONNEA PIIANAPPULA!!! Voi kun pieni tuli!! Tsemppiä teille kovasti koko perheelle!!
PALJON ONNEA MYÖS KIRPPIINALLE!
hemari Kiva kun pääsitte tekin kotiin! Mulla kanssa itku tuli tosi herkästi, nyt ehkä vähän olen jo rauhoittunut. Mutta jännä miten sitä herkistyy muutenkin, mä en pysty esim. ihan normi tv-sarjoja nyt katsoon missä yhtään väkivaltaa!
lyyli No teilläkin oli kyllä pitkä aika olla sairaalassa, toivottavasti nyt pääset/te vähän vähemmällä! Oman äitin kanssa mietittiin, että sairaalan henkilökunnalle pitäisi kyllä koulutusvaiheessa jotenkin neuvoa ottamaan enempi äitin henkinen vointi huomioon, fyysistä kyllä seurataan ja kysellään, mutta kukaan ei kysy miten henkisesti jaksaa tai ota huomioon sitä että just synnyttäneenä kaipaa omaakin rauhaa. Kurjaa kun huoneeseenkin vaan tullaan koputtamatta. Tsemppiä paineiden kanssa, toivottavasti raskausmyrkytys pysyisi kaukana poissa
!
Raitis Voi, ihana syy itkeä :heart:. Mä taisin kyllä ihan turhaan pantata niitä omia tunteita siellä sairaalassa
.
Pygmi Tsemppiä kovasti!! Ei ole kivaa kun tulee yllätyksenä, mutta onneksi teillä on jo oikeesti tosi hyvät viikot kasassa!!!!
Miuski Sun mahahan on nätti kun mikä!!!! Mun oli oikeesti niin ruma etten ottanut edes yhtään ainutta kuvaa ilman paitaa, ja ihan täynnä arpia... Ehkä sun mieskin vaan stressaa tulevaa vauvaa? Meillä ainakin molemmin puolin löytyy yleensä joku järkevä syy tuollaiselle käytökselle kun aletaan yhdessä miettiä!
Meillä
vauva nukkuu meidän sängyssä yöt, mä en edes osaa enää nukkua ilman sitä vaan heräilen ja alan ettiin sitä kauheessa paniikissa sängystä et mihin oon sen hukannut
. Päivällä sitten nukkuu äitiyspakkaus laatikossa tai sohvalla tai sylissä tai vaunuissa, milloin missäkin
. Kantoliinassa haluisin myös tosi kovasti pitää, mutta ainakaan kehtosidonnassa tuo ei viihdy, vaan alkaa ynisemään enkä sitten viitsi väkisin pitää. Onko muilla kokemuksia
kantoliinoista? Ajattelin vaan että viihtyisikö tuo pikkuinen sitten muussa sidonnassa paremmin kun alkaa sammakkoasentoa ottamaan...
Täällä arki sujuu edelleen hyvin, vatsavaivoja ollut vauvalla hieman mutta pääosin nukutaan hyvin. Viikonloppuna olisi sitten edessä ensimmäinen reissu isovanhempien luokse, saa nähdä kuinka onnistuu! Ristiäiset on varattu ja nimi päätettiin eilen, aika jännään
. Mäkin voisin varmaan synnytyskertomusta tarkemmin laittaa jos jollakin mielenkiintoa lukea niitä
. Ja muiltakin olisi kyllä kiva kuulla! Vai laitetaanko vasta kun kaikki synnyttäneet?
Vimmu ja Hippu 12 vrk