Tuskin! Luulempa että vahingossa!Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin! Luulempa että vahingossa!Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???![]()
Minäkin liityn varovasti joukkoon mukaan.. kovasti toivottu kuudes lapsi olisi tulossa.. 2,5 vuoden sisään on 3 kertaa matto vedetty jalkojen alta joten hyvin varovaisin mielin liikenteessä.
Mutta odotusajassa toisten samassa tilanteessa olevien kanssa juttustelu on niin iso osa asiaa että en malta pysytellä poissa..
Listalle voi lisätä
31.8/ Wanti / 31 / OYS / (lapsiluvun haluan jättää pois)
Olen kiinnostunut myös facebook ryhmästä ja laitan viestiä kiiltokuvalle
@-Raku- meillä varmaan suurimmaksi osaksi kerrotaan sit vasta np-ultran jälkeen. Tosin ehdin jo paljastaa yhdelle kaverilleja haluisin kovasti omalle äidille sanoa mutta yritän vielä hetken pitää salaisuutena.
Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???![]()
Ootko koska menossa ultraan?Hyvää joulua tänne kaikille! Mulle pukki toi hajuvettä ja kosmetiikkaa, joita en pysty käyttää. Sen verran niiden hajut oksettaa.Tänään herätty pahaan oloon klo 5. Välillä on ollut hyvä olo ja silloin olen ollut ihan varma, että alkio on kuollut. Toivotaan kuitenkin parasta..
Jutska ja onkosielläjoku 5+5
Ootko koska menossa ultraan?
Mulla kesti lähetteen tekemisestä 2 viikkoa aikaan :/ toivottavasti sulle tulis nopeempaa!Sain yksityiseltä lääkäriltä lähetteen naisten polille. Sieltä pitäisi tulla ultra-aika. Saa nähdä kuinka pitkään joudun odottamaan epätietoisuudessa..
9+0 ja kyllä vain alkaa paha olo helpottaan.
Aamulla piti tietty etsiä pienen sydänäänet kun olo on helpompi ja sieltähän se jumpsutus kuuluitulispa tänne etelä suomeenkin lunta niin pääsis kunnolla ulkoilemaan kun tuo sade ek houkuttele.. :/
Jutskalle tsemppiä ultran odotteluun! Toivottavasti saat pian ajan![]()
Kiva, että olot paranee! Millä viikoilla sait sydänäänet ensimmäistä kertaa kuuluviin? Minulla ei kyllä doppleria ole, ainakaan vielä.