Tuskin! Luulempa että vahingossa!Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???
Tuskin! Luulempa että vahingossa!Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???
Ihan sama juttu täälläkin. Matto on vedetty alta kolme kertaa jo. Toivotaan, että nyt meillä molemmilla onnistuisi!Minäkin liityn varovasti joukkoon mukaan.. kovasti toivottu kuudes lapsi olisi tulossa.. 2,5 vuoden sisään on 3 kertaa matto vedetty jalkojen alta joten hyvin varovaisin mielin liikenteessä.
Mutta odotusajassa toisten samassa tilanteessa olevien kanssa juttustelu on niin iso osa asiaa että en malta pysytellä poissa..
Listalle voi lisätä
31.8/ Wanti / 31 / OYS / (lapsiluvun haluan jättää pois)
Olen kiinnostunut myös facebook ryhmästä ja laitan viestiä kiiltokuvalle
Sitä määki mietin ja tuntuu tyhmälle yrittää salailla ku se on nyt niin vaivalloista tän turvotuksen kans. Voi olla että kerron jo nyt perheelle sitten ja jos ilmenee np ultrassa ongelmia nii kerron vaan niille neki sitte ku tulokset tulee.@-Raku- meillä varmaan suurimmaksi osaksi kerrotaan sit vasta np-ultran jälkeen. Tosin ehdin jo paljastaa yhdelle kaverille ja haluisin kovasti omalle äidille sanoa mutta yritän vielä hetken pitää salaisuutena.
Peukuttikohan Siltsu ihan takoituksella alaspäin mun viestille???
Ootko koska menossa ultraan?Hyvää joulua tänne kaikille! Mulle pukki toi hajuvettä ja kosmetiikkaa, joita en pysty käyttää. Sen verran niiden hajut oksettaa. Tänään herätty pahaan oloon klo 5. Välillä on ollut hyvä olo ja silloin olen ollut ihan varma, että alkio on kuollut. Toivotaan kuitenkin parasta..
Jutska ja onkosielläjoku 5+5
Sain yksityiseltä lääkäriltä lähetteen naisten polille. Sieltä pitäisi tulla ultra-aika. Saa nähdä kuinka pitkään joudun odottamaan epätietoisuudessa..Ootko koska menossa ultraan?
Mulla kesti lähetteen tekemisestä 2 viikkoa aikaan :/ toivottavasti sulle tulis nopeempaa!Sain yksityiseltä lääkäriltä lähetteen naisten polille. Sieltä pitäisi tulla ultra-aika. Saa nähdä kuinka pitkään joudun odottamaan epätietoisuudessa..
Kiva, että olot paranee! Millä viikoilla sait sydänäänet ensimmäistä kertaa kuuluviin? Minulla ei kyllä doppleria ole, ainakaan vielä.9+0 ja kyllä vain alkaa paha olo helpottaan.
Aamulla piti tietty etsiä pienen sydänäänet kun olo on helpompi ja sieltähän se jumpsutus kuului tulispa tänne etelä suomeenkin lunta niin pääsis kunnolla ulkoilemaan kun tuo sade ek houkuttele.. :/
Jutskalle tsemppiä ultran odotteluun! Toivottavasti saat pian ajan
Kiva, että olot paranee! Millä viikoilla sait sydänäänet ensimmäistä kertaa kuuluviin? Minulla ei kyllä doppleria ole, ainakaan vielä.