Huomenta päivää vaan kaikille! Juhaanus on vietetty ja kyllä olikin hyvä reissu. Tuli todellinen irtiotto kaikesta, kun siellä missä oltiin ei tahtonut puhelimetkaan kuulua saati, että olis nettiin päässyt

Sinänsä ihan hyvä vaan, niin joutui lapsetkin keksimään muuta tekemistä.

Ainoa miinus, että nyt ollaan itikoiden syömiä kaikki, kun myrkystä haihtui kaasu pois niin ei saatu kuin yhtenä päivänä sitä käyttää. Hitsit, että inhoan tätä kutinaa!!!
Täällä ei pahoinvointia aiheuta enää kuin väsymys, joten päästään jo aika helpolla, jos muistaa vaan levätä tarpeeksi. Sain muuten perjantaina auringonpistoksenkin, se vasta inha olikin.

En muistanut että raskaana ollessa se iskee helpommin eikä ollut siksi hattua mukana. Mutta ihanasta auringonpaisteesta saatiin nauttia koko juhannus

Uitiin, saunottiin, kalastettiin ja nautittiin hyvästä seurasta
Ens viikon tiistaina olis sit se nt-ultra. Hieman jännittää, kun osalle on tullut sieltä huonoja uutisia. Mut eipä auta kuin odottaa. Hieman rauhoittaa se ultrakerta siellä neuvolassa kun jo silloin ainakin päällisin puolin näytti vauvalta

Ja edellinen raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 9+4 ja se on jo turvallisesti ohitettu. Itse asiassa mulla alkoi toinen kolmannes lauantaina, nyt on viikot 12+2
Vähän oon miettinyt jo kerronko asiasta julkisesti facessa ollenkaan. Toisaalta olis kiva kertoa, toisaalta olis kiva kun olis yllätys. Aiemmista ei oo ollut moista pohdintaa, kun silloin ei vielä ollut facea
Meillä tulee vuosi yhdessä oloa täyteen 18.7. niin mietin, et silloin voisi julkistaa asian. Tai sit julkistetaan vasta joskus myöhemmin syksyllä jonkun kivan masukuvan kanssa. Tärkeimmät ihmiset kun tietää jo