Saako udella miksi porukka niin halusi? Mietin jos perustais uuden.Facebook ryhmä on jo suljettu ryhmän päätöksestä.
Jäseniä jo niin paljon ja sitte ryhmää mainostettiin vauva lehden keskustelupalstan kautta tehdyllä ryhmässä josta alko tulla jäseniä myös ja siitä syntyi sitte konflikti. Silleen nopeesti kerrottuna.Saako udella miksi porukka niin halusi? Mietin jos perustais uuden.
Tervetuloa, mulle on tulossa di-di kaksosetHei, olen jo tuolla syyskuun ryhmässä, mutta tän viikon uutisten mukaan olisi ehkä aiheellista siirtyä tänne. Nimittäin alkuraskauden ultra paljasti että kaksoset on tulossa, ilmeisesti identtiset ja vielä samassa pussissa (ns. mo-mo kaksoset). Ja tälläiset raskaudethan leikataan viimeistään ulos RV32-34. Mutta mulla on lisäksi epänormaali kohtu (kaksihaarainen), ja esikoinen syntyi RV33+3 (lapsivedet meni tasan RV32). Joten jos päästään edes elokuulle saakka tämän raskauden kanssa, olen todella onnellinen!
Täällä näkyy olevan muitakin kaksosia odottavia, bongasin jo sinut Sokeripala, taisi olla joku muukin? Ja Naistenklinikalle olen myöskin menossa synnyttymään/tehovalvontaan.
Viikkoja on siis vasta kasassa 8, mutta vatsa juuri 'pullahti' ulos, eli näytän samalta kuin n. rv 12-16 viime raskaudessa, vähintäänkin. Paljon tuntuu painetta tuolla mahassa kun kohtu kasvaa, on pahoinvointia ja väsymystä (enkä saa nukuttua hyvin). Ja huoli painaa kun tästä tuli vielä edellistäkin riskimpi raskaus, mutta yritetään olla positiivisella mielellä.
Kiitos että pääsen vielä mukaan porukkaan!
8.8.??/Lehtoleinikki/38/NKL/2.&3. lapsi
Huii ja ihanaa! Toivotaan että kaikki sujuu hyvvin ja pääsette ainkin sinne elokuulle.Hei, olen jo tuolla syyskuun ryhmässä, mutta tän viikon uutisten mukaan olisi ehkä aiheellista siirtyä tänne. Nimittäin alkuraskauden ultra paljasti että kaksoset on tulossa, ilmeisesti identtiset ja vielä samassa pussissa (ns. mo-mo kaksoset). Ja tälläiset raskaudethan leikataan viimeistään ulos RV32-34. Mutta mulla on lisäksi epänormaali kohtu (kaksihaarainen), ja esikoinen syntyi RV33+3 (lapsivedet meni tasan RV32). Joten jos päästään edes elokuulle saakka tämän raskauden kanssa, olen todella onnellinen!
Täällä näkyy olevan muitakin kaksosia odottavia, bongasin jo sinut Sokeripala, taisi olla joku muukin? Ja Naistenklinikalle olen myöskin menossa synnyttymään/tehovalvontaan.
Viikkoja on siis vasta kasassa 8, mutta vatsa juuri 'pullahti' ulos, eli näytän samalta kuin n. rv 12-16 viime raskaudessa, vähintäänkin. Paljon tuntuu painetta tuolla mahassa kun kohtu kasvaa, on pahoinvointia ja väsymystä (enkä saa nukuttua hyvin). Ja huoli painaa kun tästä tuli vielä edellistäkin riskimpi raskaus, mutta yritetään olla positiivisella mielellä.
Kiitos että pääsen vielä mukaan porukkaan!
8.8.??/Lehtoleinikki/38/NKL/2.&3. lapsi