hellurei!
närästyskeskusteluun kommentoin sen verran, että mulla närää aiheuttaa ruisleipä, pizza ja ylensyönti, mulla rennie on auttanut. sitten illalla tai maate mennessä, laittakaa sängyn päätyä koholleen esim tyynyn avulla. tyyny vaikka petarin alle tai sitten pari tyynyä päällekkäin, niin että olette harteista ylöspäin kohollaan (niskat ei saa rasittua) silloin ei sitä kauheeta takaisin virtausta niin helposti tule. se on ihan hirvee tunne pompata pystyyn yrjö suussa.
kuopusta oottaessa poika laskeutu ja kiinnitty ainakin kuukausi ennen syntymää ja pää tosiaan tuntui haarojen välissä. en kummemmin sitä varonut, mutta esim kiikussa oli inhottava istua, eikä seksi käynyt edes mielessä, paitsi sitten kun la päivä päivältä läheni ja ylittyikin reippaasti, eikä minkäänlaisia merkkejä ulostulosta ollut. kokeiltiin "kolmea ässää" (siivous, sauna ja seksi), mutta en usko niistä minkään synnytystä käynnistäneen.
meillä on terassiprojeksti alkamassa. siitä ollaan isännän kanssa väännetty kättä koko kevät ja kesä. nyt ollaan kuitenkin jo samalla aaltopituudella asiasta. sais edes homman hyvälle alulle, jatkaa voi mun puolesta ensi kesänä, jos olis paremmin silloin aikaa.
omassa voinnissa ei ihmeitä edelleenkään. liikkeelle lähetään kuin lehmä ojasta ja kävely on yhenlaista vaappumista. olo kuitenkin tosi hyvä.
hyviä vointeja muillekin!
jari-maija 36+3