Kutakuinkin samanlainen fiilis täällä :/ Vessassa saa koko ajan käydä,mutta rakko ei jotenki tyhjene kunnolla.Supisteli eilen illalla taas senverran,että ajattelin että yöllä tulee lähtö ja oli jo valmiiksi ihan puhki.Onneksi ei tullut sitten,vaan aamuyöstä nukuin ihan hyvinkin.Lisäksi vauva painoi eilisen iltapäivän/illan kai jotakin hermoa tuolla nivusissa ja sieltä säteili NIIN kova kipu koko jalkaan,että kun olin lasten kanssa kaupassa oli pakko löytää vähän väliä istumapaikka milloin kaljakorien,milloin mehutölkkikasan päältä
Ei oo muuten tyypillistä mulle,että kovin helposti istuskelen kivun/epämukavuuden takia:yleensä painata pää kainalossakin tuolla menemään kolmen mukelon kanssa :kieh: ,joten taisi oikeasti sattua siihen jalkaan.No,lepo onneksi suttoi siihenkin.
unista:minä näin juuri nyt menneenä yönä unta,että olin Saksassa (!!!) kaiketi lomalla ja kesken turistikierroksen meni vedet tai oikeastaan se oli aika paksua verta (?).Ja siihen ambulanssia soittelin ja onneksi mahan koosta kaiketi osasivat oikealle osastolle minut kärrätä,koska saksaa en unessa osannut puhua laisinkaan
Verenvuoto loppi siellä sairaalassa,mutta ennenkuin ponnistelemaan pääsin,ehti kuopus herätellä minut.....hmmmmm....outo uni.Mutta olen tosissaankin paljon unia nähnyt tuosta käynnistyvästä synnytyksestä ja luulen sen johtuvan siitä,että usein illalla olen tosissaan tässä lähiaikoina miettinyt josko se lähtö yöllä tulee.
Sellaista sunnuntaiaamua Kassulle ja Almalle (mies TAAS töissä ja palaa itseasiassa vasta huomenna klo 18:kiva 36h:n työvuoro!)