Heippa! Minä pikkuhiljaa uskallan palailla tänne kirjoittelemaan, mulla tosiaan alkoi viime viikolla raju verenvuoto yhtenä iltana ja olin jo ihan varma että tää raskaus oli nyt tässä.. viikon verran sydän syrjällään ravattu labrassa ja odoteltu tuloksia, ja tänään sitten vielä ultrassa...ja kuin ihmeen kaupalla siellä se pieni vielä kölli ihan oikeassa paikassa, viikkoja vastaavan kokoisena ja sydän tikitti niin mahdottomasti
Lääkärikään ei osannut varmaksi sanoa vuodon syytä, mutta pääasia että kaikki on nyt kuitenkin hyvin!
Oon käynyt täällä vähän väliä lueskelemassa teidän kuulumisia, ja on ollut kiva huomata niin monen uuden jo liittyneen tänne myös!
Voisin nyt myös liittyä pikkuhiljaa sinne face-ryhmään, olitkos se sinä @Poppana_ kuka siitä nykyisin vastaat?
Lääkärikään ei osannut varmaksi sanoa vuodon syytä, mutta pääasia että kaikki on nyt kuitenkin hyvin!
Oon käynyt täällä vähän väliä lueskelemassa teidän kuulumisia, ja on ollut kiva huomata niin monen uuden jo liittyneen tänne myös!
Voisin nyt myös liittyä pikkuhiljaa sinne face-ryhmään, olitkos se sinä @Poppana_ kuka siitä nykyisin vastaat?