Elokuiset2021

@mamselli78 Ihana kuulla, että tulokset oli normaalit ja onnea tytöstä! ❤

Vielä pitäisi pari viikkoa malttaa odotella rakenneultraa. Oon kovasti miettinyt, että josko pitäisi sukupuolen yllätyksenä. Olisi ajatuksena hirmu jännittävää, mutta toisaalta helpottaisi kovasti saada tietää. Aiotteko te ottaa sukupuolesta selvää? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamselli78
@mamselli78 Ihana kuulla, että tulokset oli normaalit ja onnea tytöstä! ❤

Vielä pitäisi pari viikkoa malttaa odotella rakenneultraa. Oon kovasti miettinyt, että josko pitäisi sukupuolen yllätyksenä. Olisi ajatuksena hirmu jännittävää, mutta toisaalta helpottaisi myös kovasti saada tietää. Aiotteko te ottaa sukupuolesta selvää? :)
Me halutaan tietää. Toivon, että se auttaisi jotenkin jo lähestymään vauvaa. Nyt vasta kolmena päivänä tuntunut ekat hennot liikkeet, tänään vähän selkeämpinä jo. Meillä tuo rakenne uä 22.3.
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@mamselli78 Ihana kuulla, että tulokset oli normaalit ja onnea tytöstä!

Vielä pitäisi pari viikkoa malttaa odotella rakenneultraa. Oon kovasti miettinyt, että josko pitäisi sukupuolen yllätyksenä. Olisi ajatuksena hirmu jännittävää, mutta toisaalta helpottaisi myös kovasti saada tietää. Aiotteko te ottaa sukupuolesta selvää?
Meillä näkyi sukupuoli jo rv 14 ultrassa, mutta nyt on sitten ihan täysi varmuus kromosomeistakin. Haluttiin tietää sukupuoli kun ei mitään tarvikkeita tai vaatteita ole jäljellä isoveljiltä niin nyt on helpompi sit hankkia :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium ja Antzu
Mä tulen tänne taas kitisemään. Söin siis kahden aikaan iltapäivällä. Tää turvotus kuitenkin jatkuu aina vaan ja joka asennossa tukala olla. Ruuan jälkeen voimakasta turvotusta jo ennen raskauttakin mutta tää pallomasu kyllä lisää haittoja huomattavasti. Mies meni vielä takas töihin ja mun olis pitänyt tehdä koulujuttuja. Lapset ja elukat hyppi seinille niin jäi välistä. Olo on toooodella väsynyt, enkä saa oikeasti mitään aikaiseksi. Syödä ei ainakaan auttais kun sen jälkeen vointi aina tälläinen. Silti koko ajan nälkä.
 
Ei kyllä tarvi itselläkään paljoa syödä nii tulee ahdistavan turvonnut ja täysi olo vaikka nälkä on silti. Kaikki vapaa-ajalla jää tekemättä ku kaikki energia menee töihin ja vapaa-aika menee uhmaikäisen taaperon kanssa. Väsyttää tää väsymys, missä se hehkeä ja energinen keskiraskaus on...?
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
Ei kyllä tarvi itselläkään paljoa syödä nii tulee ahdistavan turvonnut ja täysi olo vaikka nälkä on silti. Kaikki vapaa-ajalla jää tekemättä ku kaikki energia menee töihin ja vapaa-aika menee uhmaikäisen taaperon kanssa. Väsyttää tää väsymys, missä se hehkeä ja energinen keskiraskaus on...?
Samaa miettinyt. Seksiä tekee mieli, tosin vasta aamupäivällä, illalla ei enää jaksa edes. Lähinnä vaan väsyttää koko ajan ja toi vatsa aina vaan sekaisin. Tänään taas ainakin nyt hetken parempi fiilis, mutta on aika paljon niitäkin hetkiä kun toivoo ett aika vaan menis sukkelaan. Toki pääasia ett vauvalla kaikki kunnossa, mut samaan aikaan en pistäviä pahakseni jos tämä tulisi vaikka vähän edeltä, ettei ainakaan sitä kahta viikkoa yli menis kuin toi kakkonen..
 

Yhteistyössä