[b tervetuloa Moonlight[/b] tänne ja kiitokset sulle rohkaisevista sanoista :heart: viime yön poika taas söi sitä tissiä kuten ennenkin,yhessä kohdin oli vaan tunnin väli!Mä pidän kännyäni aina siinä pojan pinniksessä ja katon siitä milloin herää,ku haluun tietää kuinka usein syö.Meillä ollut jo parisen vkoa taas lyhyemmät välit yösyötöissä =) Nyt kun oikein mietin niin meilläkin noi tissi-, ja vatsaongelmat kaikki alkoivat sen pirun
rotarokotteen jälkeen.Aika kauan tuntuvat siis kestävän.Meillä nyt vasta tänään pojan kakka oli semmosta sinapinkeltaista.Kohta 1,5 kk ollu tummanvihreästä -ruskeaan.ja ihan velliä..
Nyt nukkuu parvekkeella,et äiti ja isi saivat 4 kk:n tauon jälkeen kokeilla sitä mun etukäteen pelkäämää peittojen heiluttamista.Miksiköhän mä sitä niin paljo jännäsin?Ei ollu mitään mystistä siinä
Pitää vaan harjoitella useemmin
Täällä oli aamulla hieno auringonpaiste,mut nyt ihan pilvessä.Harmi,ku mä hehkutin,et päästäis saamaan ulos sitä luonnon d-vitskua.Mä otan sitä nykyään purkista semmoset 20 mikrog. per päivä!
Aurora onnittelut käsityötaidoista!Superkiva tyyny pojalle =) Mäki joskus tykkäsin ommella kotiin kaikki tekstiilit ite ja joitain vaatteitaki,nyt ei enää kait ehtis eikä osaiskaan..Mul ois kummiski hyvä ompelukone ku sain raskauduttuani lahjaksi sen mutsilta :heart:
Eilen isäpuoli toi mulle semmosen uuden keittiökoneen mutsilta,jossa yhdistetty sauvasekoitin ja sähkövatkain. :heart: Mihinkähän kaappiin mä sille raivaan tilaa :kieh: Ei vaiska se tulee meil kyl käyttöön ku meil ei ollu vatkainta,vaan on yritetty käsin (huh huh) vatkata kaikki jutskat. :kieh: Ja mun oma sauvasekoitin on ihan paska eli nyt ois uusi sit Larin soseita varten.Tehosekoitin mul kyl on,mut sillä mä sit teen kaikki siemen-,ym.kastikkeet ja guacamolet,ym.
Kauhee nälkä koko ajan,pitää mennä herättelemään toi äijä tuolta sängystä syömään jotain mun kaa,ku Lari viäl nukkuu :heart:
Maria-s ja Lari 14 vkoa huomenna