Neydan mun piti vielä varmuuden vuoksi googlettaa se istumis-juttu..Mä oon siis ymmärtäny et saa antaa sylissä istua,jos tuetaan selkää.Mun sylissä ku Lari istuu niin hän nojaa vielä kummiski mun mahaa ja rintoihin.Isi kans vaan näytti et kato,miten poika istuu jo..Ku Lari ei tosiaan enää viihdy sylissä makuulla.Lattialla vielä sentää makoilee ja tutkii käsiään koko ajan paljon.Tarttuu jo tavaroihin joita näytetään,mut irrottaa kummiski otteen vielä hetken päästä siitä.Jaloistaan on myös alkanu pitämään kiinni.Saa nähdä millon löytää ne varpaansa,ku jumppaa kovasti jo varpaitaan sinne suunsa suuntaan..
Ei siis istuteta Laria enempää ennenku itse pystyy menemään lattialla istumaan ja siihen on vielä aikaa.
Tosta
riittävän hyvästä vnhemmuudesta alkaa mullaki tuleen paineita,ku Larin alkutaival on ollu aika takkusta..Nyt on hiukan mukavampaa taas.Ottaa itteensä paineita ku katsoo ja näkee ettei pienen itkua oikein saa helpottumaan kovin helposti.Sitä miettii sillon just sitä omaa äitiyttään,ku mäki oon kyl nähny monenlaisia tapauksia,joista
sadepäivänIlo tosa mainitsi ja aatellu niistä etten mä ainakaa noin...
Terapiaa yritän nyt itelleni saada jostain,et sais jossain käydä juttelemassa omista tunte muksistaan mm. tästä äitiydestä,ku mulle tää onni suotiin näin vanhana vasta..Jos oisiki nuorempi,osais varmaa moniin asioihin viitata vaan kintaalla.Mä aina muutenkin tavoittelen sitä täydellisyyttä joka asiassa ja sillon sitä kyl joutuu pettymään aika usein :kieh: oon huomannu,myös ihmissuhteissa!
tervetuloa uusilleki :wave:
Päksäkkä sähän oot sit samanlainen ikiliikkuja ku mäki oon ollu/olen.Ja ei hemmetti paino tipu :kieh: Mä oon yrittäny pitää vaan karkkipäivän,vähentää pullaa kahvin kanssa,ollaan äijän kans liikuttu viikkokausia askelmittarit taskussa,jopa 14000 askelta päivässä!Farkut vaan soi päällä,ulkoiluhousuista räjähtelee napit,ei voi ymmärtää.
Eihän täsä voi olla dieetillä ku imettää.Pitää saada ne tarvittavat kalorit.
Nyt sit meen tammikuussa kuntosalille pari krt/vko + ne meidän lenkit siihen,ni katotaan pääseks mittoihin!Mut lihashan painaa enempi ku läski
Lari 3 kk ja Pömppövatsainen äitisä