ompa monet jo aloitelleet kiinteitä! kertokaa sitten miten pikkumasut voivat..
meillä mennään edelleen täysimetyksellä ja nyt kysyisinkin, että
te jotka myös täysimetätte, kuinka monta kertaa öisin vaavi vaatii ruokaa? meillä oli taannoin jo viiden tunnin välit, mutta nyt välit taas kutistuneet olemattomiin, kahteen kolmeen tuntiin. Jostain joskus luin, että kolmen kuukauden iässä olis taas "kiihtyvän kasvun" kausi tms. ja vauva tarvii ruokaa enemmän. Ja toki on poika alkanut touhuamaan päivisin enemmän, niin toki energiaa kuluu entistä enemmän.
Selältä masulle on kääntynyt nyt noin viikon verran, oli siis 3kk ja 3pvä kun sen ominavuin ensimmäisen kerran teki. ja nyt ei tietenkään enää selällään ole, vaan aina punkee mahalle, melko pitkään siinä viihtyy kyllä, takkatulta tykkää erityisesti katsella.
En ole itse miettinyt noiden kiinteiden aloitusta vielä, sillä kasvaa hyvin rintamaidolla, ja se on kuitenkin se paras ravinto. ehkä sitten 5kuisena aloittaa vois maistelemaan, en tiedä, mun mieli muuttuu päivittäin..
yhtenä päivänä haluan täysimettää kuusi kuiseksi ja toisena päivänä olen valmis jo keittämään bataatit ja iltavellit, jotta yösyötöt vähenis. mutta odotellaan tässä nyt vielä viikko-pari miten noi yöt taas menee.
onko muilla käsittämätöntä huitomista ja pään heilutusta öisin? meillä on tukka kulunut pois sivuilta ja takaa, kun niin kovasti päätä hiertoo petiin iltaisin ja öisin. Ihan unessa on ja kädet vispaa ja pää pyörii. sen takia ehkä syötötkin niin usein, kun en jaksa kuunnella sitä touhuamista ja otan syömään, niin rauhoittuu taas pariksi tunniksi. J
oko jollain nukkuu omassa huoneessa? välillä tekis sitäkin mieli kokeilla, mutta toinen on vielä niin pieni. Haluisin vaan tietää, että jos en itse kuule tuhinoita ja sähläämistä, niin syöttäisinkö todellisuudessa parin tunnin välein, vai jaksaisiko vauva pidempään ja itkulla kertoisi kun todellisuudessa on nälkä, jos mä vain otan se liian aikaisin syömään. tälläisia ajatuksia mulla.
ainiin,
mikä ihme on äp:n kevyt toppis? oon ihan pihalla, oliko se siis tän vuoden paketissa? vai se ns. villasekoitepuku? puuttuuko meiltä jotain..
edellisvuosilta muistan sen sellaisen kevyen vaunupuvun, esim. oli joskus vihreä-raidallinen.