haleja kaikille huonoja uutisia saaneille ja muuten jännityksessä eläville.
itsellä takana eilinen neuvola lääkäri... ja yskä jatkuu, hieman laantunut mutta kun rupee yskittään niin se ei lopu millään. alavatsaan alkaa sattua pahasti tämä yskiminen. lääkäri ei antanut mitään lääkettä avuksi. ei kuullut keuhkoista mitään ylimääräistä. käski juoda hunaja vettä kuumaa. olen kokeillut ja vähän auttanut mutta kyllä se on pahaa.. teehen nyt laittanut ja edelleen pahaa!
noniiin elikkäs neuvolassa kävin ensin, oli sijainen... ei tiennyt oikein mistään mitään, sähläs koko ajan. sen piti ottaa se verikoe taipeesta, mikä joku hiv ymm... plääh mä pysy noitten kokeitten perässä millään. no sanoin että tästä oikeasta kädestä otetaan vasemmasta kun ei suonta löydy.. käski pumpata ja pumpata etsiskeli suonta, kerroin että toiset ei löydä ja toiset kokeneemmat löytää heti. käskin pistää vanhaan reikään,viimeviikkoinen mustelmakin näkyi vielä. kertoi sitten että koittaa summassa pistää kerran ja sitten luovuttaa... näytin itse kohdan mistä suoni löytyy no eihän se siihen pistäny vaan sentin ylemmäs, no eihän sieltä mitään tullu! :headwall: sitten anto mulle putket mukaan että meen torstaina samalla otattaan labrassa kun meen sokerirasitukseen.
niin joo mulle laitettiin sokerirasitus torstai aamulle... klo 7:30 pitää olla kirkonkylällä... no joo mitenkähän saan pojan ylös siihen aikaan ja vielä viedä hoitoon kylälle... tai jonku tulla seittemäks meille.. jaa a!
nooh sitten menin lääkärille, ihana mieslääkäri... tutki tuota mun pahaa yskää, valitin kuinka sattuu mahaan, sitä hunajaa vain määräs on kuulemma todettu paremmaksi kuin esim. lasten yskänlääkkeet ja kyllä se tehoaa, sitä vain pitäs usein ja paljon juoda.
hirveen hellävarainen lekuri... ei tuntunut sisätutkimus miltään, yleensä vääntelevät toosaa joka suuntaan ja nahat on sen hauenleuan välissä, nyt en tuntenut mitään ja oli ohi kun luulin ettei oo vielä alottanutkaan.
sydän ääniä ei saanut kuulemaan mutta siitä en yllättynytkään, mun kohtu on pahasti taaksepäin kallistunut lähes selkärangassa kiinni joten sielä on turvassa.
nyt pelottaa tää yskiminen kun sattuu niin hirveesti... huhhuh!
ihanaa kun tuollainen miten sanos ihana tuttu, vanha työkaveri, jutellaan kun nähdään mutta ei muuten olla tekemisissä niin tuli mua halaamaan kun kuuli että meillekkin tulee vauva. niille tulee kolmas parin kuukauden päästä, sillä oli jo tosi pahoja supistuksia ja käynyt jo väärällä hälyytykselläkin synnärillä viikko sitten.
niin siis taas tää mun juttu rönsyilee..ihanaa kun joku tulee aidosti halaamaan ja onnittelemaan perheen lisäyksestä, vain tuntuu pahalta kun vasta 2 hyvän päivän tuttua on halannut ja ollut aidosti onnellinen uutisesta. muut hyvät ystävät ja tuttavat vain hyvä että onnitelleet. :|