Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Toivottavasti tämä viikko olisi hyvä ja onnellinen meille kaikille, koska olemme sen varmasti ansainneet! :heart: :heart:
Kiitokset
Aniit, vilmav2 ja Jeppis84:lle ja muillekin parisuhdeasioista kommentoineille, itselle tulee parempi olo, kun on miettinyt pitkään, että onko itsessä vika. Vaikka tavallaan sen on aina tiennyt, että vika ei ole itsessä. Mutta sitten sitä alkaa rypeä itsesäälissä, ja varsinkin näin raskaana ollessa kaikki tuntuu tupla-pahalta. =)
Kikalle myös tsemppiä, eiköhän tästä vielä nousta. Ja
Aniit, teit sen mitä itse en ole uskaltanut. Yritän vielä kerran, olemme tästä keskustelleet koko viime yön, ja nyt miehen vanhemmatkin jonkin verran tietää jo asioiden laidasta. Ehkäpä se "äidin" sana saisi miehenkin jotakin ymmärtämään. Vaikkakin anoppi taitaa olla poikansa puolella.. :/ :headwall:
Kummit meillä on tiedossa, eli meidän molempien sisarukset miehineen (yht.6kpl). Ja miehen sisar+aviomies pääsee kummiksi, vaikkemme olisi missään tekemisissä miehen kanssa enää. Miehen sisar on näissä asioissa samalla aaltopituudella kanssani, ja on ollut monesti sitä mieltä, että olen liian hyvä hänen veljelleen. =)
Masennuksesta sen verran, että parisen viikkoa sitten huomasin olevani ehkä hiukan masentunut, ja väsynyt. En jaksanut edes iloita vauvasta, ja tämä on varmastikin osa miehen syytä. En ole ennemmin ollut masentunut, joten mietin, että missä vika kun vain makaisin sohvalla peiton alla ja säälisin itseäni, ja mietin kamalia asioita. Onneksi itse ymmärsin nyt, kun täältä olen lueskellut, että jonkinlainen masennus on ollut. Ei vieläkään aivan täysin hyvä olo ole, mutta kun uskoo ja luottaa itseensä, niin masennus helpottaa.
Tsemppiä kaikille masentuneille, kyllä kannattaa hakea keskusteluapua esim.neuvolasta, jos tuntuu, että tukea ei saa läheisiltä! :hug: Ajattelen usein päivisin, että olen hyvä, ja parempikin kuin vain hyvä, uhoan sitä itselleni. Ja nostan leuan ylös. Siitä se lähtee, suosittelen koittamaan.
Vaavitar + tintta ja uusi viikko paremmalla mielellä! :heart: