Imetyksestä Esikoista imetin vuoden ja kolme kuukautta. Kuusi kuukautta mentiin täysimetyksellä ja sitten vasta kiinteitä... Toivon, että tämänkin vauvan kans sujuis imetys yhtä mukavasti alun hankaluuksien jälkeen. Mulla oli kyllä jotenkin esikoisen aikana sellainen tunne, että koko imetysjuttu piti opetella melkein itse... En kyllä kokenut tosiaankaan saaneenin siihen hommaan mitään erityisen hyvää opastusta sairaalassa. Ja jotenkin olin niin huonossa kunnossa itse etten osannut sitä oikein vaatiakkaan... Itse harjoittelemalla se sitten kotona lähti käyntiin... Sellainen imetysaiheinen kirja on muuten tosi hyvä, olisko Minni Niemelän kirjoittama? Kirjan tarkkaa nimeä en nyt just muista. Hankin esikoisen aikana sen ja siitä oli kyllä apua!
Nimistä Apua! Nyt pitäis jo todenteolla alkaa miettiä vaihtoehtoja. Meillä on miehen kans aika erilainen nimimaku ja esikoisen aikanakin käytiin kyllä pitkiä keskusteluja... Se oli kyllä oikeasti kauhea tunne kun alkoi ristiäispäivä lähestymään eikä sopivaa nimivaihtoehtoa meinannu löytyä... Lopulta päädyttiin kompromissiin molempien kannalta mutta jälkikäteen ajateltuna nimi on ollut pojalle mitä parhain ja sopivin
B)
Maud 32+2
Nimistä Apua! Nyt pitäis jo todenteolla alkaa miettiä vaihtoehtoja. Meillä on miehen kans aika erilainen nimimaku ja esikoisen aikanakin käytiin kyllä pitkiä keskusteluja... Se oli kyllä oikeasti kauhea tunne kun alkoi ristiäispäivä lähestymään eikä sopivaa nimivaihtoehtoa meinannu löytyä... Lopulta päädyttiin kompromissiin molempien kannalta mutta jälkikäteen ajateltuna nimi on ollut pojalle mitä parhain ja sopivin
B)
Maud 32+2