ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

Täälläkin ollaan aamuvirkkuja :) Mulla tää on kyllä ihan raskauden aikana ilmaantunut hulluus(?!) :LOL:
Joka aamu herään 06:44 tai minuutin pari ennen mutta kelloa katson aina samaan aikaan.
Noustaan sitten aina ukon kanssa molemmat ylös ja kun ukko lähtee töihin mä jään koneelle istumaan ja juomaan aamu kahvia/teetä :)

Multakin otettiin se strepto-koe jo tuossa puolen välin tienoilla kun selkäsärkyjä oli ja kipuiluja, joista en ollut varma onko supistuksia :) Mutta kaikki oli ok.

Nimistä meillä päätettiin nimet joku aika sitten. Ja poikaahan meille povattiin mutta on tytöllekkin nimi valmiina jos nyt ultra olisi ihan väärässä. Ja fiftari tyyliin mennään meillä. ;)

Jännittää jo vähän huominen äippäpoli aika. Ja toivon että ne siellä kurkkaa ultralla myös vähän, ois niin ihanaa nähdä vielä PikkuTyyppi ennen H-hetkeä :heart:

Mä voisin laittaa tähän nyt kuvan meidän kotiintulo vaatteista... siinä on äippäpakkauksen ruskeet housut, valkoiset puolipotkarit, kirpparilta löydetty ihana body ja bamsen hattu joka oli mun ensimmäinen ostos vauvalle. ja ohkaset käsineet äippäpakkauksesta.
olen varannut myös jos on tosi viilee ilma niin valkoisen fleese-haalarin.




Ja sitten tässä vielä kuvia mun neuloksista, ekassa kuvassa tossut jotka on kudottu. Tosi yksinkertainen ohje! Ja aivan ihanat tossut tulee, ja olen nyt tehnyt niitä kolmet eri värisenä.

Ja näitä perus peukalottomia lapasia on tullut väsättyä myös.

Isommat neulos duunit ei ole vielä valmiina :ashamed: jotenkin oon nyt laiskistunut.

Sellasta taas...

Citilda ja PikkuTyyppi 30+3
 
Kielletty, hienoa, että kaikki on hyvin! Vauvat on niin erilaisia, ei kaikista tarvii jättiä tullakaan :) Ja onnea tyttölupauksesta! :heart:

Lilliputilla oli myös hyvät neuvolakuulumiset :)

Unikuulle kiitos linkkivinkeistä!

Citilda on ihania juttuja vauvalle värkännyt! Mun pitäis kans perehtyä tuohon vaatepuoleen kun nyt oon vaan noita vaippajuttuja tehnyt.

Kotiintulovaatteista, nyt kun selvisi tuo sukupuoli niin kyllä mä varmaan jonkun mekon meinaan laittaa vaikka kuinka tyhmää oliskin :ashamed: Mut sinne sitten tottakai alle puolipotkarit ja paita/body ja lämmintä neuletta sun muuta siihen päälle.

Kummeista, kaksi kummia on jo päätetty, kolmatta mietitään vielä, mutta aika selvillä alkaa olla :)

Vilma ja Elma 30+5
 
Outiko ei sieltä TK:sta saisi mittaria lainaan? Tai joltain tutulta, meilläkin olisi sellainen mut on "vähän" kaukana! :D :|

Kielletty ja Lilliputit sekä Vilmav kaikilla hyviä kuulumisia! Niitä on aina mukava kuulla. =)

Eilen illalla/yöllä säikäytti tämä bebe äipän ekan kerran oikein kunnolla. Parina päivänä kun olen ollut ihan väsynyt ja ns. puolikuntonen, niin sitten vauva on liikkunut ihan huimasti. No, eilen sain jonkun ihme kohtauksen ja siivosin koko talon, sekä ylä- että alakerran ja sit saunaan. Yhdentoista jälkeen alkoi sitten supistella, vauvakin ihan hiljeni. Vajaan pari tuntia kesti ja olivat ihan oikeita suppareita, ei mitään harkkoja, pisti ihan parissa kohtaa puhaltaa... :|
Ja sitten tyhjeni jo suolikin. :x :(
Onneksi helpottivat sitten, mä jo oikeasti säikähdin kun niin rytinällä alkoi ja väliä oli alkuun 10min ja tihenivät nopeasti. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, mä en enää suursiivoa ja sauno samalla ennen rv38.
Mua lähinnä jännittää se, että omalla äidilläni eka synnytys pitkä ( kuten mulla ) ja toinen ( eli minä ;) ) tullut rytinällä, n. 2 tuntia vesien menosta. Joten jos tulen äitiini, voi tulla kiirus, tai sitten ei. Kun sitä ei tiedä.

Treelo 33+3
 
Aamuvirkku olen minäkin. Varsinkin nyt loppuraskaudesta sisäinen kello herättää 04:30 aikaan jolloin on pakko nousta tsufelle.. jaksaakseen valvoa iltaan saakka |O

Citilda, ihanat vaatteet ja tuunaukset :heart:

Väliturvatarkastuksessa käyty neukkulääkärillä ja kohdunsuun tilanne pysyny onneksi samana (sormelle auki ja kaulaa 2cm), mutta kiireellisellä lähetteellä joudun lisätarkastukseen äpolille 1-7vrk:n sisään. Ekaa kertaa oli protskutkin himppasen plussalla, mutta veikkaan syyksi ihan vaan väkevää pissitilkkaa kun en ole erin viime päivinä juopotellut. Sf-mitta oli nyt 28, viikko takaperin sentin vähemmän (mittaajasta riippuva).


muoks: Nimi ja synnytysbiisi löyty! :heart: :heart: :heart: (POKS <3)
 
Neuvolakuulumisia!

Pissa: puhdas
verenpaine: 125/70 (viime kerralla 101/58, joten huima parannus siihen!)
hemppaa ei mitattu, edellisestä neuvolakerrasta 2 vkoa jolloin hb 115
vauvelin syke 146-156
Painon muutos +47g (!!! edelliskerrasta tosiaan painoa oli tullut 100g, neuvolantäti vaan kommentoi että onhan tuo aika vähän mutta ei mitenkään huolestunut silti) Ihmettelen miten voi olla mahdollista kun syön kuin hevonen!
sf-mitta: 28

Kaikki siis vauvelilla hyvin ja sykekin tällä kertaa siellä normilukemissa :heart:

Citilda Ihanat kotiintulovaatteet teillä ja hienot tossut ja lapaset! =)

Kotiintulovaatteiksi olen ajatellut hennesiltä tilattua valkoista velour-hupparia + housuja, hupparissa on selkäpuolella ihana ommeltu kuva. Alle vielä body ja tarvittaessa puolipotkarit, riippuen millainen ilma on. Tyttöä meille on povattu, joten otan varmuuden vuoksi vaaleanpunaisen myssynkin mukaan valkoisten myssyn ja hanskojen lisäksi. =)

Jeppis & Pikku-papu 31+4

MUOKS* lisäyksenä vielä että papu on ainakin pari viikkoa jo ollut raivotarjonnassa ja tänäänkin täti tunsi "pepun terävänä" tuossa ylävatsalla =)
 
Citilda nätit tossut ja lapaset ole kutonut. Voi kun mä olen aika kädetön käsitöissä! Meillä mun äiti hoitaa kutomisen ja esim. ompelut.

Kummit meillä on jo tiedossa ja olen miettinyt ne tosi tarkkaan jo kauan sitten. Meille tulee neljä kummia. Harmitti kun yksi mun hyvä kaveri piti jättää pois mutta onneksi hän ymmärsi ja on sitten varmasti jos lisää lapsia tulee niin seuraavan kummi.

Kotiintulovaatteita en ole vielä miettinyt. Mullakun on vielä kaikissa vaatteissa mitä olen ostanut laputkin kiinni.

Kikka toivottavasti saisit ensi yönä nukuttua. :hug:

Jaaha, vauva yrittää taas kaivaa itseään ulos navan vierestä. =)

Päksäkkä 31+1 :heart:
 
Helou :)

mä kävin tänään myös neuvolassa. Kaikki ok, paitsi että hemppa ei oo noussut rautakuurista huolimatta. 108 oli vaan. Nyt sitten tehokuuri rautaa.
Salama on tosi alhaalla viikkoihin nähden ja th passittikin minut saikulle. "ennaltaehkäistään" näin, ettei mitään ennenaikaisia supistuksia tule jne. Jos ei takana olisi kahta raskautta ja synnytystä, olisin voinut kuulemma töissä vielä jatkaakin.. Th:lla tuntui enemmänkin olevan huoli voinnistani kuin minulla, vaikka myönnän, että lepo tekee hyvää. Väsymys siis myös yksi syy saikkuun..
Rt pitäisi Salaman olla, mutta tuon th haluaa varmistaa vielä ultralla muutaman viikon päästä. Oli meinaan hän edellisessä raskaudessani ihan varma, että on rt ja kiinnittynyt vaikka sitten poika syntyikin peppu edellä. Oli Poju kiinnittänyt peppunsa ..

Tavallaan kuitenkin kurjaa kun olin asennoitunut olemaan töissä juhannukseen asti. Tulee ikävä hoitolapsia..vaan onneksi voin mennä töihin hengailemaan (ja menenkin) ainakin perjantaina :D

Omaa napaa tällä(kin) kertaa, koettakaa kestää naiset B)

Miiwa ja Salama, on muuten 30+0 POKS
 
Moikka

Tulin kertoileen jälleen kuulumisia. Tänään oli jälleen äitipolille aika, ja siellä sit vierähtikin sellaiset 2 ja puol tuntii, järki meinas lähtiä iteltä ja ukolta, sanoinkin ukolle ku oli jo nii hermona et miten se voi synnärille lähtiä ku siellä voi mennä sit yli 20h ennekuin mitään tapahtuu :D

Vauva oli edelleen kasvanut ja ylikäyrillä mennään, nyt painoarvio oli jo huikeat yli 2700g, siis jättivauva meille tulossa :| . Nyt edelleen tiukalla dietillä ja sokereita mittaillaan joka päivä, vaikka niissä ei nyt mitään ihme heittoja oo ollu. Viikonpäästä taas soitellaan lääkärille ja 2 viikonpäästä kontrolli. Luultavasti käynnistetään sit vähä aikaisemmin ettei hirveen isoks pääsis kasvamaan.

Nyt lähen serkun pojan 1-v synttäreille, jos sit vaan jois vettä :$

Tinuli71+ Morttiina 33 POKS
 
Verenpaine oli tänään onneks jo laskenut...alapaine noin 90 eli kyllä silti vielä koholla, mutta ei niin paha kun eilen. Edelleen pitää sitä tarkkailla.

Kotiintulovaatteita
en oo vielä päättänyt..en vauvalle enkä itsellenikään. Mutta onhan tässä vielä aikaa.. vaika toisaalta aika kuluu tosi nopeeta!

Lainasin tänään kirjastosta sellasen ison etunimikirjan..jospa se vähän auttaisi nimien valinnassa.

Näköjään muitakin aamuvirkkuja täällä. Minäkin saatan herätä joskus klo 5.00 vaikka menisin nukkumaan yhdeltä yöllä :D

tinuli71 Teillä tosiaan jo hyvänkokonen vaavi...mä kävin eilen neuvolassa ja vauvan paino oli 1996g. Ja meillä kuitenkin sama LA. Mutta toisaalta, ehtiihän se sinne heinäkuuhun vielä muuttua moneen kertaan.

Outiko 33+0 Poksuu!
 
Kotiutumisvaatteet takkia vaille valmiina. Jos kolmonen on poika niin reppana kulkee pitsiröyhelömyssyssä ja prinsessan sukissa, jos hän taas on tyttö, niin tämä asukerta piristyy kyllä valkoisella velourhupparilla tyttömäisemmäksi. :heart:
[img=http://3.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/Si--v4PGyyI/AAAAAAAAAHU/zqnAVJnB23w/s320/P6090032+%28450+x+600%29.jpg][/img]

Määrä ei korvaa laatua ja liika on kaikessa liikaa.
[img=http://3.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/Si--vJ19EqI/AAAAAAAAAG0/fyEWNCk9KtQ/s320/P6090030+%28600+x+450%29.jpg][/img]

Popolinin valkaisemattomia harsoja 20kpl ja villiksiä lyhyellä- että pitkällä lahkeella. Ei ne varpaatkaan enää näy! :D
[img=http://1.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/Si--vTqSYeI/AAAAAAAAAG8/hTLTI_OxH5I/s320/P6090034+%28600+x+450%29.jpg][/img]

-iinaZ & Kolmonen 30+5
 
Neuvolakuulumisia 32+2
Paino 66,3 kg, muutos 592 g/vko
RR 119/72
Kohdunpohja 28,5
Tarjonta Poik Eli edelleen poikittain. Apua. 4 vkoa aikaa kääntyä. Jos ei käänny 36+ viikoille mennessä, aletaan miettimään kuinkas synnytetään. Toivottavsti kääntyy. Vauvan potkut tuntuu välillä aika ilkeästi tuolla kyljessä.
Syke +144
Liikkeet ++

Musta taas on tullut tosi aamu-uninen. Ei jaksais millään nousta ennen kymmentä.

Kotiintulovaatteita on jo muutamia vaihtoehtoja. =) Todennäköisesti käy niin, että en osaa päättää ja ota kolmet vaatteet kassiin.

Onnea poksuista outiko ja Tinuli! :flower:

Mandy ja nappula 32+2
 
Heips!
Kävin tänään siellä äippäpolilla keskustelemassa edellisestä synnytyksestä ja oli tosi ihana lääkäri, jonka kanssa juttelin! Kertoili omista kokemuksistaan ja tsemppasi mua tosi paljon. Jäi kyllä tosi hyvä mieli =)
Vauva oli ultran mukaan vähän keskivertoa isompi eli 2100g ja vaikka neuvolassa sanoivat viime viikolla rt niin oli kyllä PT! Nyt mulla on uusi aika rv 36+ jotain, jolloin käännösyritys jos ei ole siihen mennessä kääntynyt. Sukupuoltaan ei suostunut edelleenkään paljastamaan. Oli niin linkkuveitsiasennossa ettei näkynyt mitään vaikka mistä kulmasta ois yrittäny katsoa..

:attn: Huomenna on Pk-seudun tapaaminen Hesassa. Kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!! Laittakaa viestiä tonne http://kaksplus.fi/keskustelu/t1413672,25 :attn:

misu75 rv32+2
 
Kaikkien neuvola ja äitipolikuulumiset bongailtu :)

Onnittelut poksumisista :flower:

IinaZ, nuo laatikot näyttää sille, että olis ihana päästä penkomaan :D

Outiko, mä mietin tänään just et missähän ihmeen teltassa sitä sitten itse raahautuu kotiin synnäriltä. Kun ei voi yhtään tietää missä kunnossa on..

(.) Me saatiin tänään ostettua sitteri :) Löytyi tosi kiva. Oli pakko myös ostaa lisää hahtuvalankaa vaippapöksyihin ja pinkkejä vanupuikkoja :D Ihan turhaa, mut mä nyt höpsähdin aivan totaalisesti tuosta tyttöuutisesta :ashamed:
 
Hei kaikille!

Mukavia kuulumisia oli tullu kaikille, hirveästi tekstiä. Yritin lueskella kaikki läpi, mutta en löytänyt mistään Iinaz kuvaa siitä pinnasängystä. :) Kattelin vaikka kuinka monta sivua taaksepäin, luovutin sitten. Viitsitkö laittaa linkkiä uudestaan? :)

Neuvolakuulumisia:
Rautaa pitää aloittaa syömään, kaikki muuten ok. Vauva pää alaspäin, ei vielä kiinnittynyt.
Paino +200g/vko, ei saisi aivan mahdottomasti enää nousta (alkupainoa on, nyt tullut noin 7-8kg). Sf 28, juuri yläkäyrän alla, joten vauvakin toivottavasti on kasvanut, ettei tarvitse vielä etukäteen ottaa vauvaa pois, sitä jännätään sitten heinäkuun alussa seuraavassa kasvu-ultrassa.
Onko kellään kokemusta siitä nestemäisestä rauta"kuurista"?

Hankinnat on pikkuhiljaa hankittu. Itkuhälyttimen huusin huuto.netistä, vielä turvakaukalo pitäisi hankkia. Piti saada siskolta, mutta niiden keskosena syntynyt on vielä niin pieni, että he epäilevät sen istuvan kaukalossa vielä silloin.. Mitenkäs saisin anopin ostamaan meille uuden jalustallisen kaukalon? :) Pitäisi anopistakin olla jotakin hyötyä.. :D

Kotiintulovaatteet on mietittynä, ei vielä ostettuna. Kypärälakkia en ole oikein pientä vielä löytänyt mistään, se olisi kuitenkin hyvä siinä aivan alussa, saa kurkunkin suojattua. Muuten fleece-haalari, body+potkarit, kypärälakki ja tumput käsiin ja jalkoihin.. Pitää varautua, jos on oikein kuuma niin kevyemmällä haalarilla kuin mikä tuo on. Ja jos on kylmä, joku ihana pehmoinen vauvan viltti sitten joukkoon lisäksi. :)

Vaavitar + tintta 31+4
 
Äh, tätä kuumuutta. Ollu taas niin kuuma päivä, että huh huh. Ens yönä sitten vissiin nukuta, kun täällä sisälläkin on niin kuuma.

Onnea poksuista :)

Miehellä alkaa huomenna kesäloma, ihanaa. Pitää nyt kaks viikkoa lomaa ja sitten elokuussa kaks viikkoa. Isyyslomaa pitää sitten talvella, jos pitää. Meillä onkin nyt piharemppa meneillään, pitänee laittaa kuntoon nyt miehen loman aikana. Mä voin ainakin kahtoa ja käskyttää :LOL:

Mulla on vasta viikon päästä se neuvolalääkäri, yhtään en osaa kyllä sanoa miten päin neiti mahtaa nyt olla, potkuja tuntuu joka puolella. Monet on sanonu, että mun maha nyt ottanu jonkun kasvupyrähdyksen, mutta ite en kyllä sitä huomaa. Tämähän on niin pieni, verrattuna kun ootin esikoista :)

Synnytyksestä ja kakasta... en oo ees aatellu koko asiaa. Viimeksi istuin synnytyssalissa vielä pöntöllä, vaikka olin jo 9 senttiä auki. Esikoinen, kun ei laskeutunu ollenkaan, niin ei tarvinu pelätä, että syntys vessaaan.

Kotiintulovaatteista, ehkä vois ostaa jotain nättiä punasta :)

Nyt taian mennä siivoamaan lelut ja keittiön ja sitten iltapalalle ja nukkumaan.

Helmiir ja Kerttu 30
 
Käytiin tänään ostamassa Carenan turvakaukalo ja hoitopöydälle pehmuste. Sitten anoppi oli ostanut itkuhälyttimet saatiin nekin kotiin. :) Aikalailla kaikki on ostettuna nyt.
Ens viikolla tulee sänky ja hoitopöytä joten saa nekin laittaa sitten valmiiksi.. :)

Huomenna olisi neuvola, vähän jänskättää kun oli tuota painoa tullut viimeksi aika paljon!
Yhteensä paino noussu nyt n. 10kg.. Hemoglopiini oli viimeksi laskenu entisestään joten toivottavasti olis nyt noussut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilmav2:
IinaZ, nuo laatikot näyttää sille, että olis ihana päästä penkomaan :D

(.) Me saatiin tänään ostettua sitteri :) Löytyi tosi kiva. Oli pakko myös ostaa lisää hahtuvalankaa vaippapöksyihin ja pinkkejä vanupuikkoja :D Ihan turhaa, mut mä nyt höpsähdin aivan totaalisesti tuosta tyttöuutisesta :ashamed:
:p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja vaavitar:
Yritin lueskella kaikki läpi, mutta en löytänyt mistään Iinaz kuvaa siitä pinnasängystä. :) Kattelin vaikka kuinka monta sivua taaksepäin, luovutin sitten. Viitsitkö laittaa linkkiä uudestaan? :)
Löytyi sivulta 13, mutta kuvaa ei tosiaan enää näkyny (nyt näkyy). Se tais olla liian eroottinen 2+:n makuun :LOL:
 
Te muut joilla on ollut kovia liitoskipuja, niin onko teillä myös sellasta tosi kovaa paineentunnetta alavatsalla?
Mulla on sellasta ihan älyttömästi..tuntuu kun vauva painaisi jo tosi alas.. En sitten tiiä johtuuko se siitä että on raivotarjonnassa vai noista liitoskivuista vai mistä.
Niin ja toisekseen, musta tuntuu vähän väliä että ois kauhee pissahätä, mut sitte ku menee vessaan niin tulee ehkä puol desiä virtsaa.. :/

Niin ja onko teillä sillee, että esim. sohvalta kun nousee niin sattuu ihan helkkaristi, mutta jonkun aikaa kun on jalkeilla niin se pahin kipu helpottaa, mutta jatkuu kuitenkin sellanen pienempi kipu? Hyvin selitetty :D

Musta on aina tosi raskasta kun pitää nousta ylös..istuessa ei niinkään satu, mutta noi asentojen muutokset kyllä!

Kuvaa tältä päivältä:


outiko 33+0

 
Outiko sulta sentäs tulee se puoli desiä sitä pissaa, multa ei tuu ku ehkä ruokalusikallinen. :D Just tommoisia kipuja mulla on, ja on ollu jo viikolta 18 lähtien. Ei kovin mukavaa. Istuessa ja seisoessa ei tunnu mitään, mutta jos istun puolituntiakin koneen ääressä, ja nousen ylös, pitää ensi hetki totutella ennenkö lähtee kävelemään. Ja mitä tuskaa oli nousta, ku istuin kynsien laitos 2,5tuntia putkeen. Ja nousin ylös, niin kävelin kuin joku 90-mummo hetken aikaa. :D Ja joka kerta, kun vaihdan kylkeä yöllä, herään siihen kipuiluun..

Iinaz tosi tyylikäs pinnasänky!!!! Oon ihan kade! Ja just mies maalas vanhasta sängystä "kolot" pois, olis kans voinu vähä miettiä, ja maalta eriväriseksi. Olis tullu vähä modernimpi sänky! Tuo oli tosi hyvä, ja varmastikin vähä 2+:n mielestä sadomasokistinen kuva. :D

Nimistä piti sanoa, meillä on tytön nimi valmiina (ja pojan kanssa), mutta kun sitä tyttöä nyt odotellaan, niin se on valmiina. toinen nimi vain vielä puuttuu.. Pitäis kattella vähä sukukirjoja..

Vaavitar + tintta
 
Alkuperäinen kirjoittaja outiko:
Te muut joilla on ollut kovia liitoskipuja, niin onko teillä myös sellasta tosi kovaa paineentunnetta alavatsalla?
Mulla on sellasta ihan älyttömästi..tuntuu kun vauva painaisi jo tosi alas.. En sitten tiiä johtuuko se siitä että on raivotarjonnassa vai noista liitoskivuista vai mistä.
Niin ja toisekseen, musta tuntuu vähän väliä että ois kauhee pissahätä, mut sitte ku menee vessaan niin tulee ehkä puol desiä virtsaa.. :/

Niin ja onko teillä sillee, että esim. sohvalta kun nousee niin sattuu ihan helkkaristi, mutta jonkun aikaa kun on jalkeilla niin se pahin kipu helpottaa, mutta jatkuu kuitenkin sellanen pienempi kipu? Hyvin selitetty :D

Musta on aina tosi raskasta kun pitää nousta ylös..istuessa ei niinkään satu, mutta noi asentojen muutokset kyllä!
Just näin se menee, tosin se ½dl kuullostaa aika paljolta. Toisinaan halkeen hädästä ja tulee yks onneton tippa. Paineen tunteen voit kuvitella kun häpyhuulet on puuduksissa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vaavitar:
Iinaz tosi tyylikäs pinnasänky!!!! Oon ihan kade! Ja just mies maalas vanhasta sängystä "kolot" pois, olis kans voinu vähä miettiä, ja maalta eriväriseksi. Olis tullu vähä modernimpi sänky! Tuo oli tosi hyvä, ja varmastikin vähä 2+:n mielestä sadomasokistinen kuva. :D
Pilkut on hei tänä pänä muotia! Jos ei enää tuunaa koko punkkaa niin ainahan siihen voi maalailla pilkkuja tai isompiin kohtiin kukkia ja mehiläisiä B)

Alkuperäinen kirjoittaja outiko:
vaavitar Jeps, mäkin kävelen kun Martti Ahtisaari näitten kipujen takia :LOL:
Jätkä on eläin!!! :LOL: (sry, toivottavasti tajusitte :D )


Nimistä vielä, kuinka moni elokuisista aikookaan antaa pojalleen nimeksi Leo? Tytön kohdalla se menis vastaavasti Leona.. :heart:
 
Outiko Ihana masu sulla! =) Jaksamista kipuiluihin!

Mullakin on välillä sillain että tuntuu tosiaan niinku olis virtsarakko halkeemassa ja sit kun menee vessaan niin tulee pieni tilkka, turhauttavaa! :/ Ja sit taas tunnin päästä uudestaan ja sama homma...

Eilen tuli sit katottua synnytysohjelmia oikein urakalla: ykköseltä kätilöt kahdeksalta ja ysiltä alkoi synnytyssairaala faktalta :D Siinä synnytyssairaala-ohjelmassa vaan tuntui olevan pelkkiä keisarinleikkauksia ja kovin vähän alatiesynnytyksiä, hyi että kun teki pahaa katsoa kun ne teki niitä leikkausviiltoja, yäk :/ Oon vähän hermoheikko tommosissa asioissa...

Jeppis & Pikku-papu 31+5
 
Huomenta !!

Nyt on onneksi paaaaljon pirteämpi olo kuin eilen aamulla.
Koirakaan ei herättänyt kuin ehkä 2 tai 3 kertaa ja yleensä kun kävin nostamassa takaisin omalle paikalleen niin jäi siihen tosi hyvin ja pystyin taas nukkumaan ( aiemmin kun on mennyt seuraava tunti siinä ravaamisessa )

Mä olen kanssa alkanut miettimään niitä kotiintulovaatteita .
Itselleni en kyllä osta mitään ( ei ole rahaa ) , ja vauvalle olen nyt ostanut noita 50 ja 56 cm juuri sitä varten että on sitten vaatteet kun pitäisi kotiin lähteä.
Mitenkään tarkemmin en kyllä ole vielä miettinyt niitä, mutta aika varmasti kuitenkin mun pitää laittaa vaatteet valmiiksi kun mies ei kuitenkaan niitä osaa valita :D
Ei sillä mulle niin ole väliä että mitä vauvalla on päällä, kunhan sopivat yhteen, mutta mies luultavasti sanoo jos kysyn että on parempi jos minä ne jo valmiiksi katson ja mies sitten voi vaan ottaa mukaan kun kotiin päästään.
Mies on nyt kaikissa vauvaa koskevissa päätöksissä vaan sanonut että " päätä sä kun kuitenkin tiedät paremmin ja saat sitten sellaiset kun itse haluat " aika varmasti menee noin vaatteidenkin kohdalla..

Mutta jos taas koittaisi syödä ja lähteä koiran kanssa ulos tästä..
Näyttää ( ja kuulostaa ) vaan siltä ettei kauhean innoissaan ole tuonne ulos lähdössä kun vaan kuorsaa tossa mun selän takana :D
 
Vaavittarella mukavat neuvolakuulumiset :)

Kiva kuulla Kikka että olet pirteämpi tänään!

Hyvin tutuille kuulostaa nuo kivut ja pissavaivat :D Mulla ei juurikaan liitoskipuja ole, muutakuin illalla sängyssä. En tajua mistä tuo johtuu. Mut sillon on tuskaa. Ei voi kääntää kylkeä, ei pääse ylös, supistelee :eek: Mut nyt pystyn onneksi taas lenkkeilemään. Vaikka tyhmää sanoa se ääneen, kun kohta sit en taas pääse mihinkään... Ja ihan outoa on tuo pissaaminen nykyään, ensin on niin kauhee hätä että silmät ristissä saa juosta vessaan ja sit saa just jonkun lusikallisen tulemaan :LOL:

Vilma ja Elma 30+6
 

Yhteistyössä