Vaatteista, meillä suurin osa vaatteista on neutraalin värisiä. Tykkään värikkäistä vaatteista ja kaikesta retrotyyppisestä Me and I:n vaatteet on just sellaisia mistä tykkään tyylillisesti. Mutta kyllä joissain määrin pastellitkin uppoaa. Mussa on sekä romanttinen, että retropuoli sekä vaatteissa, että sisustuksessa Tyttövillitys näkyy mussa lähinnä haluna löytää vauvalle kivoja mekkoja, mutta niissäkin tykkään enemmän kirkkaista väreistä kuin perus vaaleanpunaisesta. Jostain syystä Disney, Bamse, Hello Kitty tms. ei oikein uppoa. Oonko mä vähän nipottaja
Nukuinpa sitten päikkärit. Alkaa vähän huolettaa tää jatkuva väsymys. Nyt on alkanut kolottelemaan jonkin verran, mutta se nyt kuuluu asiaan. Onko se sit normaalia että tässä vaiheessa raskautta alkaa se väsymys, mistä jotkus puhuu, että tulee loppuraskaudesta? Vai pitääkö mun nyt alkaa vetämään 2 tbl rautaa tms.
Nukuinpa sitten päikkärit. Alkaa vähän huolettaa tää jatkuva väsymys. Nyt on alkanut kolottelemaan jonkin verran, mutta se nyt kuuluu asiaan. Onko se sit normaalia että tässä vaiheessa raskautta alkaa se väsymys, mistä jotkus puhuu, että tulee loppuraskaudesta? Vai pitääkö mun nyt alkaa vetämään 2 tbl rautaa tms.