Paimentytölle iso :hug: , pelkään samaa maanantaina uus ultra ja verikoe päivä ja mahikset fifty fifty tuulimuna vai vauva :snotty:
iloista joulua kaikille tasapuolisesti!
meillä joulu meni "loistavasti" ihan siis muuten jees mutta eilen aamulla kun heräsin niin vessaan suoraan yökkäämään, tuntui että sisukset lähtee irti ja pää räjähtää, kurkkuun asti tulee oksennus muttei ulos, no sitten jäi se oksennus tuohon kurkkuun vaivaamaan että on kuin santapaperia nyt vieläkin, koko ajan yskittää ja kun yskii niin alan yökkäämään ja se ei taas lopu. joten eilinen aatto meni yökkäillessä ja kulkiessa vesilasi kourassa koko päivän, mun sisko äiti ja isä oli meillä syömässä, no ne jo tietää tilanteen mutta sitten tuli miehen äiti ja sisarusparvi ja ne ei tiedä... oli siinä yökkäilyssä pitelemistä :x
no eihän äiti malttanut suutansa pitää kahvipöydässä kiinni vaan yritti anopille vihjailla jos mitenkä, yritin tökkiä äitiä ja kuiskata "oo hiljaa ne ei tiedä" ja sitten isä möläyttää ala kerrassa "nii, onnea vain isälle teillekkö on perheenlisäystä tulossa" |O ukko oli hyvännäköinen kun se on niin vastaan että kellekkään ei kerrota ennen kun on varmaa ja ite nyt samaa mieltä olen. isällä on ollut reilu vuosi sitten paha aivoinfarkti ja ei käy ihan täysillä ajatusmaailma joten anteeksi tuo hänelle suotakoon. onneksi miehen sisarukset ja anoppi ei tätä kuulleet.
no sisko pläjäytti sitten ettei lähdekkään tammikuun alusta isän saattajaksi helsinkiin lääkäriin. oli tosi kiva yllätys joo. minä en tässä tilassa halua lähteä 2vrk vahtimaan oikuttelevaa isääni helsinkiin jossa en osaa kulkea mihinkään eikä muutenkaan mahdollista koska mieheni pitäisi olla 2 pvää töistä pois kun poikaa ei saa mihinkään hoitoon.. mies menee 5dex aamulla töihin.että tällainen yllätys myös
|O
no sitten mentiin illasta anopille lämmittään ulkosauna, oli muuten mahtavat löylyt ja... :saint:
tuli oikein jouluinen fiilis ja väsymyskin kaikkos yhtäkkiä, puoleen yöhön istuttiin anopilla ja poika pelas tätien kans pelejä ja muut otti kuppia paitsi minä... eipä yhtään tiedä nyt miksen ottanut B) aina olen ottanut vähäsen jos on tarjottu nyt kieltäydyin terästetystä glögistä ja lipitin alkoholitonta siideriä (oli muuten hyvää, suosittelen) aina kumminki juonu sen oluen tai siiderin saunassa. että tällainen joulu!
hyvin meni loppujen lopuksi kaikki. lahjoja tuli ... niin joo mitäs saitte lahjaksi... sain rakkaalta mieheltäni navigaattorin :headwall: |O
olen hyvä suunnistaan autolla mutta pari viikkoa sitten sattui kun olin työkeikalla että netti oli näyttänyt mulle väärän osoitteen sijainnin, olinkin sitten kusessa ja eksyssissä isossa kaupungissa! eli tästä idea sitten lähti... jouduin soittaan ukolle kotia että meneppäs tietsikalle ja neuvo mut kartan avulla oikeaan paikkaan ja hyvinhän se onnistui... ei siihen mitään navigaattoreita olis tarvinnut! just kirosin että mä en ikinä sellaista tarvi enkä halua! nyt mulla sitten on sellainen! :headwall: